Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ingen tvil om at det er louise som bestemmer alt i alle fall. Introen til neste episode var hysterisk. Ser JA graver hendene i hodet, når det er snakk om millionbeløp til den ringen.

Anonymous poster hash: fffc6...283
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krysset ut episode 2 da Louise begynte å grine i møte med bryllupsplanleggerne. Noe så kleint.

AnonymBruker
Skrevet

For noen tacky folk og for et tacky program. Dama framstår dessuten som tidenes gold digger.

Anonymous poster hash: 43e12...74c
  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor sier dere at JA ikke tar seg av barna? Den første ungen bor i Norge og han har er godt forhold til hu, de andre ungene tror jeg faktisk hu andre eksen er ei sjalu kjerring og nekter han å møte de.. Bruddet var stygt der og siden skilsmissen tok 2 år så har hu og sikkert melket og golddigget han for uhorvelig mye penger.

Anonymous poster hash: 370c6...546

Og dette vet du? Hun ble forlatt nesten på fødestuen med nr 2, hvem ville ikke blitt bitter og forbannet da. Kort tid etter frir han til bimdo dama, og hun ønsker seg minst 3 barn også. Hvor mange barn skal han egentlig ha? JAR er den nye Rune Rudberg, barn i hver by. Nei dette er ikke bra og det er synd på barna. Eksen har ikke nektet han ha barna, men den nye damen er psykelig sjalu og nekter JAR å ha barna.

Anonymous poster hash: 439b9...67d

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor sier dere at JA ikke tar seg av barna? Den første ungen bor i Norge og han har er godt forhold til hu, de andre ungene tror jeg faktisk hu andre eksen er ei sjalu kjerring og nekter han å møte de.. Bruddet var stygt der og siden skilsmissen tok 2 år så har hu og sikkert melket og golddigget han for uhorvelig mye penger.

Fordi han selv har sagt at det er 8 mnd siden han så barna. Og eksen hans har skrevet på sin facebook profil at JA ikke har invitert barna i bryllupet.

Anonymous poster hash: 06b94...e40

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

En fyr som er livredd for å bli alene uten en kvinne rundt seg.

Vi husker vel msn han sendte rundt til alle damene ?

Han har hoppet fra forhold til forhold. Nå er det tredje gang ha gifter seg, og står frem hver eneste gang.....det er hun som betyr alt for meg.

For ikke mange dagene siden så var det et intervju med han i en norsk avis.

Der sier han at han ikke skulle bli som sin far som ikke stilte opp for han og broren.

Hva gjør han selv? Ikke sett ungene på månedsvis, og den minste på rundt to år...hvor fort glemmer ikke unger?

Tror han lider av et kompleks.....han er jo sykelig opptatt av å kjøpe, kjøpe og vise frem det dyreste. Folk som har penger, da tenker jeg på andre i Norge....de nevner ikke hvordan de lever, bruker pengene.

Han får bruke hva han vil, kjøpe hva han vil.....det blir så j...kleint å se en mann holde på slik. Har han aldri lært å respektere penger?

Hva skal han gjøre etter han er ferdig md ballen? Han har ikke utdannelse.

Vet ikke hvor lenge dette forholdet varer, men skal jeg gi de 4 år?

Hu siste han var gift med, som hans mor kalte helvete fra nord.....han sto jo frem da også......hun er den eneste som betyr noe for meg...samme gjorde han med hu første.

De aller fleste ler jo av han hver gang han fronter sitt privatliv.Han vil ha privatlivet sitt i fred sier han hver gang, men han selv stiller opp på det ene dumme etter det andre. Nå vgtv. Eier ikke vg kritisk sans?

Anonymous poster hash: 34ef5...6e4
  • Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

«Posh & Beckham»

I løpet av månedene hun hadde kontakt med Riise, overøste han henne med komplimenter og visjoner:

- Han sa at han ville at vi skulle bli Norges «Posh & Beckham», avslutter Pia Haraldsen.

Riise tok også kontakt med glamourmodell og «Robinson»-deltager Lene Alexandra Øien (23) via tekstmelding.

- John Arne var meget opptatt av presse og mediene. Verre enn de fleste jeg har vært borti. Han ville veldig gjerne at jeg og en modellvenninne som heter Ida Denise, skulle leie ham opp den røde løper på en première for å sjokkere mediene og Norges befolkning.

http://www.vg.no/rampelys/kjendiskvinner-avsloerte-sjekke-sms/a/285731/

Flott fyr!

Anonymous poster hash: 2b513...5a5

• Liker 6
Gjest Gjest
Skrevet

Dere er bare misunnelige. Misunnelig over at Louise har funnet en rik hunk som kan holde det gåendes i timesvis i senga.

Anonymous poster hash: 34f01...9f3

Etter sigende så kan han ikke det.

• Liker 2
Skrevet

Louise forteller om hvordan hun aldri har forestilt seg et drømmebryllup, men alltid har hatt et par planer for sitt eget drømmebryllup likevel.

"Det viktigste for meg er at familie og venner er til stede" (Med unntak av den kommende ektemannens barn?) "Og at vi ser lykkelige utad. Vi vet det jo selv holdt jeg på å si, vi vet jo selv at vi er det, men for oss er det viktig å kunne STRÅLE da, på bryllupsdagen."

"Bra svart!" mente Riise, som oppfattet det som en intelligent ting å si.

"Det kom fra levra" svarte Louise fornøyd, mens hun pekte mot hjertet.

Anonymous poster hash: 20fe4...e7a

Hahaha!! :laugh::fnise:

• Liker 2
Skrevet (endret)

Nå må dere roe dere. jon arne virker jo bare som en dum gutt som blir helt overveldet over at ganske søte jenter faller for han. Det dumme er at han tror han nesten må kjøpe de for at de skal bli, det er i hverfall slik der fremstilles. Synes han var litt søt i serien jeg, sa mye fint og når han klødde hundene så tenkte jeg bare njåååhhh...

Ja han er virkelig en sjarmør, som forlot kone nr 2 i barselseng og forlovet seg med dame nr 3 når yngstemann var knappe 4 måneder gammel.

Endret av Ultiva
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Louise forteller om hvordan hun aldri har forestilt seg et drømmebryllup, men alltid har hatt et par planer for sitt eget drømmebryllup likevel.

"Det viktigste for meg er at familie og venner er til stede" (Med unntak av den kommende ektemannens barn?) "Og at vi ser lykkelige utad. Vi vet det jo selv holdt jeg på å si, vi vet jo selv at vi er det, men for oss er det viktig å kunne STRÅLE da, på bryllupsdagen."

Uff... det var ikke lurt av meg å lese denne under lunsjpausen min. Fikk meg en god latteranfall :fnise:

Anonymous poster hash: 98b2f...271

• Liker 1
Skrevet

Er det neste lørdag, den 24, de skal gifte seg?

Skrevet

Hahaha, fælt å si det, men det er det morsomste jeg har lest på lenge :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Og dette vet du? Hun ble forlatt nesten på fødestuen med nr 2, hvem ville ikke blitt bitter og forbannet da. Kort tid etter frir han til bimdo dama, og hun ønsker seg minst 3 barn også. Hvor mange barn skal han egentlig ha? JAR er den nye Rune Rudberg, barn i hver by. Nei dette er ikke bra og det er synd på barna. Eksen har ikke nektet han ha barna, men den nye damen er psykelig sjalu og nekter JAR å ha barna.

Anonymous poster hash: 439b9...67d

Hvordan vet du det, kjenner du noen av partene godt? Ikke via felles venner eller rykter?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vet du det, kjenner du noen av partene godt? Ikke via felles venner eller rykter?

De involverte partene har enten åpen facebookprofil eller eget reality-show på nett-tv. Dette er tragedier som utspiller seg i offentlighetens lys.

Anonymous poster hash: 8879f...e08

AnonymBruker
Skrevet

Dette kan være noe av grunnen til at John Arne er som han er:

http://www.smp.no/100Sport/fotball/england/article436100.snd

Som mobbeoffer i barndommen så kan det være at han føler sterkt behov for å vise seg frem som vellykket og rik, på tross av all mobbingen.

Er nok noe der det kan ligge. At han blir desperat etter å vise seg for alle sammen.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dette kan være noe av grunnen til at John Arne er som han er:

http://www.smp.no/100Sport/fotball/england/article436100.snd

Som mobbeoffer i barndommen så kan det være at han føler sterkt behov for å vise seg frem som vellykket og rik, på tross av all mobbingen.

Er nok noe der det kan ligge. At han blir desperat etter å vise seg for alle sammen.

Da er det jo dumt at det han har valgt å bli mest kjent for er å forlove seg, gifte seg, få barn han ikke stiller opp for og å skille seg.

Anonymous poster hash: 8879f...e08

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror også mobbingen gjør at han alltid virker så underdannig i forholdene. Den andre parten får bestemme alt.

Anonymous poster hash: fffc6...283
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Underdanig...han har jo hatt en buldrene, brautende kvinnemenneske foran seg siden han var ung.

Tror nok det diskuteres på slottet om Martha og Ari kan gå i et slikt bryllup. Noe jeg betviler de gjør.

Ser det verserer mye historier om hans familie. Skal tro om fam på farssiden er invitert i bryllupet?

En sak har alltid to eller flere sider, jeg er en som har god innsikt i dette.

Stor skam at noen kan holde på sånn.

Anonymous poster hash: 34ef5...6e4
  • Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...