AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #581 Del Skrevet 8. april 2016 8 minutter siden, Mumsen86 skrev: Helt ærlig så vil jeg nok tro at butikken her bare er glad for at du ikke besøker de mer. Du kjøper en pc til 5000... Du får det du betaler for. Og så kommer du valsende tilbake etter bare noen dager med produktet, med en mangelfull og nedgriset embalasje, og krever å heve kjøpet fordi PCen "er noe dritt". Hadde du vært smart og tatt vare på emballasjen, som i grunn faller litt naturlig for en så dyr vare i en varegruppe der kvaliteten ikke alltid kan leses av spesifikasjonene, i tillegg til å møte opp med en hyggelig tone og et smil så er jeg sikker på at dette hadde løst seg knirkefritt for deg. Helt enig. Det var ikkje butikken som var kjip her. Anonymkode: db999...df1 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #582 Del Skrevet 8. april 2016 Den 5.4.2016 at 23.50, Drizzt skrev: Siba. Æsj for en dårlig service hver eneste gang. Pluss stadig masing om kredittkort. De skjønner vel ikke at Nei betyr Nei. Ble lurt til å få kredittkort på Siba. Ble aldri opplyst om at å bli medlem betydde at man fikk kredittkort, det hørtes ut som å bli medlem i kundeklubben til Kappahl. De ga meg ikke tid til å lese gjennom kontrakten i kassa. Ble ganske sjokka da det kom et kredittkort i posten. Anonymkode: 06ab4...955 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Koy Skrevet 8. april 2016 #583 Del Skrevet 8. april 2016 (endret) Elkjøp. Vet ikke om det bare er sånn her jeg bor, men hver gang jeg har vært innom skal de alltid prakke på meg den dårligste og dyreste dritten de har, spesielt om jeg skal ha øretelefoner eller headset. Gidder aldri å spørre om hjelp der fordi jeg føler alltid de er ute etter å lure meg, synes mange av de ansatte virker skikkelig nedlatende og prater til meg som jeg er dum. Jeg har aldri opplevd noe lignende i andre butikker, jeg er hyggelig og smiler så vet virkelig ikke hva det er som er galt. Mulig jeg ikke "ser ut" som en person som vet noe som helst om elektronikk Endret 8. april 2016 av Koy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #584 Del Skrevet 8. april 2016 Synes Bik Bok/Carlings var slitsom tidligere ( roper utenfor prøverom ) ellers er det selgere som er overivrig-det er slitsomt. Anonymkode: a7f64...ca3 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snadder Skrevet 9. april 2016 #585 Del Skrevet 9. april 2016 Tropehagen Zoo i hele norge. Makan til lite kunnskap og dårlig service har jeg ikke vært borti. Heller ikke Søstrene Grene på mitt lokale kjøpesenter da sjefen der er direkte ufin mot sine ansatte og mine venner. Hun ba veninnen min slå opp med typen fordi han var pakistaner og ba henne gå ned i vekt fordi hun var for stygg. (hun er kjempeslank og pen) 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fireflies Skrevet 9. april 2016 #586 Del Skrevet 9. april 2016 2 timer siden, Mumsen86 skrev: Hadde du vært smart og tatt vare på emballasjen, som i grunn faller litt naturlig for en så dyr vare i en varegruppe der kvaliteten ikke alltid kan leses av spesifikasjonene, Er det vanlig å ta vare på all embalasje for dyre ting? Det har jeg faktiskt aldri gjort. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattifnatten Skrevet 9. april 2016 #587 Del Skrevet 9. april 2016 (endret) Den 9.4.2016 at 3.05, Stormborn88 skrev: Er det vanlig å ta vare på all embalasje for dyre ting? Det har jeg faktiskt aldri gjort. Det pleier jeg å gjøre, og trodde det var helt vanlig. Iallefall er det lurt i tilfelle det er noe galt eller en ikke er fornøyd med produktet. Det vet man jo ikke før man har fått testet. Og ettersom mange butikker har åpent kjøp i x dager, kan det være greit å være sikker på at en er fornøyd med produktet - og ha muligheten til å bytte det (med emballasjen). Endret 13. mai 2016 av Hattifnatten 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #588 Del Skrevet 9. april 2016 leather man. Anonymkode: d97cc...eb6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dwight Skrevet 9. april 2016 #589 Del Skrevet 9. april 2016 7 timer siden, Stormborn88 skrev: Er det vanlig å ta vare på all embalasje for dyre ting? Det har jeg faktiskt aldri gjort. Bare greit å ta vare på sånt, legg det i boden eller noe. Hvis du skulle hatt innbrudd så står alt av serienummer osv på eskene, noe som gjør det lettere med tanke på forsikring. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #590 Del Skrevet 10. april 2016 Var på gmax og xxl på tiller i trondheim før helga, fullstendig kaos og elendig service. Var klar for å legge igjen noen tusenlapper men det ble ikke aktuelt når hjelpa er så dårlig Anonymkode: f54f3...8f8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 Populært innlegg #591 Del Skrevet 10. april 2016 Jeg skulle kjøpe meg splitter ny bil for noen år siden. Fant ut at etter arbeidstid en dag så skulle jeg dra innom og bestille den. Jobber med ett yrke som gjør meg en del møkkete. Kommer inn butikken og en selger kommer og lurer på hva jeg vil. Jeg svarer som sant er at jeg skal bestille lik bil som utstillingsmodellen som står der. Da ser selgeren på meg og hånflirer.Samtidig sier han at "den har nok ikke du råd til". Jeg sier bare Ok og går ut igjen. 1 mnd etterpå stikker jeg innom denne butikken igjen for å kjøpe noe til den nye bilen, jeg kjøpte hos samme bilmerke bare ett annet sted. Da kom sjefen selv og lurte på hvorfor jeg ikke hadde bestillt den delen samtidig som jeg bestillte den nye bilen. Da sa jeg at jeg ville bare innom for å vise en viss person at jeg hadde råd til den og enden på visa var at første selger fikk sparken. Enda bedre var at noen mnd senere så ble den butikken lagt ned 😊 Det var en utrolig deilig følelse å kunne komme tilbake med den bilen og at det endte med sparket på første selger. (Vi snakker om en bil til 640 000) Anonymkode: dd398...57d 62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kooko Skrevet 10. april 2016 #592 Del Skrevet 10. april 2016 For meg så er det Barn og Utstyr butikker i grenlandsområdet. Har vært på de 3 forskjellige butikker og har stortsett kun handlet klær og uteklær, særlig ved tilbud og salg. Merker at de ansatte holder seg litt unna og blir mest opptatt å snakke med hverandre eller folk de kjenner. Litt sånn snobbete oppførsel fordi det blir kun billig kjøp føles det sånn. Spør du noe så er det ofte kort svar... føler meg sjelden ivaretatt som kunde.... Vegrer meg hver gang jeg går dit (de har tiltross masse gode ting til salgs ved tilbud da).. Det føles nesten som jeg må beklage fordi jeg ikke skal handle barnevogn eller sprinklerseng...😥😧😵 er det kun butikk for kjente folk lurer jeg på åå??😳 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #593 Del Skrevet 10. april 2016 Dressmann XL på Sørlandssenteret. Mannen min er stor i størrelse og vi bor i Arendal. Gledet oss til å handle klær til mannen da han sjeldent kjøper noe. Makan til sur jente har jeg aldri møtt. Hun så rett og slett veldig bitch ut og ga oss ikke akkurat lysten til å handle. Hun hadde en veldig sur mine. Hun var veldig ung så var kanskje derfor. Vi handler noe men ikke i nærheten av hva vi hadde tenkt. Nå er det kun netthandel som gjelder for oss. Anonymkode: 307d5...748 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberry Skrevet 10. april 2016 #594 Del Skrevet 10. april 2016 En fagmøbler-butikk i området. Butikken var ekstremt rotete, og når jeg ba om hjelp (forståelig nok, for det var jo umulig å finne det jeg skulle ha i den rotete butikken!!) var det lite hjelp å få. "Nei, jeg holder på med noe her så du må finne noen andre". FOr det første så hun ikke spesielt opptatt ut, og for det andre kunne hun tilkalt en av de andre ansatte. Men det verste var at der var så sinnsykt rotete, man måtte liksom lirke seg mellom møblene, alt var helt ulogisk plassert. De så egentlig ut som et dårlig organisert loppemarked.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #595 Del Skrevet 10. april 2016 Den 5.4.2016 at 1.59, AnonymBruker skrev: Provianten restaurant, når servitørene bare trekker på skuldrene av at de har servert riskrem med hakkede mandler i uten å hverken skrive det i menyen eller noe annet hint. Bare flaks at ikke de har tatt livet av en nøtteallergiker ennå. Og ja, ingen prisavslag for den desserten som jeg ikke kunne spise. Bare flaks at vi var flere som bestilte det samme og at noen rakk å smake på sin og si ifra. Anonymkode: 755d8...f84 Her burde du som allergiker tatt litt ansvar og sagt ifra til servitøren. Er ikke sikkert servitøren har noe peiling på nøtteallergi. Nå kan du sende mail til ledelsen, det er en alvorlig feil og ikke informere om nøttene. Eller betød det ikke så mye? Anonymkode: a600a...0b8 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #596 Del Skrevet 10. april 2016 Er så dårlig stilt rundt omkring, helt utrolig at det ikke er bedre enn det der. Anonymkode: a7f64...ca3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Jolene Skrevet 10. april 2016 Populært innlegg #597 Del Skrevet 10. april 2016 Den 6.4.2016 at 3.02, EvaLena skrev: Keg kjøpte meg en pc til 5000.