Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Reportasjen som var på TV2 for noen uker siden samt eks-kona.

Han innrømmer det selv.

Anonymous poster hash: 049f2...6de

Jaha! Trodde jeg mislikte Riise fra før...

Anonymous poster hash: 0ec92...697

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han er vel bare rik så lenge han spiller fotball. I denne farten krymper den formuen fort. Legg på 2-3 barn til i tillegg.

Vel..siden John Arne ble gjeldfri etter perioden i Roma, så har han tjent 19 mill i året i Fulham. Dvs 3 år der i Fulham der det meste har fylt opp kontoen hans (minus skatt). Etter kontrakten går ut i sommer tipper jeg John Arne får ett fett sign-on-fee med den nye klubben han signerer. Tipper han går til Qatar eller noe sånt for å melke maksimalt de siste årene av karrieren. Så John Arne har nok til salt i maten i fremtiden.

Imidlertid gikk han på en liten smell med exen. Der ble jo ikke skilsmissen effektuert før senest i april, før han fikk solgt huset han delte med exen. Nå vet jeg ikke hva han fikk solgt det huset for, men exen (Elvegård) fikk nå ihvertfall halve summen..

Anonymous poster hash: 34f01...9f3

AnonymBruker
Skrevet

Ungene er ikke invitert til bryllupet heller!?!?!?!?!

Anonymous poster hash: 7ac35...126
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

:sjokkert: At de ikke skjemmes!

Anonymous poster hash: 0ec92...697
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vel..siden John Arne ble gjeldfri etter perioden i Roma, så har han tjent 19 mill i året i Fulham. Dvs 3 år der i Fulham der det meste har fylt opp kontoen hans (minus skatt). Etter kontrakten går ut i sommer tipper jeg John Arne får ett fett sign-on-fee med den nye klubben han signerer. Tipper han går til Qatar eller noe sånt for å melke maksimalt de siste årene av karrieren. Så John Arne har nok til salt i maten i fremtiden.

Imidlertid gikk han på en liten smell med exen. Der ble jo ikke skilsmissen effektuert før senest i april, før han fikk solgt huset han delte med exen. Nå vet jeg ikke hva han fikk solgt det huset for, men exen (Elvegård) fikk nå ihvertfall halve summen..

Vel. Når kjæresten får 10 utgaver av akkurat samme (helt ubrukelige) finsko til uhorvelig mange tusen per stk sier det seg selv at pengene får ben å gå på. Han må betale solide bidrag til alle sine 3 barn, de leier en kåk for flerfoldige tusen hver mnd og har et helt vannvittig forbruk.

Han kommer til å tjene godt ja, men de penga renner like fort ut igjen.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Han var såå sint på Se&Hør, jeg fikk inntrykk av at han skulle boikotte alt av norsk presse.. Men så, kommer dette :fnise:

Anonymous poster hash: bd33e...8c7
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hun exen (Elvegård) må le hele veien til banken. Knappe to års ekteskap med Riise og hun har sikret seg bra økonomisk i mange år frem i tid. Det huset de solgte i det fine strøket i London gikk garantert ikke for mindre enn 6-7 mill. Og så får hun penger for de to barn frem til de er 18, utifra inntekten til John Arne.

Ser på facebook livet hennes stort sett dreier seg om den siste treningsøkten hun gjorde på treningssenteret og den fancy bilen hun cruiser rundt i.

Det årdnær sæ for smarte jenter. :-)

Anonymous poster hash: f8f76...44f
  • Liker 11
Skrevet

Helt sykt at han ikke inviterte sine egne barn til bryllupet.

Selv om de er veldig små, syntes jeg det er veldig rart.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Skjønner ikke hva noen jenter har imot utseende til Riise. Han ser da kjekk ut. Han er både høy og veltrent. Dessuten virker jo han veldig snill, føyer seg etter hva dama hans vil og sier. Er ikke det drømmemannen for jenter flest? En mann som følger deres minste vink?

Endret av Kosemose
henvisning til slettet innlegg
  • Liker 1
Skrevet

Hun exen (Elvegård) må le hele veien til banken. Knappe to års ekteskap med Riise og hun har sikret seg bra økonomisk i mange år frem i tid. Det huset de solgte i det fine strøket i London gikk garantert ikke for mindre enn 6-7 mill. Og så får hun penger for de to barn frem til de er 18, utifra inntekten til John Arne.

Ser på facebook livet hennes stort sett dreier seg om den siste treningsøkten hun gjorde på treningssenteret og den fancy bilen hun cruiser rundt i.

Det årdnær sæ for smarte jenter. :-)

Foretrekker en normal økonomi framfor at barna mine ikke har en tilstedeværende far.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør Louise, egentlig?

Anonymous poster hash: ce67c...511
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hun bygger seg opp som kjent blogger. Satser på å passere den derre fotballfruen på topplisten. Ellers passer hund de to bikkjene de har. OG lager middag til John Arne når han kommer hjem fra trening.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Helt sykt at han ikke inviterte sine egne barn til bryllupet.

Selv om de er veldig små, syntes jeg det er veldig rart.

De er 14, 4-5 og 2år gamle. Store nok til å være med i seremonien og kanskje middagen også.

Anonymous poster hash: 2b513...5a5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hun lager middag til John Arne og følger han på fotballkamp. Ellers så shopper hun og koser med hundene. Og oppdaterer instagram med alle designerklær/sko/veskene sine.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Hun bygger seg opp som kjent blogger. Satser på å passere den derre fotballfruen på topplisten. Ellers passer hund de to bikkjene de har. OG lager middag til John Arne når han kommer hjem fra trening.

Her parents must be so proud.

• Liker 14
Skrevet

Trodde det å opparbeide seg til en kjent blogger innebar å faktisk oppdatere bloggen. Men det kan jo være jeg tar feil :P

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hun jobbet som glamourmodell og ble kjæreste med han som vant norske talenter, før hun gikk over til Riise. Det er vel hennes karriere.

• Liker 6
Skrevet

Lurer på om han har en PR-rådgiver? Fryktelig klein se-hvor-mye-penger-vi-har-serie. Hvorfor stille opp på noe sånt?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Driter langt i Riise, men han burde sterilisere seg og ALDRI mer få flere barn. Stakkars unger… Tenk å bli dumpa av faren sin fordi han er mer opptatt av bimbo dama. Tenker spesielt på 14 åringen som sikkert får med seg mye av det som skjer i media.. Håper ungene har en fornuftig mannsrolle i livene sine, for gudene skal vite at Riise ikke er det.

Anonymous poster hash: 1efea...7af
  • Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

OH MY GOD. Så pinlig. Ja skikkelig kjipt at media er så opptatt av privatlivet hans, sier han i sin miniserie om *tam-ta-ramtam* privatlivet sitt.

Stakkars unger.

Anonymous poster hash: 7f1d8...b8c
  • Liker 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...