AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #61 Skrevet 9. mai 2014 Virker som et ekstremt intenst forhold. De er isolerte samtidig som de ikke er det. Hun har ingen nettverk/venner/tilknytning til stedet de bor. Å få barn virker nesten som et påskudd for at hun skal 1) ha noe å gjøre og 2) ikke være alene Virker som om de eneste fellesprosjektene de har er "oss to mot verden" (den slemme eksen, slemme Se og Hør,) og bryllupet. Anonymous poster hash: 7e180...a3e Tja.. Hva skal hun finne på når bryllupet er over? Begynne med bloggen igjen? Er vel derfor hun har vært inaktiv på bloggen i de siste mnd, fordi hun har hatt fullt opp med å planlegge bryllupet til den minste detalj. De har jo ansatt et helt hoff som skal sørge for et drømmebryllup det vil gå gjeteord om i Norge i mange år. Ser på denne VG-snutten hun er morragretten. Hehe. John Arne sier hun om morran ikke sier et kvekk, fordi hun er så morgensur. Det er jo litt søtt.. Utseendemessig så er jo hun et scoop for John Arne. Blir mye deilig å kose seg med der i fremtiden. Men regner med siden hun er morgengretten ikke er så hypp på å tilfredsstille morrabrødet til John Arne? Anonymous poster hash: 34f01...9f3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #62 Skrevet 9. mai 2014 Ser ikke forskjell. Men har hun forstørret puppene?Anonymous poster hash: 98b2f...271 Nesen er veldig endret og puppene plutselig mye større. Hele ansiktsform forandret, så det er vel litt mye fillers.... og Botox... Anonymous poster hash: e7caf...48f
nurse07 Skrevet 9. mai 2014 #63 Skrevet 9. mai 2014 Da John Arne stod og tok de bildene av henne i starten av filmen, sa han at hun ønsket å bli en av Norges største bloggere.. (Litt av en ambisjon for livet!) men jeg finner ikke bloggen hennes lenger! Så hun må nok få opp dampen vis hun skal melke interessen som kanskje folk har nå i forkant av bryllupet! 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #64 Skrevet 9. mai 2014 Da John Arne stod og tok de bildene av henne i starten av filmen, sa han at hun ønsket å bli en av Norges største bloggere.. (Litt av en ambisjon for livet!) men jeg finner ikke bloggen hennes lenger! Så hun må nok få opp dampen vis hun skal melke interessen som kanskje folk har nå i forkant av bryllupet! Tull...et bryllup er viktigere å bruke tid på å arrangere. Kan ikke rote med for mange ting. Hun må jo i det minste få til et bedre bryllup enn hva "helvete fra nord" hadde med John Arne. Anonymous poster hash: 34f01...9f3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #65 Skrevet 9. mai 2014 Hva med kidsa til Riise? Regner med de skal være brudepiker. Disse som går bak og løfter på brudekjolen. Anonymous poster hash: f8f76...44f
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #66 Skrevet 9. mai 2014 Hva med kidsa til Riise? Regner med de skal være brudepiker. Disse som går bak og løfter på brudekjolen. Anonymous poster hash: f8f76...44f De er ikke invitert. Anonymous poster hash: fe307...e3d 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #67 Skrevet 9. mai 2014 Hva med kidsa til Riise? Regner med de skal være brudepiker. Disse som går bak og løfter på brudekjolen. Anonymous poster hash: f8f76...44f Barna er ikke invitert i bryllupet, så tviler på at de skal være brudepiker og brudesvenn... Fatter ikke hva som går av menn som Riise som glemmer sine barn når de møter ny dame. Fatter heller ikke hva som går av damer som blir sammen med menn som har barn fra før og ikke vil at mannen skal ha kontakt med barna sine... Eksen min er sånn, og de siste årene har han vel møtt barnet sitt 5 ganger (og vi bor 10min unna hverandre med bil...). Anonymous poster hash: e1ddf...b27 4
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #68 Skrevet 9. mai 2014 De er ikke invitert. Anonymous poster hash: fe307...e3d Klart de er invitert. TRor jeg ikke noe på. Alle har da kidsa sine i bryllupet sitt. Og er de litt små har de sikkert råd til barnepassere under tilstelningen. Anonymous poster hash: f8f76...44f
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #69 Skrevet 9. mai 2014 Klart de er invitert. TRor jeg ikke noe på. Alle har da kidsa sine i bryllupet sitt. Og er de litt små har de sikkert råd til barnepassere under tilstelningen. Anonymous poster hash: f8f76...44f Tror du må lese igjennom litt jeg.....og ikke anta ting bare pga det er vanlig å invitere barna i bryllupet sitt. Les f.eks statusen til eksen på hennes åpne FB-profil... De to minste er iallefall ikke invitert. Anonymous poster hash: e1ddf...b27 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #70 Skrevet 9. mai 2014 Tror du må lese igjennom litt jeg.....og ikke anta ting bare pga det er vanlig å invitere barna i bryllupet sitt. Les f.eks statusen til eksen på hennes åpne FB-profil... De to minste er iallefall ikke invitert. Anonymous poster hash: e1ddf...b27 Link? Hva med andre familie. Søstre, brødre, besteforeldre... Høres rart ut om de skulle gå foran ens egne barn. Anonymous poster hash: f8f76...44f
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #71 Skrevet 9. mai 2014 Link? Hva med andre familie. Søstre, brødre, besteforeldre... Høres rart ut om de skulle gå foran ens egne barn. Anonymous poster hash: f8f76...44f Maria Elvegård heter hun på face. Statusen er fra 28.april Anonymous poster hash: fe307...e3d 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #72 Skrevet 9. mai 2014 Link? Hva med andre familie. Søstre, brødre, besteforeldre... Høres rart ut om de skulle gå foran ens egne barn. Anonymous poster hash: f8f76...44f Ligger link til FB-profilen hennes lengre bak i tråden her, så bare les deg bakover. Anonymous poster hash: e1ddf...b27 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #73 Skrevet 9. mai 2014 Klart de er invitert. TRor jeg ikke noe på. Alle har da kidsa sine i bryllupet sitt. Og er de litt små har de sikkert råd til barnepassere under tilstelningen. Anonymous poster hash: f8f76...44f Riise har ikke sett ungene sine på over 8 måneder. Dette har han innrømmet selv på intervju med TV2. Nei, de kommer ikke i bryllupet Anonymous poster hash: 049f2...6de 1
MarianneE Skrevet 9. mai 2014 #74 Skrevet 9. mai 2014 Klart de er invitert. TRor jeg ikke noe på. Alle har da kidsa sine i bryllupet sitt. Og er de litt små har de sikkert råd til barnepassere under tilstelningen.Anonymous poster hash: f8f76...44f Da min svoger og (nå) xsvigerinne giftet seg i 2011 ble ikke barna bedt i bryllupet, ikke en gang i kirka fikk de være. De har hver sin datter som da var 9 år. Hvorfor? De var redd for at ungene ville ta fokuset bort fra bruden. Vi andre er fremdeles sjokkerte. 7
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #75 Skrevet 9. mai 2014 Maria Elvegård heter hun på face. Statusen er fra 28.april Anonymous poster hash: fe307...e3d Shit shit.. Vet ikke om jeg vil lese mer. Husker Riise var fremme i media med de nye tatoveringene av barnas navn. Solt som bare det. Var det bare skuespill da? Ufffuff..hun eksen heller jo litt bensin på bålet da. Kaller han "grusom farsfigur". Sånt bør en vel ikke dra inn på åpen fb? Kunne de ikke være voksne å ta det på kammerset? Kan det være at John Arne ikke har invitert kidsa fordi han ikke tåler trynet på exen og ikke klarer å skille barna hans med konflikt med ex? Den første ungen da? Har han ikke invitert henne må jeg si han må ha det bryllupet med en vond smak i munnen. Anonymous poster hash: f8f76...44f 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #76 Skrevet 9. mai 2014 Shit shit.. Vet ikke om jeg vil lese mer. Husker Riise var fremme i media med de nye tatoveringene av barnas navn. Solt som bare det. Var det bare skuespill da? Ufffuff..hun eksen heller jo litt bensin på bålet da. Kaller han "grusom farsfigur". Sånt bør en vel ikke dra inn på åpen fb? Kunne de ikke være voksne å ta det på kammerset? Kan det være at John Arne ikke har invitert kidsa fordi han ikke tåler trynet på exen og ikke klarer å skille barna hans med konflikt med ex? Den første ungen da? Har han ikke invitert henne må jeg si han må ha det bryllupet med en vond smak i munnen. Anonymous poster hash: f8f76...44f Hvis man finner seg en ny dame mens kona ligger på føden og attpåtil forlater henne like etterpå så skjønner jeg at det er mulig å bli forbanna. Han er jo åpenbart ingen god farsfigur når han ikke engang er tilstede i barnas liv og tillater at han forlovede, mor og han selv snakker slik om barnemoren i riksdekkende media. Hun ler nok sist og best - hele veien til banken. Anonymous poster hash: 049f2...6de 6
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #77 Skrevet 9. mai 2014 Ser på Facern til exen til Riise hun har merket "i et forhold mai 2013" og nå "i et forhold april 2014". Så hun har ikke ligget på latsiden angående dating. En ny kjæreste hvert år? Anonymous poster hash: 34f01...9f3 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #78 Skrevet 9. mai 2014 Ser på Facern til exen til Riise hun har merket "i et forhold mai 2013" og nå "i et forhold april 2014". Så hun har ikke ligget på latsiden angående dating. En ny kjæreste hvert år?Anonymous poster hash: 34f01...9f3 Det er samme fyren. Anonymous poster hash: 2b513...5a5
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #79 Skrevet 9. mai 2014 Det er samme fyren.Anonymous poster hash: 2b513...5a5 Kjekt å vite. Da er hun ikke løs ihvertfall. Anonymous poster hash: 34f01...9f3
Chloe- Skrevet 9. mai 2014 #80 Skrevet 9. mai 2014 Syns det er utrolig usmaklig av ekskona å legge opp til skitkasting om barnas pappa på facebook. Maria, Louise, Jon Arne og mamma Berit. For en bukett mennesker... 1
Fremhevede innlegg