Ultiva Skrevet 8. mai 2014 #41 Skrevet 8. mai 2014 Nå overdriver du. Skjønner ikke hva noen jenter har imot utseende til Riise. Han ser da kjekk ut. Han er både høy og veltrent. Dessuten virker jo han veldig snill, føyer seg etter hva dama hans vil og sier. Er ikke det drømmemannen for jenter flest? En mann som følger deres minste vink? Anonymous poster hash: 34f01...9f3 Rødt hår, høye viker, gjennomsiktige øyevipper, blek... Hadde aldri trodd jeg skulle si det men mannen til fotballfrue ser jo ut som en godtepose i forhold. 16
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #42 Skrevet 8. mai 2014 Rødt hår, høye viker, gjennomsiktige øyevipper, blek... Hadde aldri trodd jeg skulle si det men mannen til fotballfrue ser jo ut som en godtepose i forhold. Men jeg har hørt rykter om at Riise har grovt utstyr og kan holde det gåendes i timesvis i senga. Teller ikke det tross alt noe? Anonymous poster hash: 34f01...9f3 1
Ultiva Skrevet 8. mai 2014 #43 Skrevet 8. mai 2014 Men jeg har hørt rykter om at Riise har grovt utstyr og kan holde det gåendes i timesvis i senga. Teller ikke det tross alt noe? Anonymous poster hash: 34f01...9f3 Nei. 15
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #44 Skrevet 8. mai 2014 Leser de hverandres profiler? På profilen til den kommende fruen står det "Oh bitch, please..."Anonymous poster hash: 98b2f...271
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #45 Skrevet 8. mai 2014 Haha. Oh, the drama. Nå mangler det bare et solid Se og Hør-oppslag fra eks-frua dagen før bryllupet. Anonymous poster hash: 049f2...6de 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #46 Skrevet 8. mai 2014 Leser de hverandres profiler? På profilen til den kommende fruen står det "Oh bitch, please..."Anonymous poster hash: 98b2f...271 I hvilken sammenheng står det?Anonymous poster hash: 44f5a...eb0
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #47 Skrevet 8. mai 2014 Hun bygger seg opp som kjent blogger. Satser på å passere den derre fotballfruen på topplisten. Ellers passer hund de to bikkjene de har. OG lager middag til John Arne når han kommer hjem fra trening. Anonymous poster hash: f8f76...44f Nej. De lager mat sammen Tror forøvrig ikke hun blir noen kopi av fotballfrue. Så du potetene de tilbredte? Høykarbo! Anonymous poster hash: fffc6...283
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #48 Skrevet 8. mai 2014 Nej. De lager mat sammen Tror forøvrig ikke hun blir noen kopi av fotballfrue. Så du potetene de tilbredte? Høykarbo! Anonymous poster hash: fffc6...283 John Arne trenger mye karbohydrater for å fylle opp energilagrene. Verre blir det med dama hans. Trener hun? Hvis hun spiser samme mat som John Arne kan hun fort bli brei over ræva.. Anonymous poster hash: f8f76...44f
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #49 Skrevet 8. mai 2014 Brei blir hun om hun straks blir gravid. Ville jo ha minst 3 barn sa hun til GKN. Det vil si at han da straks kan bli 6 barns pappa, men at han egentlig ikke er med de 3 første. At hun første konen finner seg i dette. Det er bare trist, og disse får spalte og mediaplass. Galskap å ville ønske filme dem. Anonymous poster hash: 439b9...67d 2
Cessa74 Skrevet 8. mai 2014 #50 Skrevet 8. mai 2014 Driter langt i Riise, men han burde sterilisere seg og ALDRI mer få flere barn. Stakkars unger… Tenk å bli dumpa av faren sin fordi han er mer opptatt av bimbo dama. Tenker spesielt på 14 åringen som sikkert får med seg mye av det som skjer i media.. Håper ungene har en fornuftig mannsrolle i livene sine, for gudene skal vite at Riise ikke er det. Anonymous poster hash: 1efea...7af Word!
skyflakes Skrevet 8. mai 2014 #51 Skrevet 8. mai 2014 Jeg klarte ikke se hele greia ferdig, for det ble bare så utrolig kleint. Syns hele greia var så merkelig filmet, og rart klippet. "Reality" er virkelig ikke noe for alle. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #52 Skrevet 8. mai 2014 Hun bygger seg opp som kjent blogger. Satser på å passere den derre fotballfruen på topplisten. Ellers passer hund de to bikkjene de har. OG lager middag til John Arne når han kommer hjem fra trening. Anonymous poster hash: f8f76...44f Haha! Jeg så bloggen hennes og den har ikke vært oppdatert på mange måneder. Mulig at den er oppdatert nå eller de siste ukene. Det er ingenting å hente i bloggen hennes, bortsett fra å kanskje la seg revet med av innkjøpene hennes og da er det luksusfellen neste:) jeg tjener ganske bra og sitter godt i det, men for meg er det unødvendig å kjøpe flere par sko eller veske av samme type men forskjellige farger. Begge to oser av nyrike-stilen. Dvs han nyrik stil, mens hun golddigger stilen. Anonymous poster hash: 98b2f...271 5
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #53 Skrevet 8. mai 2014 Måtte sjekke bloggen hennes. Noen som vet hva det betyr hvis en nettsiden/blogg er suspendert?Anonymous poster hash: 98b2f...271
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #54 Skrevet 8. mai 2014 Se så nydelig hun var før: http://louisexangelica.blogspot.no ! Hva skjer med botoxoverdose i en alder av? 24?Anonymous poster hash: da272...125
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #55 Skrevet 8. mai 2014 Se så nydelig hun var før: http://louisexangelica.blogspot.no ! Hva skjer med botoxoverdose i en alder av? 24?Anonymous poster hash: da272...125 Ser ikke forskjell. Men har hun forstørret puppene?Anonymous poster hash: 98b2f...271
troikaen Skrevet 8. mai 2014 #56 Skrevet 8. mai 2014 Måtte sjekke bloggen hennes. Noen som vet hva det betyr hvis en nettsiden/blogg er suspendert?Anonymous poster hash: 98b2f...271 9/10 ganger betyr det at eieren av nettsiden (dvs Louise Angelica) ikke har betalt for hostingen/serverplass av nettsiden :fnise: 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #57 Skrevet 8. mai 2014 9/10 ganger betyr det at eieren av nettsiden (dvs Louise Angelica) ikke har betalt for hostingen/serverplass av nettsiden :fnise: Uffda. Er det dyrt å ha en egen nettside, siden hun ikke klarte å ha den oppe mener jeg. Anonymous poster hash: 98b2f...271
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #58 Skrevet 8. mai 2014 Trodde i noen sekunder at han satt og runket hundene og smilte og lo samtidig. Jeg bare wtf?!?! Anonymous poster hash: a4b19...c3f 4
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #60 Skrevet 9. mai 2014 Virker som et ekstremt intenst forhold. De er isolerte samtidig som de ikke er det. Hun har ingen nettverk/venner/tilknytning til stedet de bor. Å få barn virker nesten som et påskudd for at hun skal 1) ha noe å gjøre og 2) ikke være alene Virker som om de eneste fellesprosjektene de har er "oss to mot verden" (den slemme eksen, slemme Se og Hør,) og bryllupet. Anonymous poster hash: 7e180...a3e 6
Fremhevede innlegg