Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå har jeg en plagsom forkjølelse som går meg på nervene. Det begynte med tett og rennende nese, men nå er jeg mest plaget av hoste og sår hals. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Happy-Face skrev:

Folk under for eksempel videoer på Youtube som skriver First! eller Second! i kommentarene sine. Men de skriver aldri noe som helst annet.

De har null og niks å faktisk BIDRA med. Men de ønsker bare å vise at de var blant de aller første til å kommentere under en video. De tror kanskje at de er "tøffe" ved å bare kommentere noe sånn tull. Men så ser det bare veldig teit og barnslig ut.

r/gatekeeping 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Happy-Face skrev:

Folk under for eksempel videoer på Youtube som skriver First! eller Second! i kommentarene sine. Men de skriver aldri noe som helst annet.

De har null og niks å faktisk BIDRA med. Men de ønsker bare å vise at de var blant de aller første til å kommentere under en video. De tror kanskje at de er "tøffe" ved å bare kommentere noe sånn tull. Men så ser det bare veldig teit og barnslig ut.

Eller når folk skriver på en gammel sang f.eks Help av The Beatles fra 1965. Så skriver de bare "2020, eller 2020 anybody, Eller Anybody else listening to this in 2020?"

Og slik er det i alle kommentar felt på litt eldre sanger, 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At jeg må svi av masse spenn for å fornye passet mitt bare for at jeg skal få beholde kontoen min som jeg har hatt hele livet. Fy f...., sier jeg. Men men, sånn er det når man ikke har ørten forskjellige konti i andre banker, eller førerkort. :rolleyes: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, FrankDrebin said:

At jeg må svi av masse spenn for å fornye passet mitt bare for at jeg skal få beholde kontoen min som jeg har hatt hele livet. Fy f...., sier jeg. Men men, sånn er det når man ikke har ørten forskjellige konti i andre banker, eller førerkort. :rolleyes: 

I tillegg tar pass stor plass når man har det med seg, det får ikke plass i en vanlig kortholder eller lommebok. Man må også passe godt på det, både så det ikke blir ødelagt og at man ikke mister det. 

Har ikke førerkort jeg heller og temmelig irritert over at de sluttet med bilder på bankkort før man fikk innført nasjonalt ID-kort. 

Endret av SVK
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe annet som irriterer er når man leter etter "Best før"-datoen på matvarer også står det: "Best før: Se emballasjen". Spesielt irriterende om man ikke klarer å finne datoen. 

Endret av SVK
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SVK skrev:

I tillegg tar pass stor plass når man har det med seg, det får ikke plass i en vanlig kortholder eller lommebok. Man må også passe godt på det, både så det ikke blir ødelagt og at man ikke mister det. 

Har ikke førerkort jeg heller og temmelig irritert over at de sluttet med bilder på bankkort før man fikk innført nasjonalt ID-kort. 

Ja, det skal helst skape mest mulig bryderi virker det som. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk og pris at jeg har konto i DNB. Enn så lenge har de bilde på kortet.

Jeg irriterer med over NAV. Har en litt annen problemstilling enn den som er i nyhetene for tiden, men den har rammet mange den også. Det er dessuten irriterende vanskelig å få tak i noen som kan svare på noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollegaer som ikke gjør jobben sin, men som aldri får kjeft for det  😡 (det er tatt opp mange ganger med sjefen, men det blir ikke gjort noe mer med det) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som står rolig på rullebånd. Det er som om beina mister sin funksjonsevne så fort bakken beveger seg. GÅ MENNESKE GÅ!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Heisenberg skrev:

Folk som står rolig på rullebånd. Det er som om beina mister sin funksjonsevne så fort bakken beveger seg. GÅ MENNESKE GÅ!!

Elsker å stå rolig på rullebånd. Det samme i rulletrapp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Heisenberg skrev:

Folk som står rolig på rullebånd. Det er som om beina mister sin funksjonsevne så fort bakken beveger seg. GÅ MENNESKE GÅ!!

Dette finner jeg bare irriterende om de sperrer veien. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Husholdning1 skrev:

Elsker å stå rolig på rullebånd. Det samme i rulletrapp.

Da håper jeg du holder til høyre. 

1 minutt siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Dette finner jeg bare irriterende om de sperrer veien. 

De gjør de i 9 av 10 tilfeller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Heisenberg skrev:

Da håper jeg du holder til høyre. 

De gjør de i 9 av 10 tilfeller. 

Stort sett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Folk som går sykt sakte, men ikke gidder å flytte seg slik at man kan komme forbi dem :raven:

Endret av AthenaRavenLuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du stopper for å slippe ut noen fra høyre og idioter på andre siden bare kjører på. Ikke hat meg nå,Men damer i trafikken

 Unnskyld. Jeg er dame selv,så vi et unntak. Blir helt matt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rekk opp hånden alle damer som skjønner greia med at når noen stopper for å slippe noen fram( som regel yrkessjåfører). Skjønner dere greia på venstre side?seriøst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...