Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Legger til de som blinker på meg når jeg ligger i fartsgrensen og gjerne 10 over til tider fordi de vil forbi eller at jeg skal kjøre fortere 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-folk som snapper ørten snapper fra en konsert, og det er  liksom gøy å se dårlig oppløsning og skurrete bråk .

- folk som bruker kosegreier på sosiale medier.. du er verdens beste mann/kone kosemoseoverddose hjerteemoji 

-folk som mister all personlighet når de får barn , og bare snakker om barn

(ja jeg har barn selv men orker ikke snakke om de hele tida)

-folk som driver med falsk  smiger (avslører de m engang !)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når folk legger ut noe på Fb som er tydelig kopiert fra et annet sted på nettet, absolutt ikke laget selv, da kommer det noen i kommentarene som spør: Kan jeg kopiere? Jeg har så lyst til å rope: "JA. SELFØLGELIG, DIN IDIOT!! Denne ligger ute 1000 steder, så ett sted til spiller ingen rolle. Den som laget denne, laget den for at den skulle spres". Det er vel få eller ingen som lager memes og visdomsord bare for seg selv.

Endret av sofie777
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som er engstelig for alt og ingenting. Særlig i disse corona virus tidene. Tør ikke å gå ut eller på jobb? Wtf?!?😜

Endret av LittDiva
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når folk ikke flytter seg på bussen slik at man får plass til barnevogn 

Når folk skal stoppe opp rett etter feks et rullebånd for å sjekke telefonen slik at man ikke kommer forbi 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når man etter å ha repetert samme beskjed 100 ganger kommer hjem til masse rot fordi tenåringen endelig har bestemt seg for å rydde bort skitne glass/tallerkener, men ikke gidder å sette det i oppvaskemaskinen. Og samme dag har han bestemt seg for å sortere skittentøyet, og deretter dumper det i badekaret... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk inn på en nettsak med overskriften "Think consumption is the engine of our economy? Think Again". Deretter kom det et pop-up vindu med teksten "Please turn off your Ad Blocker".

:sarkasme:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Nimbus2000

Dramamennesker. Folk som lager drama ut av de minste problemer. 

Selvskrytere.

Baksnakkere.

Folk med lav selvinnsikt. 

Selgere.

Folk som hele tiden skal ri sine kjepphester. 

Endret av Nimbus2000
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...