Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Folk som alltid er forsinket. Særlig om de kommer og forventer at jeg skal synes det er helt ok. Det er ingenting som er sjarmerende med folk som fucker med tiden din.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ikke klarer å legge en skillepinne på båndet etter at de har lagt på matvarer nok for en hel månede. Må alltid strekke meg over lasset med mat for å få tak i den jævla skillepinnen.

Folk kan bli utrolig fornærmet om man legger en skillepinne etter varene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk kan bli utrolig fornærmet om man legger en skillepinne etter varene.

For da må de betale varene sine selv..?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For da må de betale varene sine selv..?

Haha kanskje det er derfor :)

Men tror mange føler de blir behandlet som et barn. "Jeg klarer det selv altså!" har jeg hørt et par ganger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg enormt over "stefar". Han er en fin fyr altså, men han har så mange uvaner som virkelig går meg kraftig på nervene. F.eks blir han som en snurt liten unge hvis det går for lenge uten at han er midtpunktet. Det går så langt som til at mamma forteller meg en historie, og han sitter og avbryter hver setning med "ja, det har du fortalt meg." "ja, det sa du." "det har jeg hørt før.." "det vet jeg.." JAVEL, KJEMPEFINT, MEN JEG HAR IKKE HØRT HISTORIEN FØR!! Eller mamma kan fortelle noe som de to har opplevd sammen, og når hun er ferdig kan han finne på å fortelle hele jævla historien på nytt bare med andre ord og ved å trekke det ut i et par evigheter bare for å nyte at han er hoverpersonen. Det er også utrolig kvalmt å sitte med han ved matbordet. I starten når han flytta inn var han veldig nervøs og skalv på hendene, det var helt greit, men det har han lagt av seg nå som han har blitt trygg, men hvis jeg og mamma prøver å føre en samtale kan han finne på å skjelve så drikken spruter over hele bordet sånn at vi må stoppe samtalen og se på han, da slutter han og skjelve. Og så slurper han, uansett hva han spiser eller drikker så slurpes det. Det er som om han holder gaffelen noen millimeter unna kjeften og suger i seg maten i stedet for å putte faenskapet i kjeften som normale mennesker gjør. Har vært hos de i jula, og før julaften mens mamma var ute nevnte jeg at jeg hadde kjøpt ei bok til henne i julegave, bare sånn i forbifarta, og det resulterte i en 10 minutters monolog om at HAN ikke likte de samme bøkene som meg og mamma, og hvilke bøker han foretrakk - jeg fikk ikke spytta i et eneste ord iløpet av de 10 minuttene. Jeg passer katten til en venn i noen uker, og siden jeg kommer til å reise frem og tilbake mellom min egen leilighet og dem, ble vi enige om å la katten være hos dem hele tiden slik at den slapp å reise med meg. Katten er min kosepus siden det er meg den kjenner best, men er også glad i mamma og stefar, men det tar selvfølgelig litt tilvenning. Katten begynte å trekke mer mot mamma, og DET tålte ikke stefar, så han har gått rundt hele jævla jula nå og poengtert hvor mye katten liker han. Katten ligger i senga hans? Daa må vi rope sånn at alle kommer og skal se, og hvis vi ikke gidder så tar vi 176 bilder som vi viser frem, og snakker i en evighet om at han fikk lov til å kose med katten. DET ER EN KATT, IKKE EN DRAGE!! Jeg kan sitte med headsettet på og holde på med mitt, og han sitter i sofaen ved siden av meg og ROPER for å få oppmerksomhet for å få meg til å se at katten sitter på gulvet foran han. Og så skal han hele tiden ta bilde av og filme meg. Uansett hva jeg gjør, om jeg sitter og leser, om jeg pynter juletreet, om jeg synger, om jeg slipper en fis, ALT skal dokumenteres som om han var en jævla rosablogger og jeg et fancy måltid. Selv når jeg ser han sitter med det jævla kameraet mot meg og jeg sier "kan du ikke være så snill å IKKE filme meg nå.." så må jeg bli SINT før han legger vekk kameraet med et dumt flir. Og så skal han tulle med alt, den enkleste ting, jeg blir dårlig i magen av feit mat, så når vi spiste ribbe turte jeg ikke spise så mye på en gang, så jeg spurte om de kunne legge til side en liten bit til meg til etterpå. Og han dro en "spøk" om at jeg kunne få det kjøttet som lå og fløt i fettet i forma. Hvorfor kan han ikke bare si ja eller nei? De fleste "vitsene" kan til nød være litt morsomme, men det blir så jæævla slitsomt i lengden at han skal gjøre seg til og vri om og leke klovn og late som om han ikke skjønner..

