Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Det var en eldre mann som stilte seg opp i ryggen på meg i dag. Siden jeg var ferdig med å legge på og bare ventet på at kassafyren skulle plassere skilleren tilbake i holderen så jeg kunne legge den bak varene mine (det var bare en), så sa jeg til mannen: "Jeg får vel ta et skritt frem da, siden...." Og så svarer han "Det er helt greit det" som om jeg hadde gjort ham en tjeneste. Jeg måtte stå der jeg sto til skilleren var på plass og det var ingen bak ham, så han kunne ha gått et skritt bakover første gang jeg kastet et blikk bakover.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Daryl Dixon
3 timer siden, SVK skrev:

Folk som kaster søppel på gata. :angry:

Og folk som kaster søppel ut gjennom vinduet på bilen. Merkelig nok ofte fastfoodsøppel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Daryl Dixon said:

Og folk som kaster søppel ut gjennom vinduet på bilen. Merkelig nok ofte fastfoodsøppel..

Helt utrolig hvor egoistiske enkelte er. Er enkelte områder her jeg bor jeg unngår fordi det er så mye søppel som kastes på gata/langs veiene. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker

Hvis jeg må på do når det passer meg dårlig. Midt i ei treningsøkt, eller når jeg akkurak kom ut av dusjen f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Jerry Lee skrev:

At jeg er like dum som jeg framstår som.

Det positive er da at du ikke fremstår dum👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er samme tekst på alle bilder, om det så er i en boligannonse eller i en artikkel i avisen. Jeg liker forklarende tekster og gidder man ikke å skrive det, så kan man kutte tekstene fra bilde 2 og utover totalt!

Endret av sofie777
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du spør etter en vare på butikken, så skal ekspeditøren bestandig ta varen og gi den til deg.
Kan de ikke bare peke på den og si at der er det? Jeg klarer fint å ta det jeg skal ha selv. 😏

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alkoholist

Når man har lånt bort penger til en person, og må minne vedkommende på å betale tilbake fordi vedkommende har "glemt" det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Alkoholist skrev:

Når man har lånt bort penger til en person, og må minne vedkommende på å betale tilbake fordi vedkommende har "glemt" det. 

Ja det er ofte standaren som går igjen det, ikke bare med penger, men å holde ord med alt mulig. Slitsom greie ..
Mange er så forbannet negativt lada.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Alkoholist
14 timer siden, Undermann skrev:

Ja det er ofte standaren som går igjen det, ikke bare med penger, men å holde ord med alt mulig. Slitsom greie ..
Mange er så forbannet negativt lada.

Ja, enig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...