Gå til innhold

Butikken du ALDRI besøker igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Biltema på bryne. Hadde masse lysstoffrør som måtte løftes ut. Også fomlet jeg og var så uheldig å kunne knuste det ene. Nei, sorry, kunne ikke få nytt(koster 30 kr for meg, sikkert 5 for biltema.)fordi jeg hadde betalt og sko løfte dem ut fra kassen. Skikkelig dårlig kundeservice.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rema 1000 Fauske, handelsparken. 

Blir møtt med enten sur betjening eller ungdommer som er fortapte i mobilene sine.



Anonymous poster hash: 640e5...ce2
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biltema på bryne. Hadde masse lysstoffrør som måtte løftes ut. Også fomlet jeg og var så uheldig å kunne knuste det ene. Nei, sorry, kunne ikke få nytt(koster 30 kr for meg, sikkert 5 for biltema.)fordi jeg hadde betalt og sko løfte dem ut fra kassen. Skikkelig dårlig kundeservice.

 

Hvis kunder knuser noe hos oss rett etter å ha kjøpt det, så sier jeg ALLTID at de kan gå å finne seg en ny. Greit nok, det er ikke min feil at kunden knuser det, men det går an å tenke litt langsiktig. Fornøyde kunder kommer tilbake.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle bedt om å få snakke med sjefen hans, så kanskje pipen hadde fått en annen lyd...

Barnslige meg ringte til mattilsynet og ga beskjed om at det var skittent og rotet bak disken. Noe som var sant altså, ikke bare tull fra min side. 

Anonymous poster hash: caf82...674

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Buddy. selv om hele kjeden er overprisa brukte jeg den lokale her i mange år å var fornøyd. men så slutta han som dreiv den å da gikk det nedover. det var en av de som jobba der som var okey å handle hos men så må hun ha slutta også så da ga jeg opp å handle der mer. de andre er enten helt uintrissert eller bare dumme. hun ene prøvde å selge en sporsele til meg når jeg skulle kjøpe trekksele. det verste er at jeg vet ikke om det er fordi hun ikke kan bedre eller om hun prøvde å lure meg. mange ganger har hele butikken vært tom så jeg måtte rope til noen kom og betjente meg. haha. en gang tenkte jeg faktisk å ta varene å gå siden ingen kom. nå kjøper jeg på nett eller drar til nabobyen. 

Anonymkode: 7dcb0...3e9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Auster frisør.

I sin tid hadde de en filial på Veitvet senteret i Oslo, Groruddalen. På den tiden bodde jeg der i et par år, og fant ut at jeg skulle gjøre meg fin i forbindelse med bursdagsfeiringen min og gå til frisøren. Da jeg fikk tildelt en ung, marokkansk-utseende jente som konsekvent unngikk blikk-kontakt og hilsener, begynte jeg å ane ugler i mosen. Hun virket for ung til å være ferdig frisør, og jeg begynte å mistenke at de hadde tildelt meg en fersking eller en lærling. Jeg fikk meg ikke til å si noe riktig ennå, så jeg satt der og kikket i speilet. Jeg trodde nesten ikke det var mulig det jeg så. Mens hun sto og dro i håret mitt, glodde frisørlæringen/ferskingen hele tiden til siden og ut i lokalet, ikke på meg. Så tok hun en kam, dro tak i luggen min og nærmet seg med saksen i andre hånden. Jeg trodde hun skulle la luggen gli gjennom kammen oppover til bare tuppene sto ut fra kammen, som jo er normal klippemåte. Det gjorde ikke denne dama. Med kammen i bunnen av luggen, og blikket sitt rettet direkte ut i salongen og ikke ned på meg, satte hun raskt saksen i og klipte av alt som stakk utenfor.... uten å sjekke hvor lang luggen da ble eller noe!! Jeg satt med åpen munn, skulle jo til å si noe og protestere da jeg så saksen nærme seg, men hun var så rask at jeg rakk det ikke. Da luggen var klippet tvers av med bare stumper igjen, ropte jeg ut "Det der ble jo lovlig kort da!"

Jeg husker jeg betalte, gikk rett hjem og trampet inn på badet. Fikk tårer i øynene da jeg så den skamklippen i speilet. Luggen var nesten ikke noe lugg lenger. Jeg ble forbannet, så jeg gikk til telefonen og ringte ned til salongen og fikk sjefen i tale. Der klagde jeg og forklarte hva som hadde skjedd, og at spetakkelet "som tok hånd om" meg som kunde, hadde klippet av luggen mens hun hadde blikket rettet ut i salongen og ikke på håret hun sakset løs på. Sjefen ba meg komme ned så hun fikk se om det var noe hun kunne gjøre. Jeg tvilte på det, man kan ikke akkurat gjør klippet hår uklippet. Men jeg gikk ned, og jeg pratet med sjefen. Det endte med at jeg fikk pengene igjen for skamklippingen. De så jo hvordan jeg så ut, og noe sånt går det ikke an å ta betalt for!

Jeg har aldri gått tilbake til Auster frisør siden. Og jeg er veldig skeptisk til hvilken frisører jeg lar komme borti håret mitt etter det. De yngste ferskingene ligger jeg langt unna. De får ikke trene på mitt hår igjen!

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ene kappAhlen og Nille. Var gamle damer som jobbet der, og de drev å fulgte etter meg i butikken da jeg var 13 år. Ikke snakk om å være diskré en gang. Jeg har aldri stjålet engang, og hadde kun en liten veske som andre normale folk. Jeg gikk på voksenavdelingen og så på klær, hun kom bort til meg og sa: dette er for voksne og førte meg til barneavdelingen. 

På nille var også en ting priset feil. Eller det vil si ene tallet hadde ''faded'' nesten helt. Så en pynteting jeg trodde kostet 15kr kostet 150 eller noe. Dyrt for å være nille. Jeg turde ikke å si det med en gang, men gikk tilbake å spurte om å få bytte den. Da ble hun veldig sur og sa jeg ikke hadde rett på det. Det hadde jeg sikkert ikke, men måten hun fnyste av meg var ekkelt. Hun stoppet opp når jeg så på sminke og sto rett bak meg. Ble fotfulgt. Herregud, så glad jeg er for at jeg ikke lengre er en usikker 13åring. Er det mulig? Behandle kunder som kriminelle.

Jeg vet om flere nillebutikker som har gamle sure damesjefer, som jeg fortsatt blir redd for.

Anonymkode: b242b...36d

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Vero Moda på Linderud.
Kjøpte en bukse der uten å prøve den først, men da jeg kom hjem oppdaget jeg at hempen på buksa var røket. Gikk tilbake dagen etterpå for å reklamere på den, men fikk et surt svar om at "hempen kan vel ikke ha røket av seg selv". Nei, selvfølgelig ikke, men det var i hvertfall ikke min feil - jeg hadde jo ikke rukket å bruke buksa, og alle prislapper var på. Måtte krangle med henne for å få refundert beløpet. Hadde egentlig tenkt til å bytte i en ny bukse, men det gadd jeg virkelig ikke da. Legger ikke igjen penger i den butikken igjen, og har ikke vært der siden. Er en stund siden nå. Tror det var sjefen der, for ser hun ofte jobber på dagtid.

Anonymkode: aa255...138

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siba. Æsj for en dårlig service hver eneste gang. Pluss stadig masing om kredittkort. De skjønner vel ikke at Nei betyr Nei.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brilleland. Skulle til ein ordinær linsekontroll etter å ha vore kunde der i mange år. Eg var 5 minutt for sein, og beklaga det då eg kom stressande inn

 Eg blei møtt med eit surt:  Då må du få ny time og kome tilbake ein annan dag. 

Eg vart så paff at eg tok imot ny time, sjølv om eg kokte litt. Har venta på optikar mange gongar.... 

Så eg sendte mail, avbestilte timen, takka for meg og freste over elendig kundeservice. Dei svarte at dei hadde forveksla meg med ein annan kunde, og ville tydeligvis sette eit eksempel. Har aldri lagt igjen pengar der etterpå. 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spaceworld Lillehammer. Kjøpte en gang ny tlf der, kom hjem så var tlf full av bilder og hadde en ripe, batteriet holdt ikke en dag en gang.  Dro tilbake dagen etter og det var samme selger, han mente at det ikke var en brukt tlf selv om det var over 100 bilder på den. Jeg skulle få ny tlf men han åpnet pakken og mente jeg ikke skulle få nytt batteri eller lader. Jeg sa jeg betalte for å få ALT nytt! Han ble sur og fant en forseglet pakke og ba meg forlate butikkområdet! Jeg ble paff og en annen dame bak meg I køen gikk stille og rolig bort og satte fra seg det hun skulle kjøpe. Jeg var ikke frekk vare bestemt og han oppførte seg som en kriminell! 

Så to frisørhistorier. Den ene var I moelv, husker ikke helt hva kjeden het.. men var ei som var skikkelig hardhendt, klipte skjeft, bleket ujevn og brandt meg med føneren. 

Så er det en frisør i den sallong en jeg bruker nå, hun er så frekk! Bestiller aldri time hos henne,men har hendt at min frisør er syk og har fått henne. Går der i fra og føler meg skikkelig fornærmet. Hun kan fint begynne å kommentere på huden din, øyenbryn som hun ikke synes er fine, kroppen din og om du bør slanke deg. Min mann klipper seg ikke lenger der etter å ha blitt fortalt at han hadde fet og stygg hud. Vurderer å finne et annet sted jeg og, men de andre er så flinke.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Provianten restaurant, når servitørene bare trekker på skuldrene av at de har servert riskrem med hakkede mandler i uten å hverken skrive det i menyen eller noe annet hint. Bare flaks at ikke de har tatt livet av en nøtteallergiker ennå. Og ja, ingen prisavslag for den desserten som jeg ikke kunne spise. Bare flaks at vi var flere som bestilte det samme og at noen rakk å smake på sin og si ifra.

Anonymkode: 755d8...f84

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Keg kjøpte meg en pc til 5000.- på Expert for noen år siden. Gleder meg som en unge på julekvelden til å endelig ha en data igjen. Tok meg ikke lange stunden å finne ut at pn'n var noe dritt.

Etter 5 dager tar jeg den med tilbake for å klage, iflg selger var det seff ikke noe feil med den. Han gadd Forøvrig ikke å sjekke den heller, man ser jo på utsiden om alt stemmer eller ikke 😜

Jeg forlanger å bytte den til Mac mot at jeg seff betaler mellomlegget. Da kunne han plutselig ikke gjøre det heller fordi jeg ikke hadde med emballasjen. Jeg marsjerer sint som en tyr ut i bilen om henter emballasjen som var blitt brukt til å hive noe annen søppel, blandt annet noe kyllingrester oppi. Atter en gang kunne han ikke ta inn pc'n fordi jeg ikke hadde isoporen som skal være rundt pc'n.

Jeg har vel aldri vært så forbannet i en butikk noen gang og fikk han til å ringe sjefen sin ( som seff hadde fri den dagen). Begge sto på sitt at det var kun pga manglende isopor jeg ikke fikk bytte den.

Da truet jeg med å ringe Forbrukerrådet og vips var ALT Ok og jeg fikk meg Mac.

At emballasjen var fettete og møkkete gjorde tydeligvis ingenting. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke hva butikken heter, men den ene brillebutikken på Sandvika storsenter. Min mann og jeg gikk inn der for å kjøpe solbriller til meg, greit ikke verdens dyreste, men regner å bruke rundt 2500 kr. Jeg var pent kledd, strømper og en fin hverdags kjole, sminket og ordnet, mannen min hadde vært på trening og gikk fremdeles i treningsklær så han så jo så klart ikke fult så stelt ut. Da vi kom inn i butikken fikk vi ikke et hei en gang, var en annen kunde der, og tre ansatte, men de to ansatte som var ledige forsvant inn på bakrommet med en gang vi gikk inn, så vi begynte å titte litt rundt da, for å vente på at de skulle komme ut igjen. (Jeg har alltid slitt med å finne solbriller som ser fine ut til meg, så ville ha hjelp). Trodde de kanskje hadde noe på bakrommet å gjøre, men i det det kom en ny kunde inn i butikken kom en av de ut igjen for å hjelpe. :vetikke: Kom flere kunder, ser en ansatt som kommer gående så jeg sier "unnskyld, kunne jeg fått litt hjelp?", den ansatte ser på meg og sier at nå kommer det kunder inn i butikken så da må du faktisk skjønne at du må vente. :vetikke: 

Gikk til brillebutikken som ligger litt til høyre for denne, fikk god hjelp med en gang, og fant noen kjempefine solbriller som passer meg perfekt. Rare mennesker i den første butikken, har aldri opplevd noe lignende. Jeg var jo finere kledd og så mer ordentlig ut enn mange av de andre kundene også :vetikke: Er 25 år, men ser veldig ung ut, så kanskje de trodde jeg var alt for ung til å kjøpe noe...aner ikke jeg, men handler hvert fall ikke der mer. 

Anonymkode: 17c73...527

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husker ikke hva butikken heter, men den ene brillebutikken på Sandvika storsenter. Min mann og jeg gikk inn der for å kjøpe solbriller til meg, greit ikke verdens dyreste, men regner å bruke rundt 2500 kr. Jeg var pent kledd, strømper og en fin hverdags kjole, sminket og ordnet, mannen min hadde vært på trening og gikk fremdeles i treningsklær så han så jo så klart ikke fult så stelt ut. Da vi kom inn i butikken fikk vi ikke et hei en gang, var en annen kunde der, og tre ansatte, men de to ansatte som var ledige forsvant inn på bakrommet med en gang vi gikk inn, så vi begynte å titte litt rundt da, for å vente på at de skulle komme ut igjen. (Jeg har alltid slitt med å finne solbriller som ser fine ut til meg, så ville ha hjelp). Trodde de kanskje hadde noe på bakrommet å gjøre, men i det det kom en ny kunde inn i butikken kom en av de ut igjen for å hjelpe. :vetikke: Kom flere kunder, ser en ansatt som kommer gående så jeg sier "unnskyld, kunne jeg fått litt hjelp?", den ansatte ser på meg og sier at nå kommer det kunder inn i butikken så da må du faktisk skjønne at du må vente. :vetikke: 

Gikk til brillebutikken som ligger litt til høyre for denne, fikk god hjelp med en gang, og fant noen kjempefine solbriller som passer meg perfekt. Rare mennesker i den første butikken, har aldri opplevd noe lignende. Jeg var jo finere kledd og så mer ordentlig ut enn mange av de andre kundene også :vetikke: Er 25 år, men ser veldig ung ut, så kanskje de trodde jeg var alt for ung til å kjøpe noe...aner ikke jeg, men handler hvert fall ikke der mer. 

Anonymkode: 17c73...527

Whaaat? Håper du klagde på den oppførselen der! Ja, noen ansatte vet å få "kunder" tilbake:sarkasme:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lace Sandvika storsenter. Har vært innom der to ganger, og begge gangene var det to ansatte på jobb. De orka ikke engang se på kundene sine eller si hei, de var opptatt med å snakke med hverandre og overså kunder totalt.

Synes en del butikker på Sandvika storsenter er dårlig på kundeservice.

Anonymkode: d2074...12b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Brimi skrev:

Whaaat? Håper du klagde på den oppførselen der! Ja, noen ansatte vet å få "kunder" tilbake:sarkasme:

Er litt sjenert så turte ikke :sjenert: men da vi gikk ut av butikken sa jeg en litt høy spydig kommentar siktet på butikken til mannen min, så håper de fikk med seg den hvert fall. :fnise: Burde kanskje sendt en mail til kjeden da... 

Skjønner virkelig ikke hva som gikk av dem, eneste jeg kan se var at de trodde jeg var ung og ikke kom til å kjøpe noe, og at mannen min gikk i treningsklær, men uansett, man behandler jo ikke kunder slik. Var moren min som anbefalte meg å handle der, hun hadde fått masse hjelp til å finne de perfekte solbrillene.

Anonymkode: 17c73...527

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...