Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

At ingen andre i klassen synes det var hysterisk morsomt når vi fikk utlevert en artikkel skrevet av "Professor Mayo"

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At ingen andre i klassen synes det var hysterisk morsomt når vi fikk utlevert en artikkel skrevet av "Professor Mayo"

Hvorfor skal det være morsomt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Mødre som alltid skal lage et kompromiss ut av ingenting! Kan ikke engang øvelseskjøre uten at jeg må gjengjelde alt for henne :glare:

- Kunder som klager på ansatte i butikk fordi vi ikke kan trylle frem maten butikken ikke har.

- Folk som MÅ stappe snusen sin under leppa, selv om bussen er stappet og alle må lukte på snusen din.

- En ting er ungdom som røyker hasj og driter i at andre merker det, men at 30-40 år gamle menn gjør det? Wtf, skjerp deg, alle kan lukte og se at du har røyka, og ingen synes at det er tøft.

- Jenter som absolutt skal være sunne og trene hver dag, men som snuser og røyker mer enn alle andre.

- Irriterende 12-åringer som synger eller banner når man spiller online på playstation. Arrghhhhh! :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personer som deg, som bidrar til å skape generalisering og hat i denne verden. Hva med å kalle disse muslimene for... "personer" eller "folk"?

Anonymous poster hash: 4b6bb...344

Fordi det er en del av islam å gi ti prosent til fattige. Og såvidt jeg vet er det ikke sånn i f.eks kristendommen eller for jødene. Derfor spesifiserte jeg med å si muslimer istedenfor folk.

Jeg synes ikke det er å skape hat, mer enn om man sier at høye personer kan ha vanskelig for å finne bukser som er lange nok. Jeg sier jo ikke noe stygt om høye personer selvom jeg spesifiserer at de er høye. Akkurat som at noen personer er muslimer, og de skal helst be 5 ganger daglig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er en del av islam å gi ti prosent til fattige. Og såvidt jeg vet er det ikke sånn i f.eks kristendommen eller for jødene. Derfor spesifiserte jeg med å si muslimer istedenfor folk.

Jeg synes ikke det er å skape hat, mer enn om man sier at høye personer kan ha vanskelig for å finne bukser som er lange nok. Jeg sier jo ikke noe stygt om høye personer selvom jeg spesifiserer at de er høye. Akkurat som at noen personer er muslimer, og de skal helst be 5 ganger daglig. Det er ikke stygt ment eller generaliserin, bare fakta.

Åh, forresten, i det første innlegget mente jeg ikke alle muslimer, bare et par av de jeg kjenner. Men skjønner at det kunne misforstås.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som sinker i venstrefila.

Det er en FORBIKJØRIMGSFIL din forbanna *##¤%! Det er ikke opp til DEG å bestemme hva som er akseptabel fart i venstrefila!

:rasende:

Anonymous poster hash: 291e4...f6a

...men når jeg først kjører i venstrefilen - og kjører fort nok til å kjøre forbi de som kjører i høyrefilen, så er det like irriterende (og mye farligere) når det kommer en eller annen drittbil bak meg i 40 km over fartsgrensen som krever at jeg skal flytte meg over i motsatt felt nærmest på sekundet. Når jeg da bruker mer enn fem sekunder til å komme meg bort i motsatt fil (må jo finne en luke!), så kjører de langt oppi rævven min som om jeg bryter den viktigste loven på jord - og som om de 2 minuttene de sparer på å kjøre som et svin er verdens undergang.

Anonymous poster hash: 57932...cb0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er virkelig pisselei ignorante idioter! "morsfølelsen min", "mammahjertet" eller hva enn roper om at jeg bør redde disse bavianene. Men jeg nekter, nei, du får ikke lov å prøve engang! Beklager, men virkelig: Kan ikke alle bare lære seg å ta kritikk og å se seg selv litt utenfra? Ta e mentaliseringskurs eller noe. Bah og tanken på at jeg må gå resten av livet og møte på sånne folk gjør meg deprimert oppi vinterdepresjonen her



Anonymous poster hash: d9d76...38c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er virkelig pisselei ignorante idioter! "morsfølelsen min", "mammahjertet" eller hva enn roper om at jeg bør redde disse bavianene. Men jeg nekter, nei, du får ikke lov å prøve engang! Beklager, men virkelig: Kan ikke alle bare lære seg å ta kritikk og å se seg selv litt utenfra? Ta e mentaliseringskurs eller noe. Bah og tanken på at jeg må gå resten av livet og møte på sånne folk gjør meg deprimert oppi vinterdepresjonen her

Anonymous poster hash: d9d76...38c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det finnes bare så mange mennesker her i verden som brauter seg fremover og driter i alle og en hver, hvis man prøver å si fra så blir de offer og det er meg/andre som sier ifra som det er noe galt med. Du vet, folk som sitter og snakker med deg og er helt enige i at det er viktig å alltid utvikle seg videre som menneske (eksempel), men når dere tar følge fra 'jobben' så begynner h*n å legge ut om hvor dumme alle andre er og hvor utrolig smart h*n selv er. Etterpå kan h*n snakke nedlatende om bedrevitere.

Typen som mæler og mæler på at det er så kos å snakke med deg, sender ørten mld om alt og ingenting men likevel ikke evner å få med seg/huske et kort av hva du noen gang sier. Kun megmegmegmeg.

Folk som uansett hva de gjør MÅ hevde seg selv og forsvare seg selv. Finnes mye på kg i det siste, men verre er det med de som er i kretser rundt en som en ikke alltid får unngått. Eller hva var dt du ikke skjønte igjen?

Anonymous poster hash: d9d76...38c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er en del av islam å gi ti prosent til fattige. Og såvidt jeg vet er det ikke sånn i f.eks kristendommen eller for jødene. Derfor spesifiserte jeg med å si muslimer istedenfor folk.

Jeg synes ikke det er å skape hat, mer enn om man sier at høye personer kan ha vanskelig for å finne bukser som er lange nok. Jeg sier jo ikke noe stygt om høye personer selvom jeg spesifiserer at de er høye. Akkurat som at noen personer er muslimer, og de skal helst be 5 ganger daglig.

Det er viktig å huske at høye folk finnes i alle farger og religioner, så sammenligningen din er dårlig..

Anonymous poster hash: 4b6bb...344

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Folk som legger ut bilde av sitt tomme kjøleskap i håp om noen donasjoner...spesielt når man vet at vedkommende drikker opp alle pengene sine...Gjerne med tekst a la *hvordan skal dette gå da...X dager til trygda kommer og jeg er sååååå sulten*...bahhh....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som legger ut bilde av sitt tomme kjøleskap i håp om noen donasjoner...spesielt når man vet at vedkommende drikker opp alle pengene sine...Gjerne med tekst a la *hvordan skal dette gå da...X dager til trygda kommer og jeg er sååååå sulten*...bahhh....

Hvem i all verden gjør noe slikt?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest paramount

Hvem i all verden gjør noe slikt?

Det er ei i min slekt som er alkoholiker.....og veldig flink til å spille på folks følelser....Kjefter og smeller når folk da ikke gir svar på statusen hennes......bahh....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roomie som snakker EKSTREMT høyt og EKSTREMT fort spansk på kjøkkenet i telefonen :fnise: Det irriterer meg. Men er litt morsomt og da.

Endret av LaurenC
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håndverkere som avlyser i siste liten! Og håndverkere som er fryktelig påståelige og snakker i en ovenfra og nedholdning, og særlig når vi vet at de ikke har rett.

Off, dette oppussingsprosjektet er roten til mye irritasjon merker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som sporer av og krangler i tråder, irriterer meg.

Endret av Shinigami
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...