- på Expert for noen år siden. Gleder meg som en unge på julekvelden til å endelig ha en data igjen. Tok meg ikke lange stunden å finne ut at pn'n var noe dritt. Etter 5 dager tar jeg den med tilbake for å klage, iflg selger var det seff ikke noe feil med den. Han gadd Forøvrig ikke å sjekke den heller, man ser jo på utsiden om alt stemmer eller ikke 😜 Jeg forlanger å bytte den til Mac mot at jeg seff betaler mellomlegget. Da kunne han plutselig ikke gjøre det heller fordi jeg ikke hadde med emballasjen. Jeg marsjerer sint som en tyr ut i bilen om henter emballasjen som var blitt brukt til å hive noe annen søppel, blandt annet noe kyllingrester oppi. Atter en gang kunne han ikke ta inn pc'n fordi jeg ikke hadde isoporen som skal være rundt pc'n. Jeg har vel aldri vært så forbannet i en butikk noen gang og fikk han til å ringe sjefen sin ( som seff hadde fri den dagen). Begge sto på sitt at det var kun pga manglende isopor jeg ikke fikk bytte den. Da truet jeg med å ringe Forbrukerrådet og vips var ALT Ok og jeg fikk meg Mac. At emballasjen var fettete og møkkete gjorde tydeligvis ingenting. Det der høres egentlig ut som materiale til Dumme ting kunder sier-tråden. 68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2016 #598 Del Skrevet 4. mai 2016 Cubus Volda. Det jobber noen litt eldre damer der og de er ofte så utrolig sure. Hva med et lite smil og det å prøve og være litt serviceinnstilt? Skulle bytte noe der og hun som stod der var sur og gretten fra jeg kom inn og spurte om jeg kunne bytte et plagg. Følte meg kjeftet på da hun skulle si fra om at plagget jeg ville ha var liten i størrelsen og at jeg burde velge en større størrelse. Hun gjorde også hele prossessen vanskelig ved å ikke si at jeg måtte betale ekstra for det jeg ville bytte i siden det jeg egentlig hadde kjøpt var 3 for 2. Hvorfor ikke bare si det da jeg kom? Jeg vet jo ikke det. Da jeg fant det jeg ville ha så mumlet hun surt bak meg "endelig fant hun noe som kunne passe". Akkurat som jeg hadde brukt så utrolig lang tid på å finne noe og hadde vært vanskelig. Noe jeg ikke var og prøvde å være så hyggelig jeg bare kunne. Kommer ikke til å dra dit igjen. Drar heller til nabostedet og handler på Cubus der. Der er det i hvert fall alltid hyggelige og serviceinnstilte. Anonymkode: ddd78...9b0 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2016 #599 Del Skrevet 4. mai 2016 Modena fliser på i Bergen. Var eneste kunde i butikken på Minde, ingen av de ansatte som så oppfra pcen da jeg kom inn i butikken, ingen som hilsen, ingen som tilbydde seg å hjelpe. Skulle ha fliser til kjøkken og bad, det er en dyr butikk og de burde kunne litt grunnleggende service. Etter å ha gått rundt i butikken i nesten en halvtime uten noe oppmerksomhet fra de på jobb er jeg på vei ut igjen, først da jeg nesten er ved døren hører jeg "du får si fra om vi vil ha hjelp" ropt ut bak meg. "Nei takk, en halvtime uten tilbud om hjelp til den eneste kunden er for dårlig for meg" svarer jeg og går. Kjører ut til Salhus, samme opplevelse der. Ingen hilser, ingen tilbud om hjelp, nesten ingen kunder i butikken. Kjørte til Flisekompaniet og fikk glimrende service og alt jeg trengte. Anonymkode: 5c41b...517 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2016 #600 Del Skrevet 4. mai 2016 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Modena fliser på i Bergen. Var eneste kunde i butikken på Minde, ingen av de ansatte som så oppfra pcen da jeg kom inn i butikken, ingen som hilsen, ingen som tilbydde seg å hjelpe. Skulle ha fliser til kjøkken og bad, det er en dyr butikk og de burde kunne litt grunnleggende service. Etter å ha gått rundt i butikken i nesten en halvtime uten noe oppmerksomhet fra de på jobb er jeg på vei ut igjen, først da jeg nesten er ved døren hører jeg "du får si fra om vi vil ha hjelp" ropt ut bak meg. "Nei takk, en halvtime uten tilbud om hjelp til den eneste kunden er for dårlig for meg" svarer jeg og går. Kjører ut til Salhus, samme opplevelse der. Ingen hilser, ingen tilbud om hjelp, nesten ingen kunder i butikken. Kjørte til Flisekompaniet og fikk glimrende service og alt jeg trengte. Anonymkode: 5c41b...517 Akkurat dette beviser hvor viktig det er med service 👍 Anonymkode: 2bc03...4ed 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå