Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Det hender av og til at jeg ikke finner svaret på noe, og jeg derfor spørr et sted, by dear looord. Hva er det med mennesker som legger ut spørsmål om alt, som de enkelt og på 1,5 sekund hadde funnet ut selv. Nå er jeg med i en kvinnegruppe på FB som er "passordbeskyttet" for at man skal holde kontroll på betalende medlemmer for program fra mnd til mnd. Alt det her står øverst i bestillingsbekreftelsen RETT under activation linken. Allikevel legger folk ut på offentlig side om hvor de finner passord, noentilogmed hva passordet skal brukes til for slags spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Menn som går med sokker / undertøy med noe annet enn nøytrale farger. Røde sokker for eksempel. Hva farken...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At ytringsfriheten ikke er gjeldende her inne og at det å nevne at en svindler faktisk er en svindler blir tatt som krenkelser :rolleyes: Det har stått masse om det i media i det siste, så er ikke spekulasjoner heller. 

Endret av jukkapalme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Nevian skrev:

Menn som går med sokker / undertøy med noe annet enn nøytrale farger. Røde sokker for eksempel. Hva farken...

Du er ikke spesielt fan av happysocks altså? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Strange Doll skrev:

Du er ikke spesielt fan av happysocks altså? :fnise:

Visste ikke at det var et begrep engang.:kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nimbus2000

Folk som ikke klarer å innrømme at de har oppført seg dårlig. "Slapp av, var bare ment som humor" når humoren helt klart gikk ut på å latterliggjøre offeret. Ingen er perfekte og alle har vel sagt noe de ikke burde. Men når man blir konfrontert og får tenkt seg om så burde man klare å innrømme at man oppførte seg dårlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nimbus2000

Nettsider som uten at de informerer om det på forhånd begynner å spille av videoer med lyd. Jeg har nesten sluttet å bruke dagbladet.no og en rekke engelske sider fordi de begynner å spille av videoer uten at jeg har bedt dem om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Strange Doll said:

Folk som sier «ikke for å være frekk men...» og «det er ikke personlig men..» 

I samme gate som «ikke for å være rasist men...»

Alt med «men» etter :glare:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, Nimbus2000 skrev:

Nettsider som uten at de informerer om det på forhånd begynner å spille av videoer med lyd. Jeg har nesten sluttet å bruke dagbladet.no og en rekke engelske sider fordi de begynner å spille av videoer uten at jeg har bedt dem om det. 

Kan ikke være mer enig !   Ufattelig irriterende og jeg ser heller ikke hvordan dette evnt. er merket - og db har blitt spesielt ille på dette i det siste. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Peanut skrev:

I samme gate som «ikke for å være rasist men...»

Alt med «men» etter :glare:

Jeg har sjeldent opplevd at det kommer rasistiske uttalelser etter dette. Det er synd at folk føler seg tvunget til å må presisere at de ikke er rasister når de kommer med ikke-rasistiske uttalelser. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommentarene man får som nybakt mor, av typen: 

- nemmen er du gravid enda du da? 

- ja jeg håper du ammer???? 

- er ikke babyen litt rund/tynn/ett eller annet ufint 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når noen dropper stor bokstav i begynnelsen av nye setninger. Er det virkelig så fordømt vanskelig??

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...