Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjon

kosemose, mod

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hun jobbet som glamourmodell og ble kjæreste med han som vant norske talenter, før hun gikk over til Riise. Det er vel hennes karriere.

Anonymous poster hash: 2b513...5a5

Hun var ikke glamourmodell, men ble fotografert av Erlend Stokkedal i bikini. Det er det mange jenter som gjør, men de er ikke glamourmodeller for det. Hun var med i frøken Norge for noen år siden, og var med i Madcon sin musikkvideo Liar. Hun har også jobbet som make-up artist.

Den VG-tv serien er ganske klein å se på. Kommer ikke til å se noe mer, da jeg blir flau på deres vegne.

Anonymous poster hash: d72fa...d4b

AnonymBruker
Skrevet

Overraska over at en kjekk fyr har blitt sammen med en pen,ung,litt dum jente? Vil ikke slike menn ha smarte kvinner på 30+ da?

Å nei.

Jeg syns Jon Arne virker som en grei fyr, som faller litt for lett for pene damer.

Stusset bare på den "nå føles alt riktig,så for meg teller dette som første gangen" Når han snakket om at han hadde vært gift før. Han vil jo selvfølgelig please hun nye dama, men han har strengt tatt barn med disse kvinnene(?) Man skal da aldri snakke dritt om hun som tar vare på ungen din, din dritt.

Jeg syns ærlig talt ikke at verken Louise eller dama til Gamst Pedersen er særlig pene, men unge og dumme virker de å være, ja.

Anonymous poster hash: e6ae6...981

AnonymBruker
Skrevet

Veldig interessant tema.

... Not.

Dakar, får du ingen oppmerksomhet du da at du måtte klikke deg inn her og skrive at du ikke er interessert i temaet?;)

Anonymous poster hash: 98b2f...271

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Veldig interessant tema.

... Not.

Veldig interessant bruker med interessante meninger. Not.

Kvasintellektuell og pretensiøs. Ja.

Anonymous poster hash: c601a...60e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dakar, får du ingen oppmerksomhet du da at du måtte klikke deg inn her og skrive at du ikke er interessert i temaet? ;)

Anonymous poster hash: 98b2f...271

Ble sikkert provosert, må ikke snakke stygt om folk som tar selfies og bilder av kroppen sin, må du vel skjønne :P

Anonymous poster hash: c601a...60e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Haha så kleint detta er. John Arne bare; og så har jeg jo tattoo av fødselsdagen til LA her, og navnet hennes tattovert her.. Bra han ikke viste tattoveringene han har til ære for alle ex´ene også, for da hadde det nok blitt en lang episode :fnise:

Lo også litt av størrelses fokuset på ringen. Trodde en ring skulle være søt og elegant, ikke størst mulig.

Anonymous poster hash: 9e2a3...dc2

Samtidig i den ringseansen, la jeg merke til at tatoveringen til sønnen han syntes. Stod patrick på armen hans. Fint han viser litt indirekte sympati.

Anonymous poster hash: fffc6...283

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner samt for avsporing; opprett gjerne en ny tråd hvis dere ønsker å diskutere andre fotballspillers kjæresters instagramkontoer.

Siden denne tråden har blitt ryddet gjentatte ganger stenges den nå.

Mvh

Kosemose, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...