Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

ESC er jo sirkus. det overrasker meg at fokk er overrasket over at man tyr til overraskelse/kontrovers/provokasjon for å vinne. Polen brukte pupper, Østerrike brukte skjegg. I år vant skjegget. Neste år er det sikkert noe helt annet.

Det var jo også en nydelig sang og FOR en fantastisk stemme på Conchita.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest New_Girl
Skrevet

Det var jo også en nydelig sang og FOR en fantastisk stemme på Conchita.

Ja, jeg syns det var en veldig fin sang, og en av de få jeg husker etterpå. Nederland var min favoritt, men jeg er ikke det minste overrasket over at Østerrike vant.

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer til Conchita! Det var en fin sang med god tekst og melodi, artist med kraftfull stemme og ikke minst sterk tilstedeværelse på scenen.

• Liker 1
Skrevet

Skjønner bare ikke hva som er så imponerende med smørkjerning og utringning? Var kløften deres usedvanlig fin? Hva er greia?

Anonymous poster hash: 8872b...b1e

Ja, det må man kunne si at den var! Absolutt fullt på høyde. Og syngedamene hadde glimt i øyet.

Skrevet

De polske puppene var spitzenklasse, og ville sikkert gått av med seieren om det ikke var for det østerrikske skjegget.

Men jeg håper det ikke går inflasjon i dette med skjegg. Selv om det ikke funka i år, så må vi huske at pupper aldri er helt galt.

https://www.youtube.com/watch?v=44f7BewqNqA

Conchita hadde jo både skjegg og pupper da. Win-win?

AnonymBruker
Skrevet

ESC er jo sirkus. det overrasker meg at fokk er overrasket over at man tyr til overraskelse/kontrovers/provokasjon for å vinne. Polen brukte pupper, Østerrike brukte skjegg. I år vant skjegget. Neste år er det sikkert noe helt annet.

ESC skulle jo liksom være en låtskriver og sangkonkurranse, blir litt meningsløst da om man vinner fordi artisten er en mann med skjegg, kjole, langt hår og løsvipper. Hva blir det neste liksom?

Anonymous poster hash: 0d553...316

• Liker 1
Gjest New_Girl
Skrevet

ESC skulle jo liksom være en låtskriver og sangkonkurranse, blir litt meningsløst da om man vinner fordi artisten er en mann med skjegg, kjole, langt hår og løsvipper. Hva blir det neste liksom?

Anonymous poster hash: 0d553...316

Det er en sangkonkurranse, men sceneshow og image er også viktig. Sånn er det da med musikk ellers også.

Hva det neste blir er det ingen som vet, det er det som gjør det så morsomt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes ikke Conchita hadde den beste sangen, men gjør meg ingenting at hun vant.

Dere som klager sånn på at hun vant, er det bare fordi hun er transe og har skjegg?

Anonymous poster hash: 6b80d...caf
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det må man kunne si at den var! Absolutt fullt på høyde. Og syngedamene hadde glimt i øyet.

Hva var så uvanlig fint med kløften deres da? Det så da ut som helt vanlige kløfter, slike store pupper gir? Wtf :laugh:

Skrevet

Hva var så uvanlig fint med kløften deres da? Det så da ut som helt vanlige kløfter, slike store pupper gir? Wtf :laugh:

Tja, de virket veldig symmetriske og gav et naturlig inntrykk, og jentene hadde dessuten veldig pen hud. Som sagt, veldig pent.

AnonymBruker
Skrevet

Tja, de virket veldig symmetriske og gav et naturlig inntrykk, og jentene hadde dessuten veldig pen hud. Som sagt, veldig pent.

Hahaha. Du får med deg mer enn de fleste :laugh: Trodde menn bare så om pupper var faste, store eller små, men du legger merke til både symmetri og hud på noen sekunder :laugh:

Skrevet

Jeg syntes ikke Conchita hadde den beste sangen, men gjør meg ingenting at hun vant.

Dere som klager sånn på at hun vant, er det bare fordi hun er transe og har skjegg?

Anonymous poster hash: 6b80d...caf

Han vant bare fordi han hadde skjegg! Minnet meg på hvorfor jeg sluttet å se på dette sirkuset i 7 klasse.

Skrevet (endret)

Han vant bare fordi han hadde skjegg! Minnet meg på hvorfor jeg sluttet å se på dette sirkuset i 7 klasse.

Selvom du ikke liker noe, trenger det ikke være slik ingen andre kan like det. Jeg hater flere musikk sjangre, men er godt klar over at det er min subjektive mening. Jeg elsker låta. Jeg har sikkert hørt den 20-30 ganger siden lørdag og blir bare mer og mer glad i den. Jeg så personlig eurovision på bar i UK og det var full jubel når vi visste hvem som vant. Jeg tenker at hun vant på tross av at hun skiller seg ut, ikke fordi hun skiller seg ut.

Hvordan foreslår du det skulle vært ellers? Ønsker du at esc skal være en radio konkurranse? Skulle hun ikke fått lov til å ha skjegg? Kan man ikke oppnå noe når man er transe? Hvis man oppnår noe som transe er det da alltid kun fordi man er transe? Hvor går grensa? Skal de sperres inne og nektes deltagelse i alle konkurranser? Jeg blir helt sinnsykt provosert.

Endret av torias
  • Liker 5
Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for avsporing.

- Magnifique, mod.

Endret av Magnifique
  • Liker 1
Skrevet

Hahaha. Du får med deg mer enn de fleste :laugh: Trodde menn bare så om pupper var faste, store eller små, men du legger merke til både symmetri og hud på noen sekunder :laugh:

It`s a gift... :)

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Helt ærlig mistenker jeg at det var mye sympati stemmer og protest stemmer rettet mot Putins politikk.

Men jeg håper jeg tar feil for vist det er slik at han\hun vant pga sympati stemmer og protest stemmer så vil jeg kalle det en av de største skandalene i Eurovision.

Men som jeg har sakt tidligere det gjør jeg ingenting at han\hun vant.

Skrevet

Noen som ikke har fått med seg dette er blitt mer en politisk arena enn en musikals?

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Om det der var rettet mot meg så har jeg fått det med meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...