Chiyo Skrevet 10. mai 2014 #1121 Skrevet 10. mai 2014 Han heter ikke Conchita. Bare sånn at det er sagt. Det er et artist navn. 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #1122 Skrevet 10. mai 2014 Man kan bruke navnet til en person. Det er bare ufint å gjøre narr av utsene. Man skal da få lov til å ha på seg det en vil. Hvis en ikke liker sangen og stemmen... helt greit. Men det er flaut å lese alle hat kommentarene på nett som går ut på hvordan Conchita ser ut. Det er skammelig. Gratulerer! Dette innlegget nomineres som årets mest politisk korrekte her på kvinneguiden! Anonymous poster hash: fb654...93e 4
Gjest Corto Maltese Skrevet 10. mai 2014 #1123 Skrevet 10. mai 2014 (endret) Nå har jeg tenkt litt. Dere vet at en veldig kjent Brasils kunstner hadde skjegg? Frida Kahlo? Nå syns jeg faktisk at det hadde vært mye mer riktig om en kvinne som faktisk hadde skjeggvekst hadde fått delta i en slik sangkonkurranse som seg selv. I de her tider hvor kvinner helst ikke skal ha hår mer enn to steder på kroppen, så hadde det vært et mye sterkere signal. Frida Kahlo var fra Mexico ikke Brasil og hun hadde ikke skjegg men hun hadde ekstremt tykke øyenbryn og en tyn bart Endret 10. mai 2014 av Eugene Onegin 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #1124 Skrevet 10. mai 2014 Hvorfor skal Conchita barbere seg? Er det nødvendig for å bli akseptert? Sier ikke det litt om hvor intolerante vi er? Jeg er flau over alt hatet og mobbingen. Trodde nordmenn var bedre enn det... men jeg tok visst feil. Herregud, h*n gjør det bare for at det skal bli en greie ut av det. Anonymous poster hash: fb654...93e 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #1125 Skrevet 10. mai 2014 Veldig bra å se at Conchita vant, spesielt med tanke på hvor mange kommentarer og diskusjoner det har vært på nettet om at hun ikke skulle fått lov til å delta engang. Likte sangen, flott stemme og et veldig bra tegn på at ting går fremover! Ellers likte jeg godt Finland, Italia og Frankrike, men delte visst ikke smak med resten av Europa der, haha. Angående Russland og buing, så synes jeg faktisk det er greit å bruke sammenkomster som dette som politisk plattform. Ja, jeg synes synd på jentene, men regner med at alle forstår hvorfor folk buer. Å gi uttrykk for sinne over et land som nettopp har invadert et annet, synes jeg er helt greit. Hadde de vunnet, hadde jeg håpet på boycott neste år hvis tilstanden ikke er forandret innen den tid. Når land kommer sammen på denne måten blir det politisk, det har jeg full forståelse for. Anonymous poster hash: 6a2f2...b47 5
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #1126 Skrevet 10. mai 2014 Jeg er flau over alt hatet og mobbingen. Det er ikke hat og mobbing å si at vinneren fremsto som en dame med skjegg. Det er fakta. Anonymous poster hash: fb654...93e 6
Hottrio Skrevet 10. mai 2014 #1127 Skrevet 10. mai 2014 Tror ikke det er mye hat her mot transer, homser og andre ikke-A4 folk. Det er bare det at vinneren i ESC vant ved hjelp av sympatistemmer og ikke pga låta, melodien og teksten. Heller ikke pga av sceneshow, for noe sceneshow var det jo ikke der, han sto rett opp og ned og sang. Jeg er selv skaptranse. 4
Gjest Tris Skrevet 10. mai 2014 #1128 Skrevet 10. mai 2014 (endret) Frida Kahlo var fra Mexico ikke Brasil og hun hadde ikke skjegg men hun hadde ekstremt tykke øyenbryn og en tyn bart Ok, jeg tok kanskje litt feil der, men du skjønte hva jeg ville frem til. Endret 10. mai 2014 av Tris
Chiyo Skrevet 10. mai 2014 #1129 Skrevet 10. mai 2014 Herregud, h*n gjør det bare for at det skal bli en greie ut av det. Anonymous poster hash: fb654...93e Nei. Hun gjør det fordi det er sånn hun er. Man skal få lov til å være den man er. Endelig noen som tørr. 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #1130 Skrevet 10. mai 2014 Herregud, h*n gjør det bare for at det skal bli en greie ut av det. Anonymous poster hash: fb654...93e Nei? Hun gjør det fordi hun er transseksuell og det er slik hun er komfortabel og føler for å se ut. At folk skal hate andre for å gi uttrykk for hvem de er, er barnslig, idiotisk og kan gå over til direkte ondskapsfullt. Anonymous poster hash: 6a2f2...b47 4
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #1131 Skrevet 10. mai 2014 Veldig bra å se at Conchita vant, spesielt med tanke på hvor mange kommentarer og diskusjoner det har vært på nettet om at hun ikke skulle fått lov til å delta engang. Anonymous poster hash: 6a2f2...b47 Ja, flott at man kårer en vinner kun pga. dame med skjegg! Like flott var det vel at multihandikappede Mikael ble Lano-unge! Er samme grunn til at begge vant, sympatistemmer, eller ondsinnet kampanje, da. Anonymous poster hash: fb654...93e 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #1132 Skrevet 10. mai 2014 Nei? Hun gjør det fordi hun er transseksuell og det er slik hun er komfortabel og føler for å se ut. At folk skal hate andre for å gi uttrykk for hvem de er, er barnslig, idiotisk og kan gå over til direkte ondskapsfullt. Anonymous poster hash: 6a2f2...b47 Men slapp av, ingen her hater ham/henne. Vi sier at hun/han vant pga. skjegget, faktum. Anonymous poster hash: fb654...93e 1
Hottrio Skrevet 10. mai 2014 #1133 Skrevet 10. mai 2014 Neste år kommer det sikkert to menn som råkliner på scena
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #1134 Skrevet 10. mai 2014 Ble helt flau over vaskedama til Polen Jeg tenkte at det er jo ikke akkurat helt overraskende med tanke på hvordan de til tider ter seg. Øst-europeiske horer liksom. For en stor overraskelse. Anonymous poster hash: 36b81...b71 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #1135 Skrevet 10. mai 2014 Ja, flott at man kårer en vinner kun pga. dame med skjegg! Like flott var det vel at multihandikappede Mikael ble Lano-unge! Er samme grunn til at begge vant, sympatistemmer, eller ondsinnet kampanje, da. Anonymous poster hash: fb654...93e Synes faktisk ikke det er noe feil i å stemme på noe/noen av politiske årsaker, jeg da. Som for eksempel kampanje for mer aksept av transseksuelle, eller at handikappede barn også er vakre, som det andre eksempelet ditt. I tillegg synes jeg hun sang fint også da. Anonymous poster hash: 6a2f2...b47 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #1136 Skrevet 10. mai 2014 Conchita er et menneske, det er det som teller. Anonymous poster hash: fb654...93e 4
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #1137 Skrevet 10. mai 2014 Den beste perioden for Eurovision var 60-70 tallet. Anonymous poster hash: 6e48f...334 1
Chiyo Skrevet 10. mai 2014 #1138 Skrevet 10. mai 2014 Nei? Hun gjør det fordi hun er transseksuell og det er slik hun er komfortabel og føler for å se ut. At folk skal hate andre for å gi uttrykk for hvem de er, er barnslig, idiotisk og kan gå over til direkte ondskapsfullt. Anonymous poster hash: 6a2f2...b47 Helt enig med deg. Enkelte greier bare ikke godta at andre ikke er som dem. Jeg har aldri hatt lyst å bli det motsatte kjønn, men jeg har da fullforståelse for dem som vil. Man skal være den man er! 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #1139 Skrevet 10. mai 2014 Ser for meg følgende neste år: 25 land sender dame med skjegg, og Østerrike sender en countrylåt, og vinner igjen. Er litt som stein, saks, papir, dette, hvordan bestemme seg for neste duell alt etter hvordan det gikk forrige gang. Anonymous poster hash: fb654...93e 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #1140 Skrevet 10. mai 2014 Kan Mo med kjole og skjegg ha en sjanse til neste år? Anonymous poster hash: fb654...93e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå