Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Folk som ikke bruker blinklys. Spesielt i rundkjøringer. Hvor vanskelig kan det være??? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AthenaRavenLuna
6 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Linea Myhre..

Hvorfor ?

(Kjenner henne kun ved navn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
3 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Hvorfor ?

(Kjenner henne kun ved navn)

Hun er ekstremt plagsom å høre på, klagende stemme, og hun nevnes over alt i alle podcast. Hun er oppskrytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AthenaRavenLuna
43 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Hun er ekstremt plagsom å høre på, klagende stemme, og hun nevnes over alt i alle podcast. Hun er oppskrytt.

Skjønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg innerst inne er en bakstreversk fyr som føler at fasiten for samfunnet selvfølgelig er slik det var da jeg var 15-20 år gammel. Så deilig det må være å i stedet ha en åpenhjertelig og fordomsfri holdning til samfunnet rundt seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.5.2020 den 0.35, mia83 skrev:

At folk driter i å holde avstand i butikker.

At de driter i å holde avstand i det hele tatt. 🙄 Jeg sto og ventet på grønn mann for noen dager siden, så kom det en mann og stilte seg nesten helt inntil meg... 

Tatoveringen som klør. 

De to mennene som stilte seg utenfor soveromsvinduet mitt og hadde en meget høylytt diskusjon halv tre på natta. Fikk lyst til å kaste vann på dem, men turte ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/9/2020 at 10:31 PM, Catalina Culès said:

Egentlig bare en bagatell, men den filmen jeg har mest lyst å se i kveld ligger ikke på Netflix :dry:

Kan vise til flere filmer og serier jeg ønsker å se som jeg kun får sett i USA, jævlig irriterende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Rowan skrev:

At de driter i å holde avstand i det hele tatt. 🙄 Jeg sto og ventet på grønn mann for noen dager siden, så kom det en mann og stilte seg nesten helt inntil meg... 

Ja det er bare å forberede seg på ny smittebølge tenker jeg, pga alle de ignorante idiotene :sur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Att jeg ikke greier å sovne nå, men tror det er fordi vi skal på visning imorra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kerrs Pink

Legger til denne: Russ!!! Hvert år så skal de spille driiithøy musikk ute på en halvøy rett ved der vi bor. For hvert år blir musikken høyere...jaja, gammal jeg da kan dere si, men da har dere ikke hørt nivået. Det er som om de spiller rett utenfor her. Og det er når som helst, men spesielt nå! Mandag kveld og det rister i lampa i stua.. fy f.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg valgte å kjøre innom McDonalds på Nidarvoll i Trondheim på vei hjem. Skulle ha en helt ordinær Big Mac. Jeg blir møtt med en setning jeg aldri trodde jeg skulle få høre: "Beklager, vi er utsolgt for Big Mac." Jeg trodde farken ikke det jeg hørte! Tom for Big Mac! Det er som om Tine skal være utsolgt for melk! Noen på det stedet der må ha hatt en hjerneblødning for at det der skal kunne skje! Ta dere sammen! :kjefte:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en venninne på Facebook (tidligere skolevenninne, så langt fra tett vennskap) som alltid og utelukkende svarer med etiketter. Jeg er så lei at hun er på "unntatt"-listen sammen med de som liker absolutt alt selv om relevansen ikke er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 29.5.2020 den 17.19, Nevian skrev:

Jeg valgte å kjøre innom McDonalds på Nidarvoll i Trondheim på vei hjem. Skulle ha en helt ordinær Big Mac. Jeg blir møtt med en setning jeg aldri trodde jeg skulle få høre: "Beklager, vi er utsolgt for Big Mac." Jeg trodde farken ikke det jeg hørte! Tom for Big Mac! Det er som om Tine skal være utsolgt for melk! Noen på det stedet der må ha hatt en hjerneblødning for at det der skal kunne skje! Ta dere sammen! :kjefte:

Spiser ikke på mækkern selv, foretrekker Max burger om jeg skal ha burger, men jøss, det er det verste jeg har hørt! Tom for Big Mac, faktisk.

Endret av jukkapalme
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen borti gata har spilt høy musikk hver jævla natt den siste tida. Fy faen, så irritert jeg blir!!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...