Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Folk som alltid må stikke nesa si i mine saker og attpåtil ubedt ha meninger om saker og ting som ikke angår dem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AthenaRavenLuna
12 minutter siden, Chantielle skrev:

Folk som alltid må stikke nesa si i mine saker og attpåtil ubedt ha meninger om saker og ting som ikke angår dem.

Signerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådene: Hva tenker du om folk som...... - det er MILLION av dem og jeg bryr meg fremdeles ikke så lenge folk ikke hopper på nesa mi🥵🥵🥵

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor lages ikke wienerpølser like lange som pølsebrød?! Og når de klarer å lage grillpølser uten skinn - hvorfor gjør de ikke det med alle pølser? Skinnet er jo ingenting å trakte etter!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når tekniske ting ikke fungerer og jeg ikke får gjort jobben min.
Kjenner på pulsen.

Må gi beskjed til alle andre på jobb at jeg ikke er på nett osv. Innmari guffent, selv om jeg ikke er den som har gjort noe galt.

Føler på dette mer nå på hjemmekontor. 
 

Jeg er aldeles ikke en unnasluntrer eller tar meg pauser å skylder på teknikken. 
 

Sikkert noen som gjør det.

Endret av GjestSiden2006
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OK, la meg bare si det. Instagram, reklame.
(flytt innlegget om det ligger feil) 

Fulgte noen kontoer i mai, butikker, og de har mye fint. Men ... hvorfor drar Instagram opp flere dager gamle innlegg fra disse kontoene før dagens ferskeste innlegg fra alle de andre jeg følger. Inkludert mine egne innlegg. Borte fra feeden. 
 

Jeg får jo ikke sett det nyeste innleggene fra alle andre jeg føler på Instagram. Jeg får opp gamle poster fra disse 3 kontoene. Måtte slutte å følge dem...veldig merkelig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det i det siste knapt nok har gått en dag uten at noen ringer meg ved en feil. Det er selvsagt slikt som kan skje, men det har skjedd omtrent hver j.... dag, forskjellige folk hver gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antivaxere. Skulle tro de hadde bomull i hodet istedet for hjerne. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.6.2020 den 17.35, Happy-Face skrev:

Alle bilister som velger å bremse ned i veldig god tid foran alle fotobokser.

Men FØR de i det hele tatt begynner å bremse ned, så ligger de allerede 5 eller 10 km/t under selve fartsgrensen.

Sorry. Jeg er en av de. Angst for å få fartsbot. Får nerver av å se en fotoboks

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hen er hos deg nå ja,så koselig! "

Ja,det er koselig,men hen er ganske dårlig,så det er tøft.

"Lenge siden vi har sett hen,da kan dere komme til oss i morgen på besøk,så vi får hilst på."

Takk for det, men hen orker ikke å være sosial når hen er så syk,vi får ta det igjen senere.

"Jaja,da muntrer det sikkert opp med litt besøk,vi stikker innom dere i morgen"

Tror ikke det er noen god ide akkurat nå,hen er syk nå.

" Ja,men det kommer nok til  gå helt fint skal du se"

Det går desverre ikke.

Neivel, når dere ikke vil ha besøk så ....* åpenbart fornærmet og dritsur*

*******************

Og i morgen er det vel ny runde.. Man trenger ikke ligge på intensiven for å være veldig syk og ikke orke besøk.

Det irriterer meg temmelig mye at folk ikke kan forstå at noen ikke vil ha besøk,være sosiale, når de er syke. Legge sten til byrden ved å bli sure og negative.:sukk:

 

 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
9 minutter siden, Chantielle skrev:

"Hen er hos deg nå ja,så koselig! "

Ja,det er koselig,men hen er ganske dårlig,så det er tøft.

"Lenge siden vi har sett hen,da kan dere komme til oss i morgen på besøk,så vi får hilst på."

Takk for det, men hen orker ikke å være sosial når hen er så syk,vi får ta det igjen senere.

"Jaja,da muntrer det sikkert opp med litt besøk,vi stikker innom dere i morgen"

Tror ikke det er noen god ide akkurat nå,hen er syk nå.

" Ja,men det kommer nok til  gå helt fint skal du se"

Det går desverre ikke.

Neivel, når dere ikke vil ha besøk så ....* åpenbart fornærmet og dritsur*

*******************

Og i morgen er det vel ny runde.. Man trenger ikke ligge på intensiven for å være veldig syk og ikke orke besøk.

Det irriterer meg temmelig mye at folk ikke kan forstå at noen ikke vil ha besøk,være sosiale, når de er syke. Legge sten til byrden ved å bli sure og negative.:sukk:

 

 

 

:hug:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Chantielle skrev:

"Hen er hos deg nå ja,så koselig! "

Ja,det er koselig,men hen er ganske dårlig,så det er tøft.

"Lenge siden vi har sett hen,da kan dere komme til oss i morgen på besøk,så vi får hilst på."

Takk for det, men hen orker ikke å være sosial når hen er så syk,vi får ta det igjen senere.

"Jaja,da muntrer det sikkert opp med litt besøk,vi stikker innom dere i morgen"

Tror ikke det er noen god ide akkurat nå,hen er syk nå.

" Ja,men det kommer nok til  gå helt fint skal du se"

Det går desverre ikke.

Neivel, når dere ikke vil ha besøk så ....* åpenbart fornærmet og dritsur*

*******************

Og i morgen er det vel ny runde.. Man trenger ikke ligge på intensiven for å være veldig syk og ikke orke besøk.

Det irriterer meg temmelig mye at folk ikke kan forstå at noen ikke vil ha besøk,være sosiale, når de er syke. Legge sten til byrden ved å bli sure og negative. :sukk:

 

 

 

Les og gi dem boken "Men du ser ikke syk ut" av Ragnhild Holmås. Hun har ME og har lagt i sengen gjennom mange besøk. Samme kan gjelde for andre sykdommer også.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, sofie777 skrev:

Les og gi dem boken "Men du ser ikke syk ut" av Ragnhild Holmås. Hun har ME og har lagt i sengen gjennom mange besøk. Samme kan gjelde for andre sykdommer også.

Takk for tips,jeg har lest litt om boka,men har ikke lest hele. Tror den kan være bra å lese for mange,gi innsikt. På den annen side,så har man de som uansett ,glatt ignorerer det de ikke kan se med det blotte øye,desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mommyjacking (foreldre som legger ut totalt irrelevante bilder av barna sine) i Facebook grupper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meningspolitiet på Instagram som går rundt som reine gestapo og angriper hvis man ikke gjør ting akkurat som dem.

MP: "Hvorfor har du ikke lagt ut svart bilde på Insta."

Andre: "Jeg støtter saken, men velger å vise det på andre måter. "

MP: "Jævla rasist"

Andre:"......"

Eller:

MP: "Hvorfor har ikke dere som business lagt ut svart bilde."

Business: "Vi bruker litt tid sammen for å finne ut hvordan vi best skal vise vår støtte"

MP. " Jævla rasist, skal aaaaaldri handle hos dere mer!"

:blink:

Endret av Cordelia
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...