Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Folk som trur dei ikkje forstår nynorsk, folk som boikotter innlegg skrive på nynorsk, folk som trur at nynorsk=sidemål for alle osv osv..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynner så smått å bli litt smålei alle meldingene fra politiet som har tikket inn de siste par dagene. Jada, onkel! Jeg vet at jeg har pass-time i dag! :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er så mange menn på Tinder som har tom profil! Jaja, du er pen, men jeg vil vite litt mer om deg enn det før jeg sveiper til høyre. 

Men det er nesten verre når de bare har en haug med emojier og null tekst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Rumle skrev:

Det irriterer meg skikkelig at det skal være så sabla vanskelig å koke perfekt ris! :dry:

 

En kopp ris, to kopper vann + en klype salt.   Funker hver gang her

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

54 minutter siden, SupaWoman skrev:

En kopp ris, to kopper vann + en klype salt.   Funker hver gang her

Jammen det er jo sånn jeg gjør det! Blir alltid forskjellig resultat her, må være meg som er defekt :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.1.2020 den 1.47, Rumle skrev:

Jammen det er jo sånn jeg gjør det! Blir alltid forskjellig resultat her, må være meg som er defekt :fnise:

Gå til anskaffelse av en riskoker! Genialt! Da slipper man å passe på risen :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, mia83 skrev:

Gå til anskaffelse av en riskoker! Genialt! Da slipper man å passe på risen :jepp:

Kanskje jeg skal vurdere det, ja :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
15 minutter siden, Rumle skrev:

Kanskje jeg skal vurdere det, ja :jepp:

Vil og anbefale riskoker. Det er enda en ting som tar plass i skapet, men her blir den faktisk brukt og blir fint resultat!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Daryl Dixon skrev:

Vil og anbefale riskoker. Det er enda en ting som tar plass i skapet, men her blir den faktisk brukt og blir fint resultat!!

Ja? Får visst prøve det, ja :jepp:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, mia83 skrev:

Gå til anskaffelse av en riskoker! Genialt! Da slipper man å passe på risen :jepp:

Eller et nedtellingsur (du har det nok også på mobilen). Da koker du det etter tiden på pakken. (Og påsser på at du har nok vann selvfølgelig)

Det er noe som irriterer meg, hvor mange som IKKE har nedtellingsur. Jeg er fullstendig avhengig av mine. Jeg har tre på kjøkkenet, to digitale og en mekanisk som jeg bare bruker om jeg lager altfor manger retter. Jeg spiller spill på Facebook og da er jeg også avhengig av Multi Timer appen som "tikker" og går hele dagen og ringer på de merkeligste tidspunkt. (Jeg er sykemeldt, så er hjemme alene, så det er helt greit)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når folk skriver i alle tråder der det handler om å kjøpe billig mat og SELV OM  ts skriver at de ikke vil ha vegansk eller vegetarianermatforslag, så får de svaret at "bønner og linser etc" er svaret på alt. Det kaller de "sunt og variert". Så om man spiser 5 ulike bønnetyper til middag, så har man spist "sunt og variert"? Det er nok ikke usunt med bønner, men variert er det ikke.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over at jeg lar meg irritere. I de fleste situasjoner jeg irriterer meg over, er over noen som holder av plassen sin på forhånd med et håndkle, treningsmatte, en stol, for så komme igjen når timen/konserten begynner.

Endret av exictence
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er med i flere grupper på Facebook der det er naturlig at man presenterer seg (singelgrupper f.eks.). Der er det mange som skriver sitt fornavn når de presenterer seg, rett ved siden av der hele navnet, fornavn og etternavn, står klart og tydelig. Det blir som å gå tilbake i gammel Facebook-tid for 11 år siden da Fb satt "is" som første ord i teksten, altså veldig overflødig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At folk blir sjalu om du er vellykket eller har god økonomi..... Det er jo så lett å gjennomskue 🤫

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

En ting som virkelig VIRKELIG irriterer meg er folk på 40+ år som aldri greier å skru av mobilen sin/ha mobilen på lydløs. Den ringer i minnestunder, treninger, begravelser, dåp, konfirmasjoner you name it og det er ALLTID en kvinne på 40+ år som da flau tar opp mobilen og skrur av. Dette skjer så ofte! Er det så vanskelig å i det minste skru av lyden på den mobilen da??🤬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...