Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sangen til Conchita sugde kanskje balle. Men det interessante her er at Conchita også suger baller kan jeg tenke meg!

Anonymous poster hash: 85ac2...49f

HAHAHAHA. Nei.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Jeg blir så forvirret av denne shemale'n/maleshe'n. Hva om samtlige av jordas befolkning hadde skiftet kjønn. Hva ville vi da blitt? En klode full av homser eller lesber? Eller en klode full av fortsatt straighte mennesker, dersom de konverterte holdt seg til sitt nye motsatte kjønn? Hva om halvparten av de konverterte holder seg til sitt opprinnelige kjønn? Eller hva om 70 prosent av disse opprinnelig var menn? Det ville definitivt åpne opp markedet for de menn som ikke konverterer. Stakkars de konverterte menn i tilfelle, som velger seg samme kjønn som man opprinnelig selv var. Her vil man til slutt gå i manko!

Anonymous poster hash: fb654...93e
Skrevet

Jeg skammer meg over alle de som skriver stygge ting om vinneren. Conchita har en fantastisk stemme og seieren var fortjent. Blir rett og slett kvalm av folk som skal være så respektløse bare på grunn av kombinasjonen av kjole og skjegg. Det er flaut å se at nordmenn skriver slike ting. Flytt til russland transphobes. :glare:

• Liker 9
Gjest Dalma
Skrevet

Ja Dalma!

Jeg liker både heavy og kølsvart black metal, og jeg ser ganske vanlig og maskulin ut. Men samtidig liker jeg lekre blondekjoler, rosa skjørt, stay ups mm., burde være mulig å slå gjennom om jeg mixer dette vel?? ha ha ha......

Still i en gjennomsiktig liten sak og stayups, og så vræler du noe om å ha en orgy med Charles Manson, Erna Solberg og Vladimir Putin mens regnbuedansere iscenesetter homsebryllup og aborter i bakgrunnen. Jeg utfordrer deg!

• Liker 2
Skrevet

Jeg skammer meg over alle de som skriver stygge ting om vinneren. Conchita har en fantastisk stemme og seieren var fortjent. Blir rett og slett kvalm av folk som skal være så respektløse bare på grunn av kombinasjonen av kjole og skjegg. Det er flaut å se at nordmenn skriver slike ting. Flytt til russland transphobes. :glare:

Jeg sier det jeg sier fordi han fortjente ikke vinne. Sangen er dårlig, stemmen er dårlig og han brukte hele konkurransen som en stor scene hvor han kunne få folk til å stå fram. Nei, hysj. Det kan han gjøre andre steder. MGP handler om sangen, ikke personen.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir så forvirret av denne shemale'n/maleshe'n. Hva om samtlige av jordas befolkning hadde skiftet kjønn. Hva ville vi da blitt? En klode full av homser eller lesber? Eller en klode full av fortsatt straighte mennesker, dersom de konverterte holdt seg til sitt nye motsatte kjønn? Hva om halvparten av de konverterte holder seg til sitt opprinnelige kjønn? Eller hva om 70 prosent av disse opprinnelig var menn? Det ville definitivt åpne opp markedet for de menn som ikke konverterer. Stakkars de konverterte menn i tilfelle, som velger seg samme kjønn som man opprinnelig selv var. Her vil man til slutt gå i manko!

Det kommer ikke til å skje at mange bytter kjønn. Det er veldig få. Dessuten så kan vi reprodusere uten å ha hetero sex. Det betyr ikke slutten på menneskeheten så ta deg en bolle.

Anonymous poster hash: e714b...001

• Liker 2
Skrevet

Still i en gjennomsiktig liten sak og stayups, og så vræler du noe om å ha en orgy med Charles Manson, Erna Solberg og Vladimir Putin mens regnbuedansere iscenesetter homsebryllup og aborter i bakgrunnen. Jeg utfordrer deg!

HA HA HA HA!!!!! Aborterer i bakgrunnen..... :laugh::laugh:

Skrevet

Jeg sier det jeg sier fordi han fortjente ikke vinne. Sangen er dårlig, stemmen er dårlig og han brukte hele konkurransen som en stor scene hvor han kunne få folk til å stå fram. Nei, hysj. Det kan han gjøre andre steder. MGP handler om sangen, ikke personen.

Det er helt greit å si at man ikke liker sangen og stemmen. No problem. Men å peke ut at personen er en skjeggedame som er ekkelt... det er bare ufint. Jeg ble veldig provosert over måten VG har fokusert på utsene og kalt Conchita for skjeggdamen. Ikke greit.

• Liker 6
Skrevet

Det er helt greit å si at man ikke liker sangen og stemmen. No problem. Men å peke ut at personen er en skjeggedame som er ekkelt... det er bare ufint. Jeg ble veldig provosert over måten VG har fokusert på utsene og kalt Conchita for skjeggdamen. Ikke greit.

Fordi? Det er jo det han er. Det er jo sånn han vil fremstå.

• Liker 3
Skrevet

HAHAHAHA. Nei.

Alle i ESC suger baller..... :laugh:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble littt skufet over at vi kun fikk 1 poeng fra Island.. Vi må seriøst slutte å alltid stemme på nabolandene våre.

Anonymous poster hash: fc380...34e
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vi må sende noe betraktelig drøyere enn denne Carl Espen, hvis vi vil vinne neste år.

Jeg foreslår duett, der en 9 år gammel skolegutt og en godt voksen mann i katolsk prestekostyme synger om forbudt kjærlighet, de kan gjerne hete Geir og Alfred Agnar. Alt for å sprenge flest mulig grenser.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Linni Meister med skjegg, kan det gi suksess, tro?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi må sende noe betraktelig drøyere enn denne Carl Espen, hvis vi vil vinne neste år.

Jeg foreslår duett, der en 9 år gammel skolegutt og en godt voksen mann i katolsk prestekostyme synger om forbudt kjærlighet, de kan gjerne hete Geir og Alfred Agnar. Alt for å sprenge flest mulig grenser.

Haha!

Anonymous poster hash: 85ac2...49f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han/hun spiller jo nettopp på det å være en skjeggedame. Han/hun kunne barbert seg. H*n må tåle kommentarer for skjegget.

• Liker 4
Skrevet

Fordi? Det er jo det han er. Det er jo sånn han vil fremstå.

Man kan bruke navnet til en person. Det er bare ufint å gjøre narr av utsene. Man skal da få lov til å ha på seg det en vil. Hvis en ikke liker sangen og stemmen... helt greit. Men det er flaut å lese alle hat kommentarene på nett som går ut på hvordan Conchita ser ut. Det er skammelig.

• Liker 6
Skrevet

Man kan bruke navnet til en person. Det er bare ufint å gjøre narr av utsene. Man skal da få lov til å ha på seg det en vil. Hvis en ikke liker sangen og stemmen... helt greit. Men det er flaut å lese alle hat kommentarene på nett som går ut på hvordan Conchita ser ut. Det er skammelig.

Han heter ikke Conchita. Bare sånn at det er sagt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Neste år sender vi en dansende dverg i S&M-kostyme, for å piffe opp litt.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Nå har jeg tenkt litt. Dere vet at en veldig kjent Mexikansk kunstner hadde skjegg bart? Frida Kahlo? Nå syns jeg faktisk at det hadde vært mye mer riktig om en kvinne som faktisk hadde skjeggvekst hadde fått delta i en slik sangkonkurranse som seg selv. I de her tider hvor kvinner helst ikke skal ha hår mer enn to steder på kroppen, så hadde det vært et mye sterkere signal.

Endret av Tris
  • Liker 4
Skrevet

Han/hun spiller jo nettopp på det å være en skjeggedame. Han/hun kunne barbert seg. H*n må tåle kommentarer for skjegget.

Hvorfor skal Conchita barbere seg? Er det nødvendig for å bli akseptert? Sier ikke det litt om hvor intolerante vi er? Jeg er flau over alt hatet og mobbingen. Trodde nordmenn var bedre enn det... men jeg tok visst feil.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...