Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Folk som støtter noe eller mener noe "110 %". DET GÅR IKKE AN :kjefte:



Anonymous poster hash: 9abb0...1d7
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, det der blir misbrukt iblant. Det betyr egentlig at man yter sitt aller beste pluss litt ekstra. Bør egentlig brukes innen idrettsarrangementer og annet der man skal gi skikkelig innsats.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som skal være så voldsomt kontaktsøkende.

Folk som later som om en film er morsommere enn den faktisk er.

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ikke klarer å legge en skillepinne på båndet etter at de har lagt på matvarer nok for en hel månede. Må alltid strekke meg over lasset med mat for å få tak i den jævla skillepinnen.

Ja! Eller de som står med småvarer i henda i stedet for å legge det på båndet; hva tenker de med?? Det må jo scannes. Så om jeg ikke ser dette, og begynner på varene som ligger på båndet, får jeg selvfølgelig en skur om at "neineineiNEIII Det er ikke mitt!!!"

Hva med å legge 1) varene på båndet og 2) bruke skillepinnen

...ditt nepeskrell!!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ikke klarer å legge en skillepinne på båndet etter at de har lagt på matvarer nok for en hel månede. Må alltid strekke meg over lasset med mat for å få tak i den jævla skillepinnen.

Det brukte jeg å gjøre før

Anonymous poster hash: a3a5f...124

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en del å gjøre i dag, men ligger så godt plantet i sofaen og kvier meg for å få fart på rompa og gå ut i kulda. Ikke minst er det den folkestria nå og jeg hater folkemasser. Blæ, er så lat i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle de på fb som juger så jævli. Har en bekjent som konstant leger ut airbrushed bilder av seg selv. Hun er plastikk operert fra topp til tå og allikevel redigerer hun. Hun er fæl uansett. Og så skriver hun hele tiden; a la.. jeg er født sånn.. og har alltid sett slik at osv. Juger non stop. Hun er åååå ekkel. Elger seg innpå kjendiser og klipper til bilder så det ser ur som de er venner.

Anonymous poster hash: d141d...f15

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de på fb som juger så jævli. Har en bekjent som konstant leger ut airbrushed bilder av seg selv. Hun er plastikk operert fra topp til tå og allikevel redigerer hun. Hun er fæl uansett. Og så skriver hun hele tiden; a la.. jeg er født sånn.. og har alltid sett slik at osv. Juger non stop. Hun er åååå ekkel. Elger seg innpå kjendiser og klipper til bilder så det ser ur som de er venner.

Anonymous poster hash: d141d...f15

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk på hostel som ikke skjønner at man pakker og organiserer tingene sine dagen i forveien så man ikke bråker og forstyrrer på morgningen.

Folk som snorker høøøyt.

Og folkpå buss som ikke evner å forstå hvor de skal sitte selv om de har fått utfelt et sete nummer. Gjelder og på fly.. Hvor vanskelig kan det være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

BARNEVOGNER I RUSHTIDEN. Det absolutt verste jeg vet er når det er STAPPET på bussen halv åtte om morningen med folk som skal på jobb og skole, og absolutt noen skal prøve å presse den stygge barnevognen inn. Har bare lyst til å skrike til dem at det er FAEN IKKE PLASS at de heller kan gå eller vente to timer.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BARNEVOGNER I RUSHTIDEN. Det absolutt verste jeg vet er når det er STAPPET på bussen halv åtte om morningen med folk som skal på jobb og skole, og absolutt noen skal prøve å presse den stygge barnevognen inn. Har bare lyst til å skrike til dem at det er FAEN IKKE PLASS at de heller kan gå eller vente to timer.

Har sett gamle reklameplakater for trikken, hvor småbarnsmødre med barnevogn ble oppmuntret til å unngå rushtiden. Kunne godt vært innført igjen. Men det ville vel blitt ramaskrik.

Endret av Pringle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BARNEVOGNER I RUSHTIDEN. Det absolutt verste jeg vet er når det er STAPPET på bussen halv åtte om morningen med folk som skal på jobb og skole, og absolutt noen skal prøve å presse den stygge barnevognen inn. Har bare lyst til å skrike til dem at det er FAEN IKKE PLASS at de heller kan gå eller vente to timer.

Enig!!! Jeg har blitt så irritert at kompisen min måtte holde meg fast. Ble skikkelig forbanna på den grettne småbarnsmora. Hun hadde ikke bare en skrikerunge med seg!

Hun hadde et helt lass og mora var frekk som fy. Ingen får være sånn mot meg!

Endret av Hummels
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...