Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Men slapp av, ingen her hater ham/henne. Vi sier at hun/han vant pga. skjegget, faktum.

Anonymous poster hash: fb654...93e

Joda, det har kommet noen veldig hatefulle kommentarer mot henne. Ikke nødvendigvis her, men har sett noe så ekstremt som dødstrusler på andre (internasjonale) nettsider. Jeg snakker generelt når jeg sier noen har vært direkte ondskapsfulle, ikke spesifikt til noen her inne. Det faktum at hun er transseksuell som i tillegg har valgt å beholde skjegget, vekker oppsikt og hjelper sanke stemmer, det benekter jeg ikke heller. :)

Anonymous poster hash: 6a2f2...b47

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud. Det er svært få her som har noe i mot at han er transe. Vi har noe i mot at han vant nettopp fordi han er transe. Det er grunnen til min frustrasjon hvertfall. Hva han velger å gjøre på fritiden sin gir jeg blanke faen i egentlig, men det her blir for dumt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Joda, det har kommet noen veldig hatefulle kommentarer mot henne. Ikke nødvendigvis her, men har sett noe så ekstremt som dødstrusler på andre (internasjonale) nettsider. Jeg snakker generelt når jeg sier noen har vært direkte ondskapsfulle, ikke spesifikt til noen her inne. Det faktum at hun er transseksuell som i tillegg har valgt å beholde skjegget, vekker oppsikt og hjelper sanke stemmer, det benekter jeg ikke heller. :)

Hvorfor driver du da og skriver "trodde vi var kommet lenger i Norge" når det er trusler internasjonalt du reagerer på?

• Liker 2
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Herregud. Det er svært få her som har noe i mot at han er transe. Vi har noe i mot at han vant nettopp fordi han er transe. Det er grunnen til min frustrasjon hvertfall. Hva han velger å gjøre på fritiden sin gir jeg blanke faen i egentlig, men det her blir for dumt.

Sant det ser ut som noen tror at fordi man mener at han ikke burde vunnet er det fordi vi hater transer. Men det er rett og slett det at vi ikke synes sangen var den beste.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor driver du da og skriver "trodde vi var kommet lenger i Norge" når det er trusler internasjonalt du reagerer på?

Jeg har ikke skrevet at jeg trodde vi har kommet lenger i Norge. Går nok litt i surr når det er mange AB, kanskje.

Men jeg hadde håpet det, jeg også. Generelt håpet at vi hadde kommet lenger i verden, men jeg er ikke overrasket, dessverre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke Stella fortjente å vinne den norske finalen i 2010. Det betyr at jeg hater alle som er mørkhudede.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke Stella fortjente å vinne den norske finalen i 2010. Det betyr at jeg hater alle som er mørkhudede.

Nei, men drev folk å skrev "Stella vant bare fordi hun var neger." ?

Altså man skylte på utsene og brukte et er ord som ikke er passende?

Nå skriver jo folk "Conchita vant bare fordi hun er transe og har skjegg." "Conchita er en ekkelt skjeggdame hvorfor vant han?"

Anonymous poster hash: e714b...001

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mange forsøk på rariteter i år:

• utrigningen til de polske budeiene
  • hamsterhjulet i det ukrainske bidraget
  • trampolinen i det greske bidraget
  • skøyteløperen i det montenegrinske bidraget
  • skjeggedama i det østerrikske bidraget

Og skjeggedama stikker av med seieren! Hva for vi til neste år, tro? En som sitter på en utedo og synger?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tillat meg å fortelle deg følgende:

• Stella vant fordi hun er neger
  • Tooji vant fordi han var araber
  • Ruth Kasirye var flaggbærer for Norge under OL i Beijing fordi hun er neger

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Altså man skylte på utsene og brukte et er ord som ikke er passende?

Nå skriver jo folk "Conchita vant bare fordi hun er transe og har skjegg." "Conchita er en ekkelt skjeggdame hvorfor vant han?"

Nettopp. Det er greit å ikke synes sangen var bra og synes det er dumt noen vinner på grunn av en politisk agenda. Selv om jeg personlig synes det er helt greit å uttrykke politiske meninger gjennom slike konkurranser og er veldig glad for at vi fikk den første transseksuelle vinneren, så forstår jeg at mange også synes det er veldig dumt.

Men det dreier seg om hvordan man snakker om denne personen også. Å si at det er teit at hun vinner fordi hun er transseksuell er en ting, men å skulle snakke nedlatende og dritt om henne fordi hun har skjegg, blir bare unødvendig og stygt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For øvrig ødela vel Aserbajdsjan den sterke ESC-statistikken sin med et brak i kveld, med 22.plass.

AnonymBruker
Skrevet

Hele poenget var jo at det i seg selv ikke nødvendigvis er så bra at "folk tør å være seg selv".

Men i dette tilfellet er det helt greit. Det skader ingen. Man skal være seg selv så lenge det ikke går ut over andre. Jeg syns flere kan tørre å være seg selv. Her er en som ikke skammer seg over å være litt annerledes. Jeg vet av erfaring at man blir lykkeligere av å drite i hva normen er.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hele poenget var jo at det i seg selv ikke nødvendigvis er så bra at "folk tør å være seg selv".

Hvordan skader det noen andre at hun er transseksuell og velger å beholde skjegget sitt?

Hva er det som ikke er bra med at hun uttrykker legningen sin, slik hun føler det mest komfortabelt?

Å dra inn pedofili er jo helt idiotisk.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Mange forsøk på rariteter i år:

• utrigningen til de polske budeiene
  • hamsterhjulet i det ukrainske bidraget
  • trampolinen i det greske bidraget
  • skøyteløperen i det montenegrinske bidraget
  • skjeggedama i det østerrikske bidraget

Og skjeggedama stikker av med seieren! Hva for vi til neste år, tro? En som sitter på en utedo og synger?

Polske budeier med utrigning passer sammen som hånd i hanske.

Hamsterhjulet, trampolinen og skøyteløperen hørte til opplegget sitt.

En skjeggete mann i kvinneklær derimot hører ikke sammen. Det er som olje og vann.

• Liker 1
Gjest crazycatlady
Skrevet

Faen i helvete, jeg har fått den polske tøselåta på hjernen!! Den er altså så jævlig! Håper aldri jeg hører den igjen!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Faen i helvete, jeg har fått den polske tøselåta på hjernen!! Den er altså så jævlig! Håper aldri jeg hører den igjen!

Den var jo dritbra! Årets høydepunkt.

Skrevet

For øvrig ødela vel Aserbajdsjan den sterke ESC-statistikken sin med et brak i kveld, med 22.plass.

For å være helt ærlig så skjønner jeg ikke hvorfor de er med. Det er jo bare Norge og Sverige som skriver sangene deres. ESC er en låtskriver konkuranse after all...

AnonymBruker
Skrevet

Den var jo dritbra! Årets høydepunkt.

Jentene var i alle fall et stort pluss for hele konkurransen. Jeg har nesten gått fra bifil til helt lesbisk etter dette. :fnise:

Skrevet

Jentene var i alle fall et stort pluss for hele konkurransen. Jeg har nesten gått fra bifil til helt lesbisk etter dette. :fnise:

Må signere på den. Spesielt sjefen sjøl, Cleo. Hun var dritfin!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...