Puh. Måtte bare ha en liten utblåsning.



Anonymous poster hash: e9161...1c2
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha kanskje det er derfor :)

Men tror mange føler de blir behandlet som et barn. "Jeg klarer det selv altså!" har jeg hørt et par ganger.

Haha! Jeg elsker at folk legger skillepinnen både bak og foran egne varer. Da slipper jeg å Lene meg over varene deres... Men drt er sikkert fordi jeg jobber i kassa selv:p men alle er forskjellige

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Jeg elsker at folk legger skillepinnen både bak og foran egne varer. Da slipper jeg å Lene meg over varene deres... Men drt er sikkert fordi jeg jobber i kassa selv:p men alle er forskjellige

Ja samme her. Spesielt om personen foran står langt bak og man må gå rundt denne og frem til kortterminalen for å hente pinnen. Da får man også sure blikk, av folk som tror du sniker :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja samme her. Spesielt om personen foran står langt bak og man må gå rundt denne og frem til kortterminalen for å hente pinnen. Da får man også sure blikk, av folk som tror du sniker :)

Ting som irriterer: folk som mistenker sniking! Og negler som brekker </3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som kaster sneiper/snus/annet søppel rett på bakken (selv om det gjerne er søppeldunk i nærheten).

Kontorer som f.eks legekontor, som ikke har kø-funksjon på telefonen. Du ringer, det går ett minutt uten at de svarer og så bryter det og du må ringe inn på nytt og håpe på å komme frem denne gangen - i stedet for å få vente i kø til det er din tur.

Sneiper skal faktisk ikke kastes rett i søppelbøtter på grunn av brannfare.

Selv irriterer jeg meg grønn av smatting/ tygging med åpen munn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kverulanter og bedrevitere er noe av det verste jeg vet

Anonymous poster hash: 82361...269

Min erfaring er at de som anklager andre for å være det, ofte er akkurat dette selv, uten å innse det ;). (For de kan naturligvis umulig ta feil, og de som er så frekke å si at de har lest at dette i følge nyere forskning ikke helt stemmer, de er kverulanter og bedrevitere som "tror de vet alt").

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Professor Majones?

Det var da overhodet ikke morsomt...

Anonymous poster hash: e8395...f18

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som fisker etter sympati på facebook bare de har en liten forkjølelse

Folk som ser på Åndenes Makt og tar det seriøst

Folk som kun leser overskriftene i VG og likevel har en mening om alt

Dårlig bordskikk



Anonymous poster hash: 334a4...a05
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

- Kollegene mine so forventer at jeg skal stille opp på sosiale ting på fritiden, samt organisere de (de mener det er plikt som følger med jobben).

- Jeg sitter i kontorlandskap og irriterer meg over stemmen til enkelte og harking/hosting.

- At jeg er innadvendt men ingen forstår det. Når jeg verner om privatliv og fritid, blir jeg oppfattet som lukket, kostbar og arrogant.

- Utagering, høy stemmebruk, "engasjement" hos enkelte kolleger

- Spørsmål og privatliv, kommentarer om private ting, sexvitser..



Anonymous poster hash: d8ae8...17a
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At volumet på videoer på Dagbladet.no står på fullt som utgangspunkt og dessuten begynner å spille av seg selv så høytalerne nesten sprenges!

Det som er enda mer provoserende er at de har en slags kø-ordning hvor neste video starter av seg selv så fort den første er ferdig - og selvfølgelig nok en gang med volumet på full guffe!! :kjefte:

Helt enig.

Styrer vanligvis unna VG og Dagbladet på nett av den grunn.

Endret av Ibsenfrue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Slafsing/smatting/slurping når man spiser/drikker.

- Høye gjennomtrengende host/snuf/kremt.

- Små irriterende lyder, f.eks mennesker som sitter å klikker med en penn.

- Når andre gauler i telefonen på offentlig tettsteder som busser og kafeer.

Mye mye mer, men får holde for i dag. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...