Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja han er virkelig en sjarmør, som forlot kone nr 2 i barselseng og forlovet seg med dame nr 3 når yngstemann var knappe 4 måneder gammel.

Uten at det betyr alt for mye, vil jeg bare rette på at han ble sammen med LA når yngstemann var 4 mnd. De forlovet seg på julaften (tror jeg?) 2012 og barnet er født desember 2011 (tror jeg igjen). Uansett - for tidlig

Anonymous poster hash: 44f5a...eb0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel.... noen av oss har blitt mobbet i flere år på skolen men har allikevel vett på å oppføre oss anstendig uansett.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Louise, et lite tips: Du er tydeligvis opptatt av å fremstille deg selv som ei jente med eksklusiv smak og ei som vil ha ting skikkelig, vel, da burde du kanskje starte med å lære deg forskjellen på hvem/hvilken. Louise: "Hvem kake likte du best?"

Anonymous poster hash: ce67c...511
  • Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Hele forsiden på VG, mobbet som barn. Neida det er ikke fint å bli mobbet, men hvem mobber ikke hvem offentlig i media nå? Moren, nye konen og han selv, de mobber jo eks-konen.

Anonymous poster hash: 439b9...67d
  • Liker 1
Gjest Sobril
Skrevet (endret)

Jeg håper at uttalelsen om at det viktigste er å se lykkelig ut UTAD under bryllupet er en feilsitering.

Endret av Sobril
AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper at uttalelsen om at det viktigste er å se lykkelig ut UTAD under bryllupet er en feilsitering.

Nei, det er tatt opp på film. Er nok hennes ord ja.

Anonymous poster hash: 2b513...5a5

AnonymBruker
Skrevet

Ikke "se lykkelige ut utad", men "se lykkelige utad" for å bruke hennes egen formulering.

Gøy at så mange likte oppsummeringen min på forrige side forresten. Gleder meg allerde til å plukke ut noen godbiter fra neste episode til dere :)

Anonymous poster hash: 20fe4...e7a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ny episode!

Louise prøver brudekjoler. Moren og stemoren sitter spente og følger med. "Det var litt rørende å ha på seg brudekjolen. Det er jo morsomt å ha dette lange sløret på også" forteller Louise, og gir inntrykk av å aldri ha sett en brudekjole før.

Når kameraet zoomer ut ser vi at den hvite kjolen er lårkort. Moren får tårer i øynene. "Vakring" smiler hun til datteren, når den kommende bruden tripper inn i en kjole som hadde passet bedre på forsiden av Vi Menn enn Bryllupsmagasinet. "Veldig, veldig, veldig" understreker stemoren.

"Jeg føler meg overraskende fin. Det er et eller annet, man gløder litt, hvertfall når man vet at bryllupsdagen er her snart! Og det er veldig avgjørende hvordan kjolen blir seendes ut" forklarer Louise. Hun legger til at hun blir veldig fornøyd med kjolevalget hvis Jon Arne tyr til tårer på den store dagen.

Riise forteller åpenhjertig at han skjønner godt at folk stiller spørsmål ved avgjørelsene hans, med tanke på at han nå gifter seg for tredje gang. Han betrygger oss med at han ikke tenker så mye over det, og at han nå gifter seg fordi det føles rett her og nå, akkurat som det føltes rett der og da de to forrige gangene.

Ok, Riise. Da så.

• Liker 15
Skrevet (endret)

Den siste episoden nå, ep.3. Herregud!! Scenen med hun ringdesigneren var pinlig å se på! De burde tenke litt på hvordan de oppfattes, hun virker bare som ei skikkelig golddigger. Viktigst at ringen er STOR!!! Okeeeei, trodde det viktigste var å gifte seg med drømmemannen sin jeg.....

Endret av Tropic
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Litt off-topic, men hva er det med den ene følgeren hennes på insta?

T-E som ALLTID (nesten, da) kommenterer alt det LA legger ut? Er de venninner? Jeg tror hun jobber som bartender.

Jeg var inne og sjekket IG-profilen hennes. En type som prøver for hardt.

Anonymous poster hash: 98b2f...271
AnonymBruker
Skrevet

"Sliter litt med låra og ræva mi når det kommer til bukse, da"

Anonymous poster hash: 1a868...407

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Til sammenligning har Jenny Skavlan en ring man får til drøye 2-3000.

LOL

Anonymous poster hash: 049f2...6de
Skrevet

Ny episode!

Louise prøver brudekjoler. Moren og stemoren sitter spente og følger med. "Det var litt rørende å ha på seg brudekjolen. Det er jo morsomt å ha dette lange sløret på også" forteller Louise, og gir inntrykk av å aldri ha sett en brudekjole før.

Når kameraet zoomer ut ser vi at den hvite kjolen er lårkort. Moren får tårer i øynene. "Vakring" smiler hun til datteren, når den kommende bruden tripper inn i en kjole som hadde passet bedre på forsiden av Vi Menn enn Bryllupsmagasinet. "Veldig, veldig, veldig" understreker stemoren.

"Jeg føler meg overraskende fin. Det er et eller annet, man gløder litt, hvertfall når man vet at bryllupsdagen er her snart! Og det er veldig avgjørende hvordan kjolen blir seendes ut" forklarer Louise. Hun legger til at hun blir veldig fornøyd med kjolevalget hvis Jon Arne tyr til tårer på den store dagen.

Riise forteller åpenhjertig at han skjønner godt at folk stiller spørsmål ved avgjørelsene hans, med tanke på at han nå gifter seg for tredje gang. Han betrygger oss med at han ikke tenker så mye over det, og at han nå gifter seg fordi det føles rett her og nå, akkurat som det føltes rett der og da de to forrige gangene.

Ok, Riise. Da så.

Ha ha, strålende!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Blir så flau av dette programmet. Hun dama sitter der og sier at hun vil ha en ring som kan koste opptil 3 millioner, og John Arne forteller at dette er en ring de skal ha resten av livet. Lurer på om han sa det samme da han giftet seg de to andre gangene.

Anonymous poster hash: 43e12...74c
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Litt off-topic, men hva er det med den ene følgeren hennes på insta?

T-E som ALLTID (nesten, da) kommenterer alt det LA legger ut? Er de venninner? Jeg tror hun jobber som bartender.

Jeg var inne og sjekket IG-profilen hennes. En type som prøver for hardt.

De finnes det flere av, FF har flere slike "venninner" som kommenterer hos flere bloggere, kjendiser og annet p**s.

En annen kaller seg oslokiropraktikeren og kommenterer hos alt fra A til Å kjendiser.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Blir så flau av dette programmet. Hun dama sitter der og sier at hun vil ha en ring som kan koste opptil 3 millioner, og John Arne forteller at dette er en ring de skal ha resten av livet. Lurer på om han sa det samme da han giftet seg de to andre gangene.

Anonymous poster hash: 43e12...74c

Man kan leve lenge på 3 mill da, hun trenger jo ikke å levere den tilbake om (*hostnårhost* de skilles.

Skrevet

Hørte han sa at denne gangen er det annerledes, for nå stemmer alt før bryllupet. Så han har med andre ord giftet seg to ganger tidligere uten at alt stemte.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De finnes det flere av, FF har flere slike "venninner" som kommenterer hos flere bloggere, kjendiser og annet p**s.

En annen kaller seg oslokiropraktikeren og kommenterer hos alt fra A til Å kjendiser.

Er det sant?

Jeg følger ingen av disse rosabloggerne, men titter på LAM i smug etter den episoden med Riise og seoghør i våres.

At ikke de ser det selv. Nå ser jeg bare hun Tone elise på instagrammet til LAM. Patetisk.

"Å du bare MÅÅÅÅ kose deg masse i Paris, Louise. Det er så fint der. " Eh, nei vi reiser til Paris for å ha det rævva...

"Du blir bare vakrere og vakrere Louise" og det er sjeldent LAM svarer tilbake. Er ikke det flaut?

AnonymBruker
Skrevet

Haha så kleint detta er. John Arne bare; og så har jeg jo tattoo av fødselsdagen til LA her, og navnet hennes tattovert her.. Bra han ikke viste tattoveringene han har til ære for alle ex´ene også, for da hadde det nok blitt en lang episode :fnise:

Lo også litt av størrelses fokuset på ringen. Trodde en ring skulle være søt og elegant, ikke størst mulig.

Anonymous poster hash: 9e2a3...dc2
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

"Jeg har kom hit i dag med helt ingen formening om hva jeg vil ha"

- Louise Angelica

Anonymous poster hash: 7ca3e...7eb

• Liker 6
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...