AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #81 Skrevet 9. mai 2014 I hvilken sammenheng står det?Anonymous poster hash: 44f5a...eb0 Hun skrev det, samme dagen som ekskona skrev om at Jar ikke har invitert barna og at han ikke har sett barna på 8mnd. Det kan selvsagt være tilfeldig.Anonymous poster hash: 98b2f...271
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #82 Skrevet 9. mai 2014 Jeg så første episoden og så at hun er veldig morgengretten. Jeg kan bare forestille meg hvordan det hadde vært å ha stebarna der sammen med henne om morgenen. Uff, nå var jeg slem. Anonymous poster hash: 98b2f...271 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #83 Skrevet 9. mai 2014 Herregud, for noe jævla bullshit. "Se, vi lager poteter i ovnen! Se, på denne BOKSEN! Se, vi er så UNIKE OG FORELSKA!!!" Gir det toppen tre år! Da er jeg grei, ass. Anonymous poster hash: 3884b...ad4 7
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #84 Skrevet 9. mai 2014 Jeg så første episoden og så at hun er veldig morgengretten. Jeg kan bare forestille meg hvordan det hadde vært å ha stebarna der sammen med henne om morgenen. Uff, nå var jeg slem.Anonymous poster hash: 98b2f...271 Insinuerer du Louise er stemor fra helvete... Anonymous poster hash: 34f01...9f3
Chloe- Skrevet 9. mai 2014 #85 Skrevet 9. mai 2014 Insinuerer du Louise er stemor fra helvete...Anonymous poster hash: 34f01...9f3 Man kvalifiserer ikke til kategorien stemor når man ikke ser barna. 5
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #86 Skrevet 9. mai 2014 Jeg tror forøvrig John Arne har større sjans for å lykkes i forholdet med Louise, enn tilfellet var med de 2 andre exene. De to andre var kanskje litt for smarte for han. Hun første har utdanning og har en høyere stilling i et reklamefirma, mens hun andre er utdannet sykepleier. Louise virker ikke som den skarpeste kniven i skuffen, og jeg tror Riise føler seg mindre "truet" av henne. Han slipper å være sammen med noen som vet bedre enn han i saker og ting. Tror han på langt sikt trives bedre med en enklere person Bare en teori jeg har.. Anonymous poster hash: 34f01...9f3 9
Infinite Skrevet 9. mai 2014 #87 Skrevet 9. mai 2014 Syns innmari synd på 14åringen til Riise, som har en så kjent far og som mange av klassekameratene sikkert ser opp til, samtidig som alle også vet at Riise ikke vil ha noe med henne å gjøre. 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #88 Skrevet 9. mai 2014 Hun virker hvert fall usannsynlig lat, som ikke klarer mer enn å planlegge et bryllup! Ikke har hun oppdatert bloggen på månedsvis, hun har ingen jobb eller utdannelse, ikke har hun venner eller familie i nærheten heller. Virker som om de lever i sitt eget lille vakuum. Og den dagen hun popper ut en unge og får anfall fordi hun ikke lenger får sove 10 timer i strekk og må droppe solariumstimen for bæsjebleier, da går nok dette forholdet til helvete også. Anonymous poster hash: 8879f...e08 4
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #89 Skrevet 9. mai 2014 Hun virker hvert fall usannsynlig lat, som ikke klarer mer enn å planlegge et bryllup! Ikke har hun oppdatert bloggen på månedsvis, hun har ingen jobb eller utdannelse, ikke har hun venner eller familie i nærheten heller. Virker som om de lever i sitt eget lille vakuum. Og den dagen hun popper ut en unge og får anfall fordi hun ikke lenger får sove 10 timer i strekk og må droppe solariumstimen for bæsjebleier, da går nok dette forholdet til helvete også. Anonymous poster hash: 8879f...e08 Hun har jo ansatt to bryllupsplanleggere.... Anonymous poster hash: 049f2...6de
chouette Skrevet 9. mai 2014 #90 Skrevet 9. mai 2014 Syns mest synd i LAM jeg da. Fint med penger og toppleilighet og alt det der, men er det verdt det når du får alle svigermonsters mor med på kjøpet? 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #91 Skrevet 9. mai 2014 *fnis* Forresten, er det bare jeg som syntes invitasjonen minnet om en gravsten, med glassplaten og allting? Følte meg litt slem da jeg tenkte det, for likte temaet gull og sort, men jeg klarte bare ikke å ikke se en gravsten når jeg så den? Anonymous poster hash: 809ce...921 Anonymous poster hash: 98b2f...271
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #92 Skrevet 9. mai 2014 At media faktisk betaler for dette, en far som ikke ser barna sine. Det er en stoooor skam!! Nye kommende bruden må være så sjalu, og han gir etter?? Anonymous poster hash: 439b9...67d 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #93 Skrevet 9. mai 2014 Jojo, men til gjengjeld måtte hun BÅDE bo sammen med Riise OG ha sex med han. Skal jeg først pule meg til cash med folk jeg ikke vil ligge med så veldiger jeg heller med Olav Thon ass. Go big or go home. Anonymous poster hash: 55a03...450 5
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #94 Skrevet 9. mai 2014 Hun virker hvert fall usannsynlig lat, som ikke klarer mer enn å planlegge et bryllup! Ikke har hun oppdatert bloggen på månedsvis, hun har ingen jobb eller utdannelse, ikke har hun venner eller familie i nærheten heller. Virker som om de lever i sitt eget lille vakuum. Og den dagen hun popper ut en unge og får anfall fordi hun ikke lenger får sove 10 timer i strekk og må droppe solariumstimen for bæsjebleier, da går nok dette forholdet til helvete også. Anonymous poster hash: 8879f...e08 Sa de ikke i den episoden at bloggen hennes er en av norges største? da burde hun oppdatere! :o Anonymous poster hash: 55a03...450 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #95 Skrevet 9. mai 2014 Trodde da FF sin var norges største?? Anonymous poster hash: 439b9...67d
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #96 Skrevet 9. mai 2014 Sa de ikke i den episoden at bloggen hennes er en av norges største? da burde hun oppdatere! :o Anonymous poster hash: 55a03...450 Hun sa at målet var å få norges største. Anonymous poster hash: 4eb28...bea 1
troikaen Skrevet 9. mai 2014 #97 Skrevet 9. mai 2014 Uffda. Er det dyrt å ha en egen nettside, siden hun ikke klarte å ha den oppe mener jeg.Anonymous poster hash: 98b2f...271 Nei. Det er veldig rimelig. Fra kroner 12,- i måneden. Spørs nok om ikke bloggdrømmen er skrinlagt.
Gjest Geit Skrevet 9. mai 2014 #98 Skrevet 9. mai 2014 Syns det er utrolig usmaklig av ekskona å legge opp til skitkasting om barnas pappa på facebook. Maria, Louise, Jon Arne og mamma Berit. For en bukett mennesker... Helt enig. Jeg gikk inn på FB-profilen hennes nå for å se hva det dreide seg om, og hun går jo helt amok. Ble helt flau, jeg. Nå har jeg ingen videre sympati med Riise-gjengen, men uansett hva som har skjedd og hvordan, så burde barna skånes fra at familien bedriver usmakelig passiv-aggressiv krangling i detaljer i offentligheten. Det kan ikke sies å være annet enn belastende. Hadde det ikke vært for at det er uskyldige barn involvert, så hadde jeg ikke brydd meg, siden det ikke er noe nytt at enkelte mangler sosiale antenner og dannelse, men dette er jo bare trist. 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #99 Skrevet 9. mai 2014 Jeg tror forøvrig John Arne har større sjans for å lykkes i forholdet med Louise, enn tilfellet var med de 2 andre exene. De to andre var kanskje litt for smarte for han. Hun første har utdanning og har en høyere stilling i et reklamefirma, mens hun andre er utdannet sykepleier. Louise virker ikke som den skarpeste kniven i skuffen, og jeg tror Riise føler seg mindre "truet" av henne. Han slipper å være sammen med noen som vet bedre enn han i saker og ting. Tror han på langt sikt trives bedre med en enklere person Bare en teori jeg har.. Anonymous poster hash: 34f01...9f3 Not to mention, den første er ei herlig jente med bein i nesa som gir blaffen i hvor mye penger du har, eller hvordan du ser ut. Anonymous poster hash: 75098...312
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #100 Skrevet 9. mai 2014 Dere er bare misunnelige. Misunnelig over at Louise har funnet en rik hunk som kan holde det gåendes i timesvis i senga. Anonymous poster hash: 34f01...9f3 Hahaha Anonymous poster hash: 4160c...a4d 3
Fremhevede innlegg