Gå til innhold

Butikken du ALDRI besøker igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Elkjøp i Haugesund og Elkjøp i Førde. Prøver konsekvent å selge dyrere varer enn de jeg har bestemt meg for, påstår det er elendig kvalitet osv. Vel... Vaskemaskinen som selgeren i Haugesund ikke ville selge meg fordi den var så dårlig holdt i 12 år med nesten daglig bruk (ei koselig godt voksen dame på Elkjøp i Åsane solgte meg den og sa at det var et godt og fornuftig valg). Noe lignende skjedde i Førde, på Elkjøp i Sogndal fikk jeg samme vare anbefalt av selger som faktisk hadde tilsvarende selv. I Førde ville selgeren at jeg skulle kjøpe en vare som var dobbelt så dyr og påstod at de ikke hadde den jeg ville ha på lager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Wanda Maximoff

Elkjøp i Haugesund og Elkjøp i Førde. Prøver konsekvent å selge dyrere varer enn de jeg har bestemt meg for, påstår det er elendig kvalitet osv. Vel... Vaskemaskinen som selgeren i Haugesund ikke ville selge meg fordi den var så dårlig holdt i 12 år med nesten daglig bruk (ei koselig godt voksen dame på Elkjøp i Åsane solgte meg den og sa at det var et godt og fornuftig valg). Noe lignende skjedde i Førde, på Elkjøp i Sogndal fikk jeg samme vare anbefalt av selger som faktisk hadde tilsvarende selv. I Førde ville selgeren at jeg skulle kjøpe en vare som var dobbelt så dyr og påstod at de ikke hadde den jeg ville ha på lager.

Har samme erfaring med Lefdal - er som om de ville presse mest mulig på deg. Jeg skulle ha en enkel pc, men de prøvde å presse meg til å kjøpe en til 25.000. Ehm, tullete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Når man går ut fra Thon Gyldenløve og til høyre, noen hundre meter ned gata - en av de siste butikkene i Bogstadveien. Er ikke det mot slottsparken?

*dårlig retningssans*

Anonymous poster hash: b86c6...022

Høres ut som Kemt? Jeg er i så fall enig - grusomt personale ved flere anledninger samt en forbannet sur hund.

Anonymous poster hash: b6baa...c92

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde litt tid før toget mitt gikk i dag formiddag og havnet på Oslo City hvor jeg ble gående og vandre rundt i noen butikker. Det var få kunder i senteret, men likevvel ble jeg helt sjokkert over hvor dårlig service det var på nesten samtlige butikker! Jeg jobbet i servicebransjen i Oslo for noen år siden og vet hvor mange det er om beinet på jobbene der, så med tanke på hvor mange søknader de får inn, så er det merkelig at de som jobber der ikke klarer å annerkjenne kundens eksistens.

 

H&M: mannlig partysvenske i kassa verken snakket eller så på meg da han ekspiderte meg. Snakket i stedet med sjefen om at en annen ansatt (sjefen?) var forsinket og at han måtte få seg time til fysio.

 

Bikbok: ellevill høy musikk (som alltid), masse salgsvarer som lå slengt rundt og butikken så rett og slett trasha ut. De ansatte stod bak kassa og småpratet seg i mellom. Ikke et hei eller blikk å få.

 

Tanum: Igjen to ansatte som står bak disken og høylytt diskuterer personlige tema.

 

Vero moda: ble møtt av et smil og et hei i det jeg kom inn og det endte med at jeg nesten skvatt av å bli anerkjent som kunde og ikke bare føle at jeg gikk rundt og snek meg inn på andres private samtaler.



Anonymous poster hash: b3250...5da
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carlings Sørlandssenteret.. De spiller så EKSTREMT høy musikk at man faktisk må rope!!

Anonymous poster hash: 73deb...64d

 

Enig! La merke til det nå i dag, gikk forbi en Carlingsbutikk inne på en senter! Og fy! Man hørte musikken dundre 20 meter unna før man kom til butikken jo! Orket ikke å gå inn! Forstår virkelig ikke hvordan det kan være behagelig å jobbe i det der??

Anonymous poster hash: 58d54...48b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Annonse

Big Bite Oasen. Fy faen for en drittsur fyr som jobber der. Brøler deg inn i ansiktet om du ikke fikk med deg hva han sier(snakker jævlig utydelig)

De jentene som jobber der er hyggelige men det er nesten bare han der. Typisk.

Anonymous poster hash: ab159...2c3

Ha ha samme som jobbet på Laksevåg senter? Han var jeg ute for en dag. Han brølte til meg og sa jeg ikke fortjente respekt da jeg ikke respekterte ham. Min synd: Jeg spurte hvorfor han tok full pris for dagens tilbud.

