Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De selvutnevnte Oraklene i enkelte fora her på KG går meg på nervene.



Anonymous poster hash: 86566...def
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som klager over at livet er så vanskelig, de har ingenting å gjøre, kjeder seg, har så vondt osv, men så gjør de ikke noe for å endre situasjonen sin. Folk er så tafatte at jeg blir gal snart.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som kritiserer dem som syns livet er vanskelig, kjeder seg osv. Det er ikke alle som har det så lett folkens!

Ikke alle har et perfekt liv...

Endret av Big Jim Rennie
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du irriterer deg over det? Det er diagnoser som folk har som gjør at dem føler seg slik, jøsses...........

Jeg snakker ikke om folk som faktisk ER syk. Jeg snakker om tafatte late folk det ikke er noe galt med.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh? Jeg oppdaterte innlegget mitt før du svarte :klo:

Åpenbart ikke siden det kom inn i sitatet mitt. Men kanskje jeg svarte tregt. Og jeg kritiserer dem ikke, sier bare at det irriterer meg. Det er unødvendig å syte over hvor fælt livet er om man ikke gidder å løfte ræva fra sofaen.

Har flere venner som klager over alt mylig rart. Men å gjøre noe med det gidder/orker/vil de ikke. De vil bare ha sympati. Dette er vanlige friske mennesker som lett kan endre livene sine med enkle grep, ikke folk som faktisk har det vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det aller, aller verste er når man har en haug med mynt, både enere, femmere, tiere og tyvere i hånden. Den finnes ingen logisk rekkefølge å stable dem i! Enten etter størrelse, eller valør, men den idiotiske kjempen av en femmer ødelegger alt!baah!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At jeg enten har mistet luktesansen min, eller blitt såppas lunken ute at jeg svetter mye på vei til jobb. Genseren luktet ikke særlig om morgenen, men nå som jeg sitter her kjenner jeg en viss odør som er ganske ubehagelig. Og har bare brukt den en dag.



Anonymous poster hash: 514b1...9a2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Butikkansatte ved nærbutikken min som aldri klarer å lære seg at jeg ikke skal ha kvitteringen! Jeg har handlet der flere ganger i uka i snart ti år, og har alltid svart nei på spørsmålet, men like fullt spør hun meg hver bidige gang om jeg skal ha kvittering!



Anonymous poster hash: d3966...113
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Butikkansatte ved nærbutikken min som aldri klarer å lære seg at jeg ikke skal ha kvitteringen! Jeg har handlet der flere ganger i uka i snart ti år, og har alltid svart nei på spørsmålet, men like fullt spør hun meg hver bidige gang om jeg skal ha kvittering!

Anonymous poster hash: d3966...113

Det er vanlig butikk etikk å spøre om kunden vil ha kviteringen, det spiller ingen rolle hvor mye du har handlet der ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vann og klosett blir skrudd av uten forvarsel.

Når man har brukt myye tid på å lage perfekt mat, også skjer det noe så den blir uspiselig. (mister den i gulvet, lokket på saltbøssen ramler av mens man salter osv.)

Når man har en avtale med noen, og de ikke sier fra at de ikke kan komme alikevel eller blir veldig forsinket.

De nye Pepsiflaskene.

Når man etter mye om og men ( mye innpakning) kommer seg ut på joggeturogså er det så glatt at man må gå/ småtrippe hele veien.

Når du betaler noen for en tjeneste og de ikke hører på deg. F.eks frisører som klipper den lengden de selv liker, og nå nylig en mekaniker som skulle skifte ut noen ting på bilen min, men kjøper bare brukte deler som varer i én uke før de må byttes igjen. Skjønner at han vil jeg skal spare penger, men enkelte ting er det bedre å kjøpe nytt (og ikke så mye dyrere)

Folk som sender viktige meldinger når jeg sover :fnise: Jeg leser de i sovne og har glemt alt når jeg våkner.

Folk som ringer for å " slå av en prat" i ett sett. Hvis det ikke går skjedd noe nytt siden istad er det ikke så mye mer å prate om at du trenger å bli sur hvis jeg ikke har tid!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...