Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Daryl Dixon

Jeg blir og fort irritert over mobilbråk. Når noen går tur, eller er i parken osv og har musikk på mobilen, og pratet med den man er med, da blir musikken bare støy. For helt ærlig, ingen telefon har så god lyd, at de som ikke sitter å ser på skjermen eller direkte digger med på musikken, oppfatter dette som behagelig lyd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboens ytterdør som knirker hver gang de går ut og røyker. Godt jeg bare skal være her en uke til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

Hømør svingninger irriterer meg. 

Klarer tydeligvis ikke skrive humør riktig eller, så irriterer meg over tastatur på telefonen.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 8/9/2020 at 1:07 PM, Happy-Face said:

Folk som hører på for eksempel rævva musikk eller bråkete Youtube-videoer. Men de gidder ikke å bruke hodetelefoner eller noe. 

Deretter presterer de å bli veldig irriterte og grinete dersom noen ber dem skru ned alt bråket deres. "jeg liker å holde på med dette, og derfor burde ikke noen andre ha problemer med dette heller!" liksom.

Burde vært forbud mot slik støy på offentlig transport og busstasjoner. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over syklister som sykler på fortauet når det er en egen vei for syklister ved siden av fortauet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Nevian skrev:

Hvorfor blir nettbrett i det hele tatt levert med kamera?! Det kunne de bare droppet først som sist!

Jeg brukte kameraet på nettbrettet senest denne helgen. Jeg bruker det ikke mye, men hadde savnet det om det ikke er der. Det er jo bare å ta ikonet bort fra forsiden, så er det som om det ikke eksisterer. (Av alle ting å irritere seg over... ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, sofie777 skrev:

Det er jo bare å ta ikonet bort fra forsiden, så er det som om det ikke eksisterer. (Av alle ting å irritere seg over... ;) )

Jeg tenker mest på at det ser så innmari tåpelig ut å stå der med det digre brettet foran ansiktet :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Nevian skrev:

Jeg tenker mest på at det ser så innmari tåpelig ut å stå der med det digre brettet foran ansiktet :laugh:

Det er noe helt annet. Da er det ikke brettet du irriterer deg over, men alle de voksne damene som bruker det uhåndterlige brettet utendørs når de heller kunne brukt mobilen. DEN er jeg med deg på! (Selv om jeg ikke har sett det i Norge på årevis og omtrent bare ser det på målstreken i Tour de France ellers)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magritta

Folk som ikke lukker dolokket før de trekker ned.. de gangene jeg er alene på kjøpesenter-do så har det hendt mer enn en gang at jeg har gått inn i båsene og lukka de etter folk som ikke gidder selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Irritere meg over folk som tar ned dolokket - helt unødvendig og bare en ting til man må ta borti for å bli smittet/griset til av ymse

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magritta
10 minutter siden, keso skrev:

Irritere meg over folk som tar ned dolokket - helt unødvendig og bare en ting til man må ta borti for å bli smittet/griset til av ymse

Om du bare visste alle bakteriene du slipper ut ved å la dolokket stå oppe.. det er mer rensligere å lukke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker130 skrev:

Om du bare visste alle bakteriene du slipper ut ved å la dolokket stå oppe.. det er mer rensligere å lukke det.

Dette er riktig så lenge det skjer før skylling, noe som ikke var tilfellet i det jeg skrev og som du sikkert skjønte var inspirert av ditt innlegg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker130 skrev:

Om du bare visste alle bakteriene du slipper ut ved å la dolokket stå oppe.. det er mer rensligere å lukke det.

Det er flere bakterier på telefonen som har grodd fast i hånda på 85% av befolkningen.....    :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...