Anonymous poster hash: caf82...674

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cubus sin parfymeavdeling på Sundt. Fy søren for en dame bak kassen. Eldre kvinnemenneske som er mer opptatt av å snakke med venninner om ferieturer fremfor å faktisk ta betaling av de som står i kø. Telte minutter, 3 minutter ble jeg stående før jeg ga opp og la fra meg varene i en kurv foran kassen. Elendig service. 



Anonymous poster hash: 3e5f3...43b
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha samme som jobbet på Laksevåg senter? Han var jeg ute for en dag. Han brølte til meg og sa jeg ikke fortjente respekt da jeg ikke respekterte ham. Min synd: Jeg spurte hvorfor han tok full pris for dagens tilbud.

Anonymous poster hash: caf82...674

Er han litt lubben? Han har i så fall skjelt ut en ansatt foran meg og pratet nedlatende om henne til meg som kunde 😳 ble så satt ut at jeg ikke klarte å få frem et ord..

Anonymous poster hash: 16e35...fc0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RETRO i Trondheim. Elendig å bli møtt med hånlige blikk og ovenifra-og-ned-holdning. Tenkte jeg skulle kjøpe meg noe ekstra fint, og legge igjen noen tusenlapper der, kle meg opp litt. Ja jøss... Gikk ut derfra etter en kort stund... Det var virkelig en ubehagelig butikk å være i.



Anonymous poster hash: b7b12...f35
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber i butikk  selv møter jeg mange ganger kunder som for å si det sånn er helt JÆVLIGE med å gjør. Det med at butikkansette snakker sammen må man få lovt til (så lenge det ikke er kunder som trenger hjelp eller skal betale) , kan tenke meg at de som ikke har butikk yrker og skravler sammen.

 

Vis jeg prater med noen jeg jobber med så sier jeg hei til kunder som er i nærheten uansett. som å si at selv om jeg prater med han så ser jeg at du er her og jeg kan hjelpe deg. 

 

Og til deg som mener at vi skal være tilgjengelig på fritiden også så synes jeg det er litt mye å be om. Jeg er tilgjengelig for kolleger,mest fordi jeg vet de ikke føler seg komfortabel med å ringe noen av sjefene og jeg vet svaret så er det greit å ringe meg.  Men hadde de begynt å ringe for alle mulige kunder hadde det blitt litt mye samtaler på fritiden synes jeg. Jeg er på jobb mange nok timer i døgnet. 

Anonymous poster hash: a913a...15a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Domino's! Dette er noen uker siden, men de hadde åpnet ny filial i Porsgrunn, så da var det stor pizza til 99 en hel uke. Jeg har en filial i gangavstand og tenkte at jeg skulle prøve den siden jeg har hørt de har høy score på tester. Jeg har ellers bestilt pizza fra Peppes, Dolly og Pizzabakeren og der har jeg fått et godt lag med topping på pizzaen, sånn var det ikke på Domino's. Jeg hadde bestilt en med flere typer kjøtt fordi det som regel er dyrest og jeg ville slå på stortromma. Men jeg ble skuffet da jeg åpnet esken hjemme (burde gjort det da jeg hentet, men når man er vant til god pizza...) for da var det et tynt lag med saus og et par-tre hauger med fyll på hele pizzaen. Jeg var sulten, så jeg spiste litt, men her var det bare rømmedressingen som jeg hadde kjøpt med som reddet smaken. Ikke noe godt, rett og slett. Det blir ikke flere pizzaer der, nei. (Vær så snill, kan noen rette opp mitt inntrykk og si at jeg fikk feil på et eller annet vis?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

RETRO i Trondheim. Elendig å bli møtt med hånlige blikk og ovenifra-og-ned-holdning. Tenkte jeg skulle kjøpe meg noe ekstra fint, og legge igjen noen tusenlapper der, kle meg opp litt. Ja jøss... Gikk ut derfra etter en kort stund... Det var virkelig en ubehagelig butikk å være i.

Anonymous poster hash: b7b12...f35

 

 

Har hatt samme opplevelse. Gikk inn i butikken, to ansatte sto ikke langt fra inngangen, og begge gransket meg uten å verken smile eller si hei da jeg kom inn. Skulle kjøpe gavekort som bursdagsgave til ei venninne, men det tok lang tid før noen kom til kassen for å ekspedere. Og ja, de så meg.

 

Skulle snudd og marsjert rett ut igjen, men det var nå den butikken venninna mi ønsket seg gavekort fra.  

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Domino's! Dette er noen uker siden, men de hadde åpnet ny filial i Porsgrunn, så da var det stor pizza til 99 en hel uke. Jeg har en filial i gangavstand og tenkte at jeg skulle prøve den siden jeg har hørt de har høy score på tester. Jeg har ellers bestilt pizza fra Peppes, Dolly og Pizzabakeren og der har jeg fått et godt lag med topping på pizzaen, sånn var det ikke på Domino's. Jeg hadde bestilt en med flere typer kjøtt fordi det som regel er dyrest og jeg ville slå på stortromma. Men jeg ble skuffet da jeg åpnet esken hjemme (burde gjort det da jeg hentet, men når man er vant til god pizza...) for da var det et tynt lag med saus og et par-tre hauger med fyll på hele pizzaen. Jeg var sulten, så jeg spiste litt, men her var det bare rømmedressingen som jeg hadde kjøpt med som reddet smaken. Ikke noe godt, rett og slett. Det blir ikke flere pizzaer der, nei. (Vær så snill, kan noen rette opp mitt inntrykk og si at jeg fikk feil på et eller annet vis?)

 

Samme i Skien... Handler ikke der mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carlings Sørlandssenteret.. De spiller så EKSTREMT høy musikk at man faktisk må rope!!

Anonymous poster hash: 73deb...64d

Var innom der selv her om dagen. Fader for et lim-rumpa personal! Gutten bak kassa var gravd ned i mobilen når jeg kom inn, og kikket ikke opp mens jeg var der, i 15 minutter! Flere kunder var innom i løpet av den tiden, og den ansatte kikket ikke opp en eneste gang. Når ei skulle betale for varene sine, virket det som om fyren var dopa ned, han bevegde seg som et dovendyr og sa ikke et ord :o

Anonymous poster hash: 0f46e...76d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Robert Tandberg møbler.

Selgeren/selgerne var skikkelig ekle og kvalme.

Anonymous poster hash: 8bf81...517

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sportsgalleriet på Galleriet i Bergen, stod der i nesten en halvtime i dag og forsøkte å få kontakt for å få noen til å finne skoene jeg ville ha i rett størrelse. Men siden jeg er overvektig og ikke noe sjarmeringsemne, så ble jeg konstant oversett til fordel for nye og veldreide ungdommer, til tross for at jeg spurte etter hjelp i kassen. "Hør med en av de ute" var svaret, men de var jo ikke interessert. Skoene jeg ville ha koster nesten 2000, hadde også tenkt å kjøpe regnjakke til 1900, så de tapte nesten 4000 kr på å ikke gidde å hjelpe den feite damen. Drittbutikk. 



Anonymous poster hash: 2a5f4...d08
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

REMA 1000 i Grimstad.

Herregud. Hva er det med yngre (16-19) ansatte som sitter med nesa ned i mobilen i kassen?? Se for pokker å våkne opp! Åja, når jeg har fått kvittering, da er det greit å ta frem facebook til neste kunde dukker opp?? Kjære ansatt: Det er mange kurver foran kassen, støv å tørke, varer å sortere/front og generelt DIN JOBB å gjøre! Alle ansatte som bruker mobilen, skjerp dere! Det er alltid noe å gjøre i en butikk. Flau på butikkens vegne av dårlig ansettelser.

Anonymous poster hash: 0f46e...76d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Sportsgalleriet på Galleriet i Bergen, stod der i nesten en halvtime i dag og forsøkte å få kontakt for å få noen til å finne skoene jeg ville ha i rett størrelse. Men siden jeg er overvektig og ikke noe sjarmeringsemne, så ble jeg konstant oversett til fordel for nye og veldreide ungdommer, til tross for at jeg spurte etter hjelp i kassen. "Hør med en av de ute" var svaret, men de var jo ikke interessert. Skoene jeg ville ha koster nesten 2000, hadde også tenkt å kjøpe regnjakke til 1900, så de tapte nesten 4000 kr på å ikke gidde å hjelpe den feite damen. Drittbutikk. 

Anonymous poster hash: 2a5f4...d08

 

 

Det er trist at utseende skal ha så mye å si for service. Jeg har alltid fått veldig god service på Sportsgalleriet, men så er ikke jeg overvektig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Sportsgalleriet på Galleriet i Bergen, stod der i nesten en halvtime i dag og forsøkte å få kontakt for å få noen til å finne skoene jeg ville ha i rett størrelse. Men siden jeg er overvektig og ikke noe sjarmeringsemne, så ble jeg konstant oversett til fordel for nye og veldreide ungdommer, til tross for at jeg spurte etter hjelp i kassen. "Hør med en av de ute" var svaret, men de var jo ikke interessert. Skoene jeg ville ha koster nesten 2000, hadde også tenkt å kjøpe regnjakke til 1900, så de tapte nesten 4000 kr på å ikke gidde å hjelpe den feite damen. Drittbutikk. 

Anonymous poster hash: 2a5f4...d08

 

 

Jeg kjenner en av dem som jobber der, og jeg er ikke overrasket for å si det sånn. 

Anonymous poster hash: b9801...a7c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...