Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Folk som legger ut bilde av sitt tomme kjøleskap i håp om noen donasjoner...spesielt når man vet at vedkommende drikker opp alle pengene sine...Gjerne med tekst a la *hvordan skal dette gå da...X dager til trygda kommer og jeg er sååååå sulten*...bahhh....

Eller voksne mennesker som ikke klarer å lage mat selv. "Kan noen komme å lage mat til meg?" eller "Hvem vil ta med seg en stor pizza med hvitløkssaus til meg, jeg står for filmen!" Skjønner ikke at de ikke blir flaue?

Og dagens irritasjon: folk som ikke kan ta et hint (eller når man sier det rett ut, for den saks skyld) Det er ikke alltid det passer å møtes, og om det passer, er det ikke alltid at vi kan være sammen i timesvis.

Pluss- Simkortet på mobilen min faller plutselig ut av posisjon, slik at mobilen blir slått av og ingenting fungerer før simkortet står riktig igjen. Har skjedd at jeg ikke har blitt vekt av alarmen, eller at jeg går å venter på en viktig samtale som aldri kommer :fnise: Så nå må jeg gå å kikke på den hele tiden for å sjekke at den "lever", og bruke en annen mobil som vekkeklokke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Eller voksne mennesker som ikke klarer å lage mat selv. "Kan noen komme å lage mat til meg?" eller "Hvem vil ta med seg en stor pizza med hvitløkssaus til meg, jeg står for filmen!" Skjønner ikke at de ikke blir flaue?

Og dagens irritasjon: folk som ikke kan ta et hint (eller når man sier det rett ut, for den saks skyld) Det er ikke alltid det passer å møtes, og om det passer, er det ikke alltid at vi kan være sammen i timesvis.

Pluss- Simkortet på mobilen min faller plutselig ut av posisjon, slik at mobilen blir slått av og ingenting fungerer før simkortet står riktig igjen. Har skjedd at jeg ikke har blitt vekt av alarmen, eller at jeg går å venter på en viktig samtale som aldri kommer :fnise: Så nå må jeg gå å kikke på den hele tiden for å sjekke at den "lever", og bruke en annen mobil som vekkeklokke.

:skratte: Ja...hva er problemet?? Latskap! Verken mer eller mindre...

Altså folk som ikke kan ta et hint...baaah.....slitsomme! Sikkert vært borti at man har hatt besøk, klokka går og man sitter og gjesper kjeven ut av ledd...men tar de hintet om at de bør pelle seg hjem....åh neiiiida...gudbedre!

Kanskje du bør ønske deg ny mobil til jul...ting tyder på at det er på tide å bytte den ut :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Folk som ikke respekterer privat eiendom, og vasser inn for å titte rundt- mens jeg er hjemme. Hva i...d015.gif

Altså....hææææ?? Gjør folk det? Hadde noen gjort det hos meg hadde jeg blitt voldelig... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg sittet 2 timer på fly ved en som har trukket snuen høylytt hvert femte sekund hele turen, og da overdriver jeg ikke. Hele meg hadde lyst å skrike GÅ PÅ DO OG SNYT DEG FOR FAEN. Vi fikk til og med servietter til maten, men neida. Bedre å sitte å la snuen renne ut og trekke den inn i en evig irriterende sirkel

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som spiller trekkspill og synger på tbanen om morgenen :bond::rasende::sinna::kjempesinna::balltre:

Jævla dritt, jeg HATER de!!!!!!!!! Syns det er en uting! Greit når de sitter stille og tigger, men å tvinge folk til å høre på......!!!!!!! Misliker det STERKT.

Anonymous poster hash: 66dd9...018

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det finnes bare så mange mennesker her i verden som brauter seg fremover og driter i alle og en hver, hvis man prøver å si fra så blir de offer og det er meg/andre som sier ifra som det er noe galt med. Du vet, folk som sitter og snakker med deg og er helt enige i at det er viktig å alltid utvikle seg videre som menneske (eksempel), men når dere tar følge fra 'jobben' så begynner h*n å legge ut om hvor dumme alle andre er og hvor utrolig smart h*n selv er. Etterpå kan h*n snakke nedlatende om bedrevitere.

Typen som mæler og mæler på at det er så kos å snakke med deg, sender ørten mld om alt og ingenting men likevel ikke evner å få med seg/huske et kort av hva du noen gang sier. Kun megmegmegmeg.

Folk som uansett hva de gjør MÅ hevde seg selv og forsvare seg selv. Finnes mye på kg i det siste, men verre er det med de som er i kretser rundt en som en ikke alltid får unngått. Eller hva var dt du ikke skjønte igjen?

Anonymous poster hash: d9d76...38c

Vel, siden du spør:

Jeg forstår ca hva du mener. Men trekk pusten! Det ser ut som at du skriver hele innlegget på utpust. Det er uleselig, først og fremst på grunn av språket, men også pga mangelen på avsnitt.

Ro ned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Plastfolie som kleber seg før du har fått dekt det du skal.

Når folk lager sånn smattelyd når de fjerner mat mellom tennene med tungen

Snorking!!!!!

Jeg har det motsatte problemet! Min plastfolie vil aldri klebe seg til noe!

Anonymous poster hash: 22e66...58a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Når du skal gå ut av bussen, men kommer deg ikke ut fordi en haug med andre mennesker kjemper om å komme seg først inn på bussen.

- Menn som drar på treningssentre for å glo på jenter/kvinner mens de trener.

Endret av Tiaen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Folk som sier ting bare for å snakke, men egentlig ikke mener hva de sier.

Folk som aldri går lei sine egne gamle vitser.

Smileyene: :fnise: , ;) , osv som er i omtrent alle innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du får legetime halv 2...
Sitter der til halv fire før du får beskjed om "Beklager, vi stenger nå" -Ehm..Om dere var så forbanna forsinket hvorfor i h*** ringte dere meg halv 1 og fortalte meg at dere hadde en ledig time halv 2!?!?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsinkelser hos fastlegen er helt normalt og irriterende, har vel sittet selv opp mot 1 time, men når du først får time 1330, blir sittende der i to timer til stengetid kommer, og de ikke gjør noe annet enn å beklage, da burde vel man ha litt krav på fortløpende time. Håper du forlangte ny time om morgenen dagen etter. Derfor også jeg alltid bestiller time om morgenen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som sier ting bare for å snakke, men egentlig ikke mener hva de sier.

Folk som aldri går lei sine egne gamle vitser.

Smileyene: :fnise: , ;) , osv som er i omtrent alle innlegg.

Slik er jeg, bruker smilier hele tiden fordi jeg føler det gir liv til kommentarer :P

Og jeg går aldri lei av mine egne vitser :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...