Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

1 time siden, FrankDrebin skrev:

Enig, de synes sikkert selv at det høres veldig kult ut, men det er bare pinlig. 

Oh, the irony!!! (Jada, det var meningen). For ordens skyd kom ordet over inn i språket på begynnelsen av 1900-tallet, sammen med jazzen, men nå er det et helt vanlig ord i språket. Det kommer de fleste ordene du reagerer på til å være om noen år også.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk som klager og syter over den minste ting. "Huff, det er så kaldt", "Æsj, nå er jeg altfor mett", etc... og fortsetter tralten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sofie777 skrev:

Oh, the irony!!! (Jada, det var meningen). For ordens skyd kom ordet over inn i språket på begynnelsen av 1900-tallet, sammen med jazzen, men nå er det et helt vanlig ord i språket. Det kommer de fleste ordene du reagerer på til å være om noen år også.

Det er mye som er rappa og fornorsket, sant nok, men jeg brukte iallefall fornorskningen, og ikke originalen. :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg nå har kjøpt ny selvbruning fra St Tropez  og så for meg å spe på brunfagen jeg allerede har fått og bli fin og gyllen til helga men så har et kløende eksem oppstått på begge leggene mine så jeg tør verken smøre de med selvbruning eller barbere de.  Satser på en brun kropp til imorgen ned til knærne.  haha  ilandsproblemer.    

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det deles triste ting på fb med kommentaren: jeg vet ingen vil dele fordi.... Et eller annet. Lagt ut for å gi folk dårlig samvittighet hvis de ikke deler. Hadde det ikke vært for den passiv aggressive kommentaren til bildet, hadde jeg kanskje delt det men lar være å dele slikt på trass istedet

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som må klage på alle årstider, høytider, ukedager.  

Å nei, nå blir det mørkere om kveldene, å nei det er kaldt, fysj nå er det jul. Uff så mye snø, æsj Januar, å nei, februar! Å nei  nå blir det vår og den dumme påsken. Hater 17.mai! Det er for varmt! Nei, nå er det blitt kjølig igjen, buhu det er søndag, Halloween er tull! Å bæsj det er så mørkt,  og sånn går kverna. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, melatonin skrev:

Folk som må klage på alle årstider, høytider, ukedager.  

Å nei, nå blir det mørkere om kveldene, å nei det er kaldt, fysj nå er det jul. Uff så mye snø, æsj Januar, å nei, februar! Å nei  nå blir det vår og den dumme påsken. Hater 17.mai! Det er for varmt! Nei, nå er det blitt kjølig igjen, buhu det er søndag, Halloween er tull! Å bæsj det er så mørkt,  og sånn går kverna. 

:fnise: Egentlig enig, men søren det er godt å få klage og sutre litt og innimellom! :ler:

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. At naboen over har det så jævlig overmøblert, at når han skal støvsuge høres det ut som 100 jungel dyr som bukter seg inni stua der.

2. At folk snakker veldig mye om seg og jobben sin og «meg meg meg». Rett og slett folk som lever av at alt MÅ handle om dem og gjør 1 fjær om til 10 høns hvis at det gagner dem.

3. Når folk driver å hoster offentlig i disse tider og velger å sette seg på venterom eller være i butikken etc og likevel drive å hoste. Fy f..

4. Naboer, spesielt pappaer som skal snakke så høyt med barna sine så aaaaalle hører hvor flink pappaen er til å prate, spesielt med litt sånn barnetonefall. 
 

5. Når jeg går tur med min hund som er større en de små cocker/doodle hundene rundt her, og har litt mere muskler, stakkars han fordi han har sånne gener så er det da altså noen, spesielt kjerringer i 50 åra som måper  eller hever øyebrynene og går laang omvei rundt oss mens de ser sykt forskrekka ut. Som om jeg har en drapsmaskin i bånd liksom. Å gjett hvem som gneldrete og bjeffer? Ikke min hund for å si det sånn! Denne kunne sikkert ligger øverst på lista.

Endret av SinfulBby
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Folk som ikke forstår ett hint om at man ikke ønsker å slå av en samtale, kan jo ikke akkurat si rett ut jeg vil ikke prate nå, da blir man sett på som frekk og uhøflig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, SinfulBby skrev:

4. Naboer, spesielt pappaer som skal snakke så høyt med barna sine så aaaaalle hører hvor flink pappaen er til å prate, spesielt med litt sånn barnetonefall. 

Signerer, det er utrolig irriterende, det er ikke akkurat slik man lærer barn å bruke innestemme heller. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At folk poster som AnonymBruker overalt her inne, enten det er pastaoppskrifter eller bikkjer tråden handler om.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, blasfeminist skrev:

At folk poster som AnonymBruker overalt her inne, enten det er pastaoppskrifter eller bikkjer tråden handler om.

Jeg synes det var merkelig jeg også, hvorfor noe så banalt som hva man liker best på brødskiva postes som AB, men etterhvert har jeg begynt å forstå det, siden man kan bli "halshugget" for det utroligste her inne. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, FrankDrebin said:

man kan bli "halshugget" for det utroligste her inne

Fortsatt merkelig, men okay, takk for advarselen!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, blasfeminist skrev:

Fortsatt merkelig, men okay, takk for advarselen!

Bare hyggelig. :) Den største risikoen er nok egentlig å starte en tråd under nick, da kan det fort gå begge veier. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, blasfeminist said:

At folk poster som AnonymBruker overalt her inne, enten det er pastaoppskrifter eller bikkjer tråden handler om.

Sjekk tråden her: 

 

Trådstarter poster en pastaoppskrift og får høre at han er en tulling:

Skal ingenting til før man blir latterliggjort og skjelt ut på Kvinneguiden. Skjønner godt at mange ikke liker å poste under brukernavn. 

43 minutter siden, FrankDrebin said:

Jeg synes det var merkelig jeg også, hvorfor noe så banalt som hva man liker best på brødskiva postes som AB, men etterhvert har jeg begynt å forstå det, siden man kan bli "halshugget" for det utroligste her inne. 

Nettopp. Jeg tør knapt poste utenfor sosialprat. Jeg har ingen ønske  om å bruke fritiden min til å bli skjelt ut og latterliggjort av folk på internett. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, SVK skrev:

Sjekk tråden her: 

 

Trådstarter poster en pastaoppskrift og får høre at han er en tulling:

Skal ingenting til før man blir latterliggjort og skjelt ut på Kvinneguiden. Skjønner godt at mange ikke liker å poste under brukernavn. 

Nettopp. Jeg tør knapt poste utenfor sosialprat. Jeg har ingen ønske  om å bruke fritiden min til å bli skjelt ut og latterliggjort av folk på internett. 

Det er absolutt forståelig. Etter å ha stukket fingeren dypere i "jorden" her inne på KG er det ikke så merkelig at så mange velger AB-funksjonen uansett tema. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Folk foran meg, midt på fortauet, som plutselig stopper opp og blir stående for å sende tekstmelling eller hva de nå gjør. Misforstå meg rett, det er bra at de stopper når de fikler med mobilen, men det går an å gå til siden først. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, FrankDrebin skrev:

Signerer, det er utrolig irriterende, det er ikke akkurat slik man lærer barn å bruke innestemme heller. 

😂😅 sant!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...