Jump to content
Guest Winza

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Recommended Posts

mia83

At folk driter i å holde avstand i butikker.

Fortsetter under...

Happy-Face

Hver gang en eller annen patetisk nettavis påstår at de har skrevet en "viktig" artikkel som skal avsløre noen helt vanvittig "sjokkerende" nyheter.

Men så det selvfølgelig bare er ett eller ubetydelig pisspreik som egentlig ikke har noen som helst "relevans" for noen. :angry: 

Nevian

At jeg innerst inne er en bakstreversk fyr som føler at fasiten for samfunnet selvfølgelig er slik det var da jeg var 15-20 år gammel. Så deilig det må være å i stedet ha en åpenhjertelig og fordomsfri holdning til samfunnet rundt seg.

Rowan
På 23.5.2020 den 0.35, mia83 skrev:

At folk driter i å holde avstand i butikker.

At de driter i å holde avstand i det hele tatt. 🙄 Jeg sto og ventet på grønn mann for noen dager siden, så kom det en mann og stilte seg nesten helt inntil meg... 

Tatoveringen som klør. 

De to mennene som stilte seg utenfor soveromsvinduet mitt og hadde en meget høylytt diskusjon halv tre på natta. Fikk lyst til å kaste vann på dem, men turte ikke.

Mask
On 5/9/2020 at 10:31 PM, Catalina Culès said:

Egentlig bare en bagatell, men den filmen jeg har mest lyst å se i kveld ligger ikke på Netflix :dry:

Kan vise til flere filmer og serier jeg ønsker å se som jeg kun får sett i USA, jævlig irriterende. 

mia83
3 minutter siden, Rowan skrev:

At de driter i å holde avstand i det hele tatt. 🙄 Jeg sto og ventet på grønn mann for noen dager siden, så kom det en mann og stilte seg nesten helt inntil meg... 

Ja det er bare å forberede seg på ny smittebølge tenker jeg, pga alle de ignorante idiotene :sur:

Annonse

tussi680

Att jeg ikke greier å sovne nå, men tror det er fordi vi skal på visning imorra.

Kerrs Pink

Legger til denne: Russ!!! Hvert år så skal de spille driiithøy musikk ute på en halvøy rett ved der vi bor. For hvert år blir musikken høyere...jaja, gammal jeg da kan dere si, men da har dere ikke hørt nivået. Det er som om de spiller rett utenfor her. Og det er når som helst, men spesielt nå! Mandag kveld og det rister i lampa i stua.. fy f.. 

Nevian

Jeg valgte å kjøre innom McDonalds på Nidarvoll i Trondheim på vei hjem. Skulle ha en helt ordinær Big Mac. Jeg blir møtt med en setning jeg aldri trodde jeg skulle få høre: "Beklager, vi er utsolgt for Big Mac." Jeg trodde farken ikke det jeg hørte! Tom for Big Mac! Det er som om Tine skal være utsolgt for melk! Noen på det stedet der må ha hatt en hjerneblødning for at det der skal kunne skje! Ta dere sammen! :kjefte:

sofie777

Har en venninne på Facebook (tidligere skolevenninne, så langt fra tett vennskap) som alltid og utelukkende svarer med etiketter. Jeg er så lei at hun er på "unntatt"-listen sammen med de som liker absolutt alt selv om relevansen ikke er der.

Chantielle

At andre har for mange meninger om hva jeg skal gjøre

jukkapalme
Posted (edited)
På 29.5.2020 den 17.19, Nevian skrev:

Jeg valgte å kjøre innom McDonalds på Nidarvoll i Trondheim på vei hjem. Skulle ha en helt ordinær Big Mac. Jeg blir møtt med en setning jeg aldri trodde jeg skulle få høre: "Beklager, vi er utsolgt for Big Mac." Jeg trodde farken ikke det jeg hørte! Tom for Big Mac! Det er som om Tine skal være utsolgt for melk! Noen på det stedet der må ha hatt en hjerneblødning for at det der skal kunne skje! Ta dere sammen! :kjefte:

Spiser ikke på mækkern selv, foretrekker Max burger om jeg skal ha burger, men jøss, det er det verste jeg har hørt! Tom for Big Mac, faktisk.

Edited by jukkapalme

Kågebruker

At jeg liker en dame og jeg vet ikke om hun liker meg.

Annonse

Kveldshimmel

Noen borti gata har spilt høy musikk hver jævla natt den siste tida. Fy faen, så irritert jeg blir!!!!

Chantielle

Folk som alltid må stikke nesa si i mine saker og attpåtil ubedt ha meninger om saker og ting som ikke angår dem.

Catalina Culès
12 minutter siden, Chantielle skrev:

Folk som alltid må stikke nesa si i mine saker og attpåtil ubedt ha meninger om saker og ting som ikke angår dem.

Signerer!

GjestSiden2006

b6573eba85fb2b7a722eecc2e890868e.jpg

LittDiva

Trådene: Hva tenker du om folk som...... - det er MILLION av dem og jeg bryr meg fremdeles ikke så lenge folk ikke hopper på nesa mi🥵🥵🥵

Nevian

Hvorfor lages ikke wienerpølser like lange som pølsebrød?! Og når de klarer å lage grillpølser uten skinn - hvorfor gjør de ikke det med alle pølser? Skinnet er jo ingenting å trakte etter!

GjestSiden2006
Posted (edited)

Når tekniske ting ikke fungerer og jeg ikke får gjort jobben min.
Kjenner på pulsen.

Må gi beskjed til alle andre på jobb at jeg ikke er på nett osv. Innmari guffent, selv om jeg ikke er den som har gjort noe galt.

Føler på dette mer nå på hjemmekontor. 

Jeg er aldeles ikke en unnasluntrer eller tar meg pauser å skylder på teknikken. 

Sikkert noen som gjør det.

Edited by GjestSiden2006