Gå til innhold

Butikken du ALDRI besøker igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
8 minutter siden, Mumsen86 skrev:

Helt ærlig så vil jeg nok tro at butikken her bare er glad for at du ikke besøker de mer.

Du kjøper en pc til 5000... Du får det du betaler for. Og så kommer du valsende tilbake etter bare noen dager med produktet, med en mangelfull og nedgriset embalasje, og krever å heve kjøpet fordi PCen "er noe dritt". 

Hadde du vært smart og tatt vare på emballasjen, som i grunn faller litt naturlig for en så dyr vare i en varegruppe der kvaliteten ikke alltid kan leses av spesifikasjonene, i tillegg til å møte opp med en hyggelig tone og et smil så er jeg sikker på at dette hadde løst seg knirkefritt for deg.

Helt enig. Det var ikkje butikken som var kjip her.

Anonymkode: db999...df1

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Den 5.4.2016 at 23.50, Drizzt skrev:

Siba. Æsj for en dårlig service hver eneste gang. Pluss stadig masing om kredittkort. De skjønner vel ikke at Nei betyr Nei.

Ble lurt til å få kredittkort på Siba. Ble aldri opplyst om at å bli medlem betydde at man fikk kredittkort, det hørtes ut som å bli medlem i kundeklubben til Kappahl. De ga meg ikke tid til å lese gjennom kontrakten i kassa. Ble ganske sjokka da det kom et kredittkort i posten. 

Anonymkode: 06ab4...955

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elkjøp. Vet ikke om det bare er sånn her jeg bor, men hver gang jeg har vært innom skal de alltid prakke på meg den dårligste og dyreste dritten de har, spesielt om jeg skal ha øretelefoner eller headset. Gidder aldri å spørre om hjelp der fordi jeg føler alltid de er ute etter å lure meg, synes mange av de ansatte virker skikkelig nedlatende og prater til meg som jeg er dum. Jeg har aldri opplevd noe lignende i andre butikker, jeg er hyggelig og smiler så vet virkelig ikke hva det er som er galt. :sprettoy: Mulig jeg ikke "ser ut" som en person som vet noe som helst om elektronikk

Endret av Koy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes Bik Bok/Carlings var slitsom tidligere ( roper utenfor prøverom ) ellers er det selgere som er overivrig-det er slitsomt.

Anonymkode: a7f64...ca3

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tropehagen Zoo i hele norge. Makan til lite kunnskap og dårlig service har jeg ikke vært borti. Heller ikke Søstrene Grene på mitt lokale kjøpesenter da sjefen der er direkte ufin mot sine ansatte og mine venner. Hun ba veninnen min slå opp med typen fordi han var pakistaner og ba henne gå ned i vekt fordi hun var for stygg. (hun er kjempeslank og pen)

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mumsen86 skrev:

Hadde du vært smart og tatt vare på emballasjen, som i grunn faller litt naturlig for en så dyr vare i en varegruppe der kvaliteten ikke alltid kan leses av spesifikasjonene,

Er det vanlig å ta vare på all embalasje for dyre ting? Det har jeg faktiskt aldri gjort.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 9.4.2016 at 3.05, Stormborn88 skrev:

Er det vanlig å ta vare på all embalasje for dyre ting? Det har jeg faktiskt aldri gjort.

Det pleier jeg å gjøre, og trodde det var helt vanlig. Iallefall er det lurt i tilfelle det er noe galt eller en ikke er fornøyd med produktet. Det vet man jo ikke før man har fått testet. Og ettersom mange butikker har åpent kjøp i x dager, kan det være greit å være sikker på at en er fornøyd med produktet - og ha muligheten til å bytte det (med emballasjen).

Endret av Hattifnatten
  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dwight
7 timer siden, Stormborn88 skrev:

Er det vanlig å ta vare på all embalasje for dyre ting? Det har jeg faktiskt aldri gjort.

Bare greit å ta vare på sånt, legg det i boden eller noe. Hvis du skulle hatt innbrudd så står alt av serienummer osv på eskene, noe som gjør det lettere med tanke på forsikring.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Var på gmax og xxl på tiller i trondheim før helga, fullstendig kaos og elendig service. Var klar for å legge igjen noen tusenlapper men det ble ikke aktuelt når hjelpa er så dårlig  

Anonymkode: f54f3...8f8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg så er det Barn og Utstyr butikker i grenlandsområdet. Har vært på de 3 forskjellige butikker og har stortsett kun handlet klær og uteklær, særlig ved tilbud og salg. Merker at de ansatte holder seg litt unna og blir mest opptatt å snakke med hverandre eller folk de kjenner. Litt sånn snobbete oppførsel fordi det blir kun billig kjøp føles det sånn. Spør du noe så er det ofte kort svar... føler meg sjelden ivaretatt som kunde.... Vegrer meg hver gang jeg går dit (de har tiltross masse gode ting til salgs ved tilbud da).. Det føles nesten som jeg må beklage fordi jeg ikke skal handle barnevogn eller sprinklerseng...😥😧😵 er det kun butikk for kjente folk lurer jeg på åå??😳

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dressmann XL på Sørlandssenteret. Mannen min er stor i størrelse og vi bor i Arendal. Gledet oss til å handle klær til mannen da han sjeldent kjøper noe. Makan til sur jente har jeg aldri møtt. Hun så rett og slett veldig bitch ut og ga oss ikke akkurat lysten til å handle. Hun hadde en veldig sur mine. Hun var veldig ung så var kanskje derfor. Vi handler noe men ikke i nærheten av hva vi hadde tenkt. Nå er det kun netthandel som gjelder for oss.

Anonymkode: 307d5...748

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En fagmøbler-butikk i området. Butikken var ekstremt rotete, og når jeg ba om hjelp (forståelig nok, for det var jo umulig å finne det jeg skulle ha i den rotete butikken!!) var det lite hjelp å få. "Nei, jeg holder på med noe her så du må finne noen andre". FOr det første så hun ikke spesielt opptatt ut, og for det andre kunne hun tilkalt en av de andre ansatte. Men det verste var at der var så sinnsykt rotete, man måtte liksom lirke seg mellom møblene, alt var helt ulogisk plassert. De så egentlig ut som et dårlig organisert loppemarked.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Den 5.4.2016 at 1.59, AnonymBruker skrev:

Provianten restaurant, når servitørene bare trekker på skuldrene av at de har servert riskrem med hakkede mandler i uten å hverken skrive det i menyen eller noe annet hint. Bare flaks at ikke de har tatt livet av en nøtteallergiker ennå. Og ja, ingen prisavslag for den desserten som jeg ikke kunne spise. Bare flaks at vi var flere som bestilte det samme og at noen rakk å smake på sin og si ifra.

Anonymkode: 755d8...f84

 

Her burde du som allergiker tatt litt ansvar og sagt ifra til servitøren. Er ikke sikkert servitøren har noe peiling på nøtteallergi. Nå kan du sende mail til ledelsen, det er en alvorlig feil og ikke informere om nøttene.

Eller betød det ikke så mye?

Anonymkode: a600a...0b8

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er så dårlig stilt rundt omkring, helt utrolig at det ikke er bedre enn det der.

Anonymkode: a7f64...ca3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 4 uker senere...
AnonymBruker

Cubus Volda.

Det jobber noen litt eldre damer der og de er ofte så utrolig sure. Hva med et lite smil og det å prøve og være litt serviceinnstilt?

Skulle bytte noe der og hun som stod der var sur og gretten fra jeg kom inn og spurte om jeg kunne bytte et plagg. Følte meg kjeftet på da hun skulle si fra om at plagget jeg ville ha var liten i størrelsen og at jeg burde velge en større størrelse. Hun gjorde også hele prossessen vanskelig ved å ikke si at jeg måtte betale ekstra for det jeg ville bytte i siden det jeg egentlig hadde kjøpt var 3 for 2. Hvorfor ikke bare si det da jeg kom? Jeg vet jo ikke det.

Da jeg fant det jeg ville ha så mumlet hun surt bak meg "endelig fant hun noe som kunne passe". Akkurat som jeg hadde brukt så utrolig lang tid på å finne noe og hadde vært vanskelig. Noe jeg ikke var og prøvde å være så hyggelig jeg bare kunne.

Kommer ikke til å dra dit igjen. Drar heller til nabostedet og handler på Cubus der. Der er det i hvert fall alltid hyggelige og serviceinnstilte.

Anonymkode: ddd78...9b0

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Modena fliser på i Bergen. Var eneste kunde i butikken på Minde, ingen av de ansatte som så oppfra pcen da jeg kom inn i butikken, ingen som hilsen, ingen som tilbydde seg å hjelpe. Skulle ha fliser til kjøkken og bad, det er en dyr butikk og de burde kunne litt grunnleggende service. Etter å ha gått rundt i butikken i nesten en halvtime uten noe oppmerksomhet fra de på jobb er jeg på vei ut igjen, først da jeg nesten er ved døren hører jeg "du får si fra om vi vil ha hjelp" ropt ut bak meg. "Nei takk, en halvtime uten tilbud om hjelp til den eneste kunden er for dårlig for meg" svarer jeg og går. Kjører ut til Salhus, samme opplevelse der. Ingen hilser, ingen tilbud om hjelp, nesten ingen kunder i butikken. Kjørte til Flisekompaniet og fikk glimrende service og alt jeg trengte. 

Anonymkode: 5c41b...517

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Modena fliser på i Bergen. Var eneste kunde i butikken på Minde, ingen av de ansatte som så oppfra pcen da jeg kom inn i butikken, ingen som hilsen, ingen som tilbydde seg å hjelpe. Skulle ha fliser til kjøkken og bad, det er en dyr butikk og de burde kunne litt grunnleggende service. Etter å ha gått rundt i butikken i nesten en halvtime uten noe oppmerksomhet fra de på jobb er jeg på vei ut igjen, først da jeg nesten er ved døren hører jeg "du får si fra om vi vil ha hjelp" ropt ut bak meg. "Nei takk, en halvtime uten tilbud om hjelp til den eneste kunden er for dårlig for meg" svarer jeg og går. Kjører ut til Salhus, samme opplevelse der. Ingen hilser, ingen tilbud om hjelp, nesten ingen kunder i butikken. Kjørte til Flisekompaniet og fikk glimrende service og alt jeg trengte. 

Anonymkode: 5c41b...517

Akkurat dette beviser hvor viktig det er med service 👍

Anonymkode: 2bc03...4ed

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...