Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Når jeg skriver på telefonen, og merker det spesielt godt når jeg skriver her.

Da kan telefonen plutselig bestemme seg for å slå sammen to ord, legge til dobbelt bokstav i et ord og nekte meg å lage mellomrom.

Jeg gjør ingenting spesielt, og taster bare helt vanlig :P Forferdelig irriterende, for må ofte inn å redigere teksten hvis jeg ikke har sett det.

Ja særlig... du er nok en av dem som tror det heter "jeg spiser appelsiner hverdag" du :fnise:

(Bare tulla, altså - men det er noe som irriterer meg..!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får gjøre som Atle Antonsen, vise tingene hva som skjer når de oppfører seg sånn :ler:

Jeg gjør det. Budsjettet mitt sliter :vetikke:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Ja særlig... du er nok en av dem som tror det heter "jeg spiser appelsiner hverdag" du :fnise:

(Bare tulla, altså - men det er noe som irriterer meg..!)

Ja, jeg bare skylder på mobilen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare skal kvinner nekte menn å tisse i opprett stilling.

Nå skal de bestemme at menn skal sitte feminint, også.

http://www.klikk.no/kvinneguiden/mote/article1527704.ece

Ja, disse kravene om femininisering av menn irriterer meg.

Kvinner? Jeg har aldri bedt noen om å lukke beina eller sitte å tisse. At noen er feminister er en ting men ikke tro alle kvinner er enige i disse i-lands "problemene"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner? Jeg har aldri bedt noen om å lukke beina eller sitte å tisse. At noen er feminister er en ting men ikke tro alle kvinner er enige i disse i-lands "problemene"

Det er bare nok en mann som skal sutre og klage over alt kvinner gjør. "Stakkars oss :("

Anonymous poster hash: 64ffb...899

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de som synes det er konstruktivt å sitte på Facebook og klage over at veien der de bor ikke er brøytet.

Hvis er snø på alle veier, så er det jo veldig logisk at den bittelille veistubben der akkurat du bor, blir nedprioritert. Kjøp traktor!

Anonymous poster hash: 50b5c...484

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

punkyB, on 17 Mar 2015 - 09:03, said:snapback.png

De som i svømmehallen går fra dusjen til garderoben uten å tørke seg på beina. Heldigvis gjør ikke så mange det - ellers hadde det jo vært svæmmebasseng i garderoben også.

Jeg tørker aldri bena i dusjen. Jeg vil jo ikke skitne til håndkledet mitt før jeg er ferdig... Bena tar jeg helt til slutt, og håndkledet vil jeg gjerne ha rundt meg en liten stund til...

Og i mitt badeland er det såpass varmt i gulvet at det tørker med en gang ;)



Anonymous poster hash: 87b16...c71

Det er jo noen som ikke kan ha tørket seg i det hele tatt før de går i garderoben - da ligger det en 'våtrand' gjennom hele garderoben. Det synes jeg er nokså unødvendig og kjedeig når man skal ut i sokkelesten og blir våt på beina når man tråkker i det. Man må jo tørke seg etter dusjen uansett - så man kan jo gjøre det i dusjen og i garderoben.

Tørker det fort så minker det problemet litt.

Men ellers så kan jo selvsagt folk gjøre hva de vil - jeg kommer uansett til å irritere meg over noe :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det irriterer meg at jeg ikke skjønner hva som menes med uttrykket "det er ikke noe hokkus pokkus"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det irriterer meg at jeg ikke skjønner hva som menes med uttrykket "det er ikke noe hokkus pokkus"

"Hokus pokus filiokus" er et gammelt trylleformular. Når man sier ^^ mener man at det ikke egentlig er så vanskelig, at man ikke trenger magiske evner for å få det til, eller at det ikke er magi inne i bildet.

Eller kanskje jeg surrer litt og blander med "ikke noen heksekunst"... Ifølge Wikipedia betyr hokus pokus svindel, lureri.

Endret av Pringle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

"Hokus pokus filiokus" er et gammelt trylleformular. Når man sier ^^ mener man at det ikke egentlig er så vanskelig, at man ikke trenger magiske evner for å få det til, eller at det ikke er magi inne i bildet.

Eller kanskje jeg surrer litt og blander med "ikke noen heksekunst"... Ifølge Wikipedia betyr hokus pokus svindel, lureri.

Jeg trodde også at det var noe man brukte hvis noe ikke er så vanskelig, men det er jo en mulighet for at jeg også tar feil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hokus pokus filiokus" er et gammelt trylleformular. Når man sier ^^ mener man at det ikke egentlig er så vanskelig, at man ikke trenger magiske evner for å få det til, eller at det ikke er magi inne i bildet.

Eller kanskje jeg surrer litt og blander med "ikke noen heksekunst"... Ifølge Wikipedia betyr hokus pokus svindel, lureri.

Ahh :D daa skjønner jeg :D da har jeg en ting mindre å irritere meg over :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkeltpersoner som skal pirke på alt du gjør. I jobbsammenheng, bokollektivet eller hvor du enn er i en slags gruppe på noen måte.. der det er slik at du bare vet at du ikke kan bevege deg i nærheten av vedkommende uten at h'n må åpne kjeften for ett eller annet..



Anonymous poster hash: 21aac...9e1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At "shazam" er sesam sesam på norsk. Lurte på hvorfor appen for å finne ut hva sanger heter het Shazam.



Anonymous poster hash: b09c6...437
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh :D daa skjønner jeg :D da har jeg en ting mindre å irritere meg over :D

Så hyggelig å kunne hjelpe! :laugh:

Jeg ble derimot bare mer forvirra, for jeg trodde jeg visste dette :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Jimmie Åkesson er en hedersmann som har sunne verdier.

Og at alle som er medlem av, eller stemmer på SV, AP, SP og hele NRK er idioter, korrupte, klovner, osv.



Anonymous poster hash: 7119b...35b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Naboen som stopper meg når jeg har med hånden etter tur o koser med den lang tid og så ignorer hun meg eller bare sier hei når hunden ikke er med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Jimmie Åkesson er en hedersmann som har sunne verdier.

Og at alle som er medlem av, eller stemmer på SV, AP, SP og hele NRK er idioter, korrupte, klovner, osv.

Anonymous poster hash: 7119b...35b

Du glemte dette :sarkasme:

Anonymous poster hash: bdc17...4c8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, nå kommer det full eksplosjon med masse vakker språkbruk..
Akkurat nå er jeg forbanna over at jeg ikke finner en JÆVLA DRITT i leiligheta mi.. Ikke fordi det er rotete, åneida, du.. Jeg har nemlig hatt husgjester. ja, i flertall!! Først en, og når den ene reiser kommer den andre, og h*n prøver å være snill og takknemlig fordi jeg lar h*n bo på sofaen min når h*n ikke har en annen plass å bo, så h*n rydder og vasker, og det er kjempefint det. Men hva i svarte helvete er i veien med å sette de jævla forpulte knivene på stativet sammen med de andre knivene, i stedet for å legge dem på de merkeligste plasser sånn at jeg må leite hele forpulte kjøkkenet MITT rundt etter en kniv!?!? Og saksa? Hvorfor kan ikke den bare få lov til å ligge i skuffen der du først fant den, hvorfor må de GJEMME alt!? Og hva er vitsen med å sette på maskina før den en gang er halvfull? Tror du jeg DRITER penger?? Det koster faenmeg NOK å holde deg med mat, jeg har sykt dårlig råd fra før. Hvis du absolutt MÅ ha den koppen så putt den i vasken og vask den for hånd da for faen!
Og når det FØRSTE jeg sier når du kommer hit er IKKE RØR PAPIRENE MINE!! så betyr det IKKE RØR PAPIRENE MINE!! Ja, det er sikkert jæævlig irriterende at det ligger fire bunker med papirer ved den ene veggen i stua MI fordi DU skal strø om deg med all DRITTEN du ABSOLUTT måtte ha med deg hit i stedet for å sette det på bua di sammen med resten av dritten du får bruk for når du flytter inn i den nye leiligheten, jeg mener, hvorfor i svarte satan tar du med deg esker med kjøkkenutstyr hit?? Er du redd noen skal stjele vannkokeren din? Jeg har en ganske stor leilighet, sånn egentlig, så hvorfor i svarte du MÅTTE flytte de papirene jeg spesifikt ba deg om å IKKE røre er helt beyond me, spesielt siden du faktisk har plassert dritten din i MOTSATT ENDE AV STUA!!! Og når jeg setter meg ned for å sortere faenskapet PÅ NYTT etter at du ødela systemet jeg hadde, så presterer du å sette deg ned for å PAKKE UT, enda du IKKE SKAL BO HER mer.. (håper jeg.. OG JEG HAR VANNKOKER FOR FAEN!!) og så plasserer du faenmeg alle tingene dine oppå der jeg holder på å sortere.. i stedet for å holde det der du først satte det. HVORFOR??? KUNNE DU IKKE HA VENTA TIL JEG VAR FERDIG?? ÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHH... Og når jeg, dagen før du stikker og den nye gjesten kommer, sier at jeg/vi må vaske og rydde litt fordi DU har strødd om deg med rot, så setter du deg demonstrativt på ræva, enda det første du sier til meg er "ååå, takk for at jeg får bo hos deg, jeg er såå glad, og jeg er veldig glad i å rydde og vaske, så du trenger ikke å røre en finger, det er sånn jeg vil betale deg for at jeg får være her til den nye leiligheta mi er klar" så forventer jeg faktisk at du skal i det minste rydde opp din egen dritt! Men neida, helt greit, sitt der på ræva og glo på tv du, jeg skal rydde jeg. Og når jeg kommer tilbake på stua etter å ha shina tre andre rom, så har du PAKKA UT resten av eskene dine, OG alle klærne dine, for å sortere hva du har i den, sånn at stua mi ser ut som et bomba horehus!! TAKKSKARRUFAENMEGHA! Du må for guds skyld ikke sortere møkka di i din egen leilighet i morgen, ÅÅÅNEI, Legg igjen masse søppel hos meg i stedet, DRITBRA!!!! Og klærne? HVORFOR har du trødd alle klærne dine i det skapet jeg rydda klart til neste husgjest? Skapet sto klart til deg også, det har stått klart i to fuckings forpulte uker nå, så HVORFOR velger du den siste dagen til å legge alt inn i skapet??? HAR DU TENKT Å KOMME HIT HVER GANG DU SKAL SKIFTE KLÆR, DITT NEK?? Skal du bruke leiligheta mi som et jævla andre hjem ellernoe? Har du ikke klesskap i den nye leiligheta? Eller tok du over den nye leiligheta i går for å betale husleie der, men bo hos meg? Jeg ser nesten for meg at du kommer hit med sofaen din i morgen i stedet for å kjøre den opp til den nye plassen.. Og ikke nok med det, men du forventa faenmeg å få beholde nøkkelen du lånte mens du bodde her etter at du har flytta? ER du helt BLANK?? Skal du liksom ha fri tilgang til huset mitt du da? SER det ut som om jeg driver et hotell eller lagerhus?? Hva da, skal du lagre all dritten du ikke får plass til i den nye leiligheta i bua mi kanskje? Og så bare låse deg inn hver gang du skal koke vann? Og HVA mener du den nye husgjesten skal bruke for å komme seg inn hvis jeg drar ut?? Skal h*n klatre inn vinduet?? Eller må jeg liksom være hjemme i tre uker?? Neida, vent, du mener sikkert at jeg skal kopiere opp enda en nøkkel, sånn at dere begge får en!? Skal jeg kopiere opp tre til da, sånn at kjæresten din, bestemora di og bikkja til naboen får en også?

Men neida, utad så smiler jeg og sier ingenting, når jeg kjenner at jeg blir irritert så forlater jeg rommet og tar en kort pustepause, fordi jeg veit h*n er i en vanskelig situasjon, og i morgen får jeg uansett leiligheta for meg se.. nei.. vent.. FAEN!!!



Anonymous poster hash: e9161...1c2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, nå kommer det full eksplosjon med masse vakker språkbruk....

Anonymous poster hash: e9161...1c2

Vet du hva jeg irriterer meg over? Mangel på avsnitt! Jeg avslutter på samme måte som deg: FAEN!!! :rasende:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...