Floskelfrosk Skrevet 11. mai 2014 #1201 Skrevet 11. mai 2014 Buingen mot Russland ble kveldens beholdning. Jevnt over et ganske lavt nivå.
Chiyo Skrevet 11. mai 2014 #1202 Skrevet 11. mai 2014 Jeg forstår buingen mot Russland, men jeg syns det var litt ubehagelig å høre. Stakkars jenter. De er 17 år gamle og det er da ikke deres feil. 4
Hottrio Skrevet 11. mai 2014 #1203 Skrevet 11. mai 2014 Kunne ha tenkt meg å være med på festen etterpå der nå. Der er party nå!!
Hottrio Skrevet 11. mai 2014 #1204 Skrevet 11. mai 2014 Jeg forstår buingen mot Russland, men jeg syns det var litt ubehagelig å høre. Stakkars jenter. De er 17 år gamle og det er da ikke deres feil. Nei de kan ikke noe for hvordan Putin tenker. 1
Floskelfrosk Skrevet 11. mai 2014 #1205 Skrevet 11. mai 2014 Jeg forstår buingen mot Russland, men jeg syns det var litt ubehagelig å høre. Stakkars jenter. De er 17 år gamle og det er da ikke deres feil. Tror de er gamle nok til å skjønne dette, men synd for dem at de taper stemmer på noe helt annet enn hvordan de presterte.
Gjest Evans Skrevet 11. mai 2014 #1206 Skrevet 11. mai 2014 Har ikke vært så glad siden Dana Internationall vant!
Chiyo Skrevet 11. mai 2014 #1207 Skrevet 11. mai 2014 Tror de er gamle nok til å skjønne dette, men synd for dem at de taper stemmer på noe helt annet enn hvordan de presterte. Jeg hadde ikke stemt på de uansett. Syns ikke sangen var så bra. Men det er veldig trist at de skal ta imot buingen rettet mot Russland som nasjon. Det er jo sikkert veldig stort å få være med i finalen, og opplevelsen blir jo ikke så positiv når folk buer på dem.
Floskelfrosk Skrevet 11. mai 2014 #1208 Skrevet 11. mai 2014 Jeg hadde ikke stemt på de uansett. Syns ikke sangen var så bra. Men det er veldig trist at de skal ta imot buingen rettet mot Russland som nasjon. Det er jo sikkert veldig stort å få være med i finalen, og opplevelsen blir jo ikke så positiv når folk buer på dem. De burde ikke deltatt i år, men heller prøvd lykken senere en gang. Leser at noen mener at Ukrainas poeng til Russland er et forsøk på diplomati eller å overleve. Sjokkerende at folk ikke skjønner at det er de pro-russiske som har stemt frem dette. Blir litt som at folk ikke skjønner at Tyskland pleier å gi bra med poeng til Tyrkia fordi det er tyrkere i Tyskland som stemmer.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #1209 Skrevet 11. mai 2014 Er det noen som vet hvorfor han ene programlederen pratet så mye om Kina? Hadde det noe betydning? Eller var det bare på gøy? Anonymous poster hash: e714b...001
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #1210 Skrevet 11. mai 2014 Tror de er gamle nok til å skjønne dette, men synd for dem at de taper stemmer på noe helt annet enn hvordan de presterte. Enig. Tenker de forstår hvorfor Russland, som jo faktisk er det de representerer, ikke er så populære nå. Det er jo ikke personlig mot dem, selv om det må føles veldig sårt for to tenåringsjenter. Men merker jeg også er veldig glad man ikke bare kan buse frem som man vil, invadere land og sånn, og la det være glemt fordi man skal ha et "artig arrangement". Så jeg har absolutt forståelse for buingen. Anonymous poster hash: 6a2f2...b47 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #1211 Skrevet 11. mai 2014 Festlig at Conchita vant! Aner ikke hvordan sangene var, siden jeg ikke har hørt noen. Men det ligger nok en del politikk og holdninger bak stemmegivningen denne gangen. Og en ganske klar melding til de landene som starter å gå baklengs inn i historien nå mhp LGBT menneskers rettigheter. I år har Europa stemt på mangfold! Anonymous poster hash: 42982...168 7
Drizzt Skrevet 11. mai 2014 #1212 Skrevet 11. mai 2014 Haha! POLEN fikk flest telefonstemmer fra Norge!!!http://www.eurovision.tv/page/results?event=1893&voter=NOAnonymous poster hash: fb654...93e Fytti katta, når ble det så mange polakkere i Norge? Det var jo den verste sangen i hele konkurransen ... Tviler på at nordmenn har bidratt noe særlig til dette. 3
Hecubaa Skrevet 11. mai 2014 #1213 Skrevet 11. mai 2014 Vel, nå viste jo Polen frem litt mer enn bare en sang da så hvem vet 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #1214 Skrevet 11. mai 2014 Litt overraskende at Sveriges låt kom så høyt, tatt i betrakning hennes mildt sagt elendige engelskuttale. Men MGP hander jo ikke om kvalitet i den forstand Låten i seg selv er jo fengende. Anonymous poster hash: 6e609...992 1
Gjest Corto Maltese Skrevet 11. mai 2014 #1215 Skrevet 11. mai 2014 Enig. Tenker de forstår hvorfor Russland, som jo faktisk er det de representerer, ikke er så populære nå. Det er jo ikke personlig mot dem, selv om det må føles veldig sårt for to tenåringsjenter. Men merker jeg også er veldig glad man ikke bare kan buse frem som man vil, invadere land og sånn, og la det være glemt fordi man skal ha et "artig arrangement". Så jeg har absolutt forståelse for buingen. Anonymous poster hash: 6a2f2...b47 Og bue ut to 17 år gammle jenter fordi man ikke liker landet de er fra er idiot. Disse 2 har ingenting med hva Russland driver på med. Og dette er jo bare også igjen et bevis på vestlig hykleri og dobbel moral 1
Hottrio Skrevet 11. mai 2014 #1216 Skrevet 11. mai 2014 Fytti katta, når ble det så mange polakkere i Norge? Det var jo den verste sangen i hele konkurransen ... Tviler på at nordmenn har bidratt noe særlig til dette. Jeg ga bare en stemme i går, og den gikk til Polen. Og jeg er norsk. 1
Gjest Funky Punk Skrevet 11. mai 2014 #1217 Skrevet 11. mai 2014 Er overrasket over hvor mange som ikke så det ironiske og humoristiske i Polen sitt innslag 3
Hottrio Skrevet 11. mai 2014 #1218 Skrevet 11. mai 2014 Er overrasket over hvor mange som ikke så det ironiske og humoristiske i Polen sitt innslag Det er jeg overrasket over også. Med den tittelen, slaviske jenter, pluss klesvask og kjerning av smør.... da burde folk sett ironien bak hele nummeret. 2
Gjest Funky Punk Skrevet 11. mai 2014 #1220 Skrevet 11. mai 2014 Det er jeg overrasket over også. Med den tittelen, slaviske jenter, pluss klesvask og kjerning av smør.... da burde folk sett ironien bak hele nummeret. Ja, man trenger ikke være så voldsomt smart for å fatte det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå