Gå til innhold

Tarot for mai (2014)

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har fått svar før i tråden, så skjønner det hvis du ikke tar meg igjen - men jeg lurer på hvordan sommeren min ser ut? Jeg er så stressa for fremtiden :/

Myntknekten.

74.jpg

Hvis det er jobbsøkerrelatert så skal du bare slappe av, søke og du vil finne. Klem og lykke til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det lov å spørre pent om et kort for meg også?

Står litt på stedet hvil og vet ikke om jeg skal vente tålmodig på han jeg har truffet, eller glemme han og gå videre...

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ble visst opptatt av en sms som kom fra en viss investor her om kvelden, og som utviklet seg til en l-a-n-g og verm samtale ;)

Drister meg til en oppfølger:

Hvordan kan jeg gi ham den beste støtten til å håndtere de utfordringer som ligger foran ham?

Vognen.

7.jpg

Vognen er i sin natur et materialistisk og ledelseskort. Det handler om å samle alle krefter og trekke i samme retning som et team, så du kan best hjelpe ham i å minne ham på at han ikke må miste fokus og ikke en eneste gang "jump ship", for å berge seg selv, for det er ikke det rette svaret. Ikke den her gangen, han må stå løpet ut og pga det blir det nok en forvandlingsprosess på ham, på mange vis. Håper jeg har vært til hjelp. Klem.

Gjest Gjest
Skrevet

Er det lov å spørre pent om et kort for meg også?

Står litt på stedet hvil og vet ikke om jeg skal vente tålmodig på han jeg har truffet, eller glemme han og gå videre...

6/Sverd.

55.jpg

Du har vel egentlig allerede kommet deg litt videre følelsesmessig fra han der, du spør meg om kort pga du vil ha en bekreftelse på det.

Skrevet

6/Sverd.

55.jpg

Du har vel egentlig allerede kommet deg litt videre følelsesmessig fra han der, du spør meg om kort pga du vil ha en bekreftelse på det.

Hmm, takk :) Du har vel på sett og vis rett, men har litt problemer med å gi slipp pga at jeg liker han veldig godt og lever vel litt i håpet...

Skrevet (endret)

Sverdpasjen.

60.jpg

To uerfarne kommunikatører som gnager på hverandre...

Er det dere driver med for tiden`?? Isåfall burde dere slutte med det og heller sitte dere ned for å snakke om hva dere egentlig vil med hverandre.

Tusen takk :)

Det kan nok forsåvidt stemme.. Men hva er det egentlig vi vil da? Er det en sjanse for en happy ending her?

Jeg vet hva jeg vil. Tror jeg i alle fall. Men jeg klarer ikke for mitt bare liv å tolke han. Av og til tror jeg at jeg har forstått han, men så endrer han seg og jeg tror det motsatte. Det er jo ganske tydelig, right.. nei.

Endret av Faina
Gjest Lille-pus
Skrevet

Vognen.

7.jpg

Vognen er i sin natur et materialistisk og ledelseskort. Det handler om å samle alle krefter og trekke i samme retning som et team, så du kan best hjelpe ham i å minne ham på at han ikke må miste fokus og ikke en eneste gang "jump ship", for å berge seg selv, for det er ikke det rette svaret. Ikke den her gangen, han må stå løpet ut og pga det blir det nok en forvandlingsprosess på ham, på mange vis. Håper jeg har vært til hjelp. Klem.

:blink:

Han fikk den beskyldningen slengt i trynet for noen år siden ja... Jeg blir litt 'skremt'/imponert når du sier "Ikke den her gangen."

Du har rett... det blir en forvandlingsprosess...på mange vis.

Pus får holde fokus, være trygg havn.. psykisk som fysisk. Den som ikke maser og spør, men som er åpen og konstruktiv... når tiden er der for å snakke om det.

Takk Gjest. Hver gang blir jeg imponert. Du ser mer enn den lille kunnskap tilgjengelig på KG kan avsløre.

Varm klem,

Pus

Skrevet

Ser du navn og alder på min fremtidige kjæreste?

Skrevet

Hvordan blir sommeren min? (tenker ikke jobb) :)

Gjest Gjest
Skrevet

Ser du navn og alder på min fremtidige kjæreste?

Nei, det gjør jeg nok ikke.

Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan blir sommeren min? (tenker ikke jobb) :)

Keiseren.

4.jpg

Plikten kaller for deg i sommer. Hva nu det betyr for deg.

Skrevet

Myntknekten.

74.jpg

Hvis det er jobbsøkerrelatert så skal du bare slappe av, søke og du vil finne. Klem og lykke til.

Takk for svar igjen :)

Det er nok ikke jobb jeg tenker på i sommer nei, det har jeg, men mer generelle ting som gjør at jeg får vondt i magen. Men det er fint at det ordner seg med jobb da :)

Takk

AnonymBruker
Skrevet

Når blir neste gang staken min blir polert og massert inne i en jente?

Anonymous poster hash: 5f896...09d
Skrevet

Skal jeg bare gi han opp?

Jeg har så vondt.

Gjest Gjest_bluetit
Skrevet

Kan jeg få et til kort?

Hvordan vil min sommer bli?

Gjest Gjest
Skrevet

Når blir neste gang staken min blir polert og massert inne i en jente?

Anonymous poster hash: 5f896...09d

Beklager, men folk under AB_funksjonen får ikke kort.

Gjest Gjest
Skrevet

Skal jeg bare gi han opp?

Jeg har så vondt.

9 Mynter.

72.jpg

Hadde jeg stilt meg selv de spørsmålet og ni/mynter hadde kommet opp, så hadde jeg droppet fyren tvert, rett og slett pga kortet sier noe om at det kommer en gyldnere mulighet ganske så snart og ikke minst at man vil få det bedre den stunden som singel, enn hvis man fortsetter å være i forholdet. Dog, jeg skal ikke si deg hva du skal gjøre, det må du avgjøre selv. Jeg har nu hjulpet deg litt på veien ved å vise at du vil ikke få det noe verre som singel en stund. Lykke til.

Gjest Gjest
Skrevet

Kan jeg få et til kort?

Hvordan vil min sommer bli?

Månen.

18.jpg

Hvis du planlegger å renne rundt naken og hyle opp mot månen så er det rett tid for det.

Gjest Gjest
Skrevet

Ellers da så synes jeg folk bør vise litt folkeskikk og ikke drive og mase om og bli spådd når det er overtydelig at de bare stikker innom når de her trådene foregår. Er alle innleggene dine fra trådene mine så bør det ringe ei bjelle hos voksne mennesker om at det her er ikke greit. For det er ikke jeg som maser om gratistjenester fