Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Så på unge mødre nå og kom på noe som irriterer meg...sportsupportere som hele tiden referer til laget som VI. "Vi vant!", "Nå må vi skjerpe oss før 2. omgang", "Vi leder nå, men viktig at vi ikke mister konsentrsjonen!" osv... DET ER IKKE DU SOM SPILLER!



Anonymous poster hash: 51c33...bd3
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så på unge mødre nå og kom på noe som irriterer meg...sportsupportere som hele tiden referer til laget som VI. "Vi vant!", "Nå må vi skjerpe oss før 2. omgang", "Vi leder nå, men viktig at vi ikke mister konsentrsjonen!" osv... DET ER IKKE DU SOM SPILLER!

Anonymous poster hash: 51c33...bd3

Det kommer av lagfølelsen som oppstår når man er supporter. Irriterer meg over det samme - men synder fælt allikevel, haha!

Anonymous poster hash: 66dd9...018

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboen... Noe av det verste jeg vet er folk som skal legge seg borti alt mulig.

Han sier at vi kan ikke parkere bilen sånn og sånn (på vår parkeringsplass). Sist mente han at bilen ikke kunne stå der den sto og at den måtte flyttes fordi bilen som skulle koste vekk sand/singel/småstein skulle komme snart. "Den kan komme når som helst!" (den kom 2 uker etterpå).

I dag mente han at bilen ikke kunne stå der fordi søppelbilen ikke greier å kjøre der da. :roll:

Lurer på hva han sier neste gang. Haha.

Tror han er sur fordi bilen står der så hans gjester ikke kan parkere der når de kommer på besøk (han er frekk sånn, bare tar seg til rette og tror han eier området her. De har bare en liten parkeringsplass rett utafor huset deres, og hvis bilen deres ikke står i garasjen så er det kun plass til deres bil der).

Da vi akkurat hadde flyttet hit så gikk jeg ut med søpla en dag, og plutselig roper han til meg "Du kan ikke gjøre sånn og sånn, men du må gjøre sånn og sånn med søpla!"

Altså, det er helt greit å ville være høflig og kanskje hjelpe til, men da roper man vel det ikke over et gjerde?! Og man kan i det minste si Hei/hilse først?

Han har til og med vært i våre søppelkasser og snoket.

Noen burde virkelig få seg et liv...



Anonymous poster hash: de573...510
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på unge mødre nå og kom på noe som irriterer meg...sportsupportere som hele tiden referer til laget som VI. "Vi vant!", "Nå må vi skjerpe oss før 2. omgang", "Vi leder nå, men viktig at vi ikke mister konsentrsjonen!" osv... DET ER IKKE DU SOM SPILLER!

Anonymous poster hash: 51c33...bd3

Skjønner det er irriterende, men tenk deg hvis han sa "Nå må dere skjerpe dere", ville ikke det vært like irriterende? Da hadde hvertfall jeg tenkt "Skjerp deg selv" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være enig i at det kan være irriterende med folk som snyter seg offentlig, men sitter man på bussen og man må virkelig snyte seg, så burde man jo få lov til det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være enig i at det kan være irriterende med folk som snyter seg offentlig, men sitter man på bussen og man må virkelig snyte seg, så burde man jo få lov til det.

Nei, det syns jeg faktisk ikke. Det er uhøflig å snyte seg offentlig. Det er som å prompe, spør du meg. Bare fordi man MÅ prompe, betyr ikke at man burde få lov til det på en offentlig plass som en buss.

Anonymous poster hash: 66dd9...018

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det syns jeg faktisk ikke. Det er uhøflig å snyte seg offentlig. Det er som å prompe, spør du meg. Bare fordi man MÅ prompe, betyr ikke at man burde få lov til det på en offentlig plass som en buss.

Anonymous poster hash: 66dd9...018

Huffameien da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det syns jeg faktisk ikke. Det er uhøflig å snyte seg offentlig. Det er som å prompe, spør du meg. Bare fordi man MÅ prompe, betyr ikke at man burde få lov til det på en offentlig plass som en buss.

Anonymous poster hash: 66dd9...018

Jeg foretrekker at personen snyter seg istedenfor å å snufse hvert minutt på en lang tur.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker at personen snyter seg istedenfor å å snufse hvert minutt på en lang tur.

Det er forskjell på å snyte seg kort, mange som BLÅSER ut i sikkert et halvt minutt..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det syns jeg faktisk ikke. Det er uhøflig å snyte seg offentlig. Det er som å prompe, spør du meg. Bare fordi man MÅ prompe, betyr ikke at man burde få lov til det på en offentlig plass som en buss.

Anonymous poster hash: 66dd9...018

For noe tull. Skal man la snørra renne konstant da hvis det ikke er et toalett i umiddelbar nærhet? Folk har blitt utrolig pripne!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noe tull. Skal man la snørra renne konstant da hvis det ikke er et toalett i umiddelbar nærhet? Folk har blitt utrolig pripne!

Det er forskjell på å "la snørra renne på bussen" og å blåse hjernen ut gjennom nesa!

Det er ikke å være prippen, det er å forvente folkeskikk på offentlig plass.

Peller du deg i nesen på bussen fordi det klør også, eller?

Anonymous poster hash: 66dd9...018

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er forskjell på å "la snørra renne på bussen" og å blåse hjernen ut gjennom nesa!

Det er ikke å være prippen, det er å forvente folkeskikk på offentlig plass.

Peller du deg i nesen på bussen fordi det klør også, eller?

Anonymous poster hash: 66dd9...018

Men så er det de som klarer å være litt mer diskrét når dem snyter seg og da. Eller er ikke det lov heller nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så er det de som klarer å være litt mer diskrét når dem snyter seg og da. Eller er ikke det lov heller nå?

Jeg syns det er ufint, men om man klarer å gjøre det tilnærmet uten lyd er det jo ikke noe stort problem. Men de som blåser ut alt av hjerne og snørr samtidig, DET er ekkelt det!!! :( De som tar fart i nesa og blåser! YUKK!

Anonymous poster hash: 66dd9...018

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på å "la snørra renne på bussen" og å blåse hjernen ut gjennom nesa!

Det er ikke å være prippen, det er å forvente folkeskikk på offentlig plass.

Peller du deg i nesen på bussen fordi det klør også, eller?

Anonymous poster hash: 66dd9...018

Ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan være enig i at det kan være irriterende med folk som snyter seg offentlig, men sitter man på bussen og man må virkelig snyte seg, så burde man jo få lov til det.

Det er jo ingen som sier at det ikke er lov, det er bare jævlig uapetittelig.. Sitter du på bussen og kjenner snørra renner, så for all del snyt deg, men vær diskré med det. Det går an å blåse forsiktig sånn at du får ut det værste, men som andre sier; Det er forskjell på det og å blåse ut halve hjernen i forsøket. Når folk sitter og leker trompeter i full offentlighet, uten en gang å ense at det er andre mennesker i nærheten så er det ganske heslig, men å snyte seg litt i "smug" går an hvis du ikke kan gå unna..

Men IKKE VED MATBORDET! Blærk..

Skulle ønske jeg kunne si at fåtallet snyter seg ved matbordet, eller generelt der det er mat og drikke involvert, men det har skjedd så ofte nå at jeg har angst for å spise ute i influensa/allergisesongen. :( Tok med meg et par venner ut for å spise, og midt i middagen begynner hun ene å snyte seg. Toalettet lå TRE meter unna! Kjente middagen bare vokse i kjeften. Er egentlig ikke så fintfølende, men når man hører hva som kommer ut, og hun i tillegg ÅPNER papiret nesten rett opp i trynet på meg, da fikk jeg nok - og det fikk hun også høre. Ufyselig!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Er så irritert på de med god råd som tror at jeg også har det. Nå ble jobbsituasjonen min noe annerledes enn planlagt så jeg må spare de penga jeg har. Planen var egentlig å reise på en ganske lang og dyr tur med en kompis, men nå må jeg spare de pengene så jeg faktisk har råd til å leve. Ikke at jeg har flust med penger uansett..Jeg kvier meg for å fortelle det til ham, for jeg vet han kommer til å begynne å mase... Han har også tidligere nesten forventet at jeg skal bruke masse penger for å være med på ting.

Det gjelder ikke bare han heller. Flere som har forventet at jeg skal punge ut... For mange går det tydeligvis ikke an å være sosial uten å bruke masse penger, som kino, bowling, reise, spise ute osv.

Anonymous poster hash: a3a1b...597

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morhjertegod

Må innrømme at det som irriterer meg mest, er frekke mennesker, de som sniker i køer, de som ikke tar hensyn til andre rundt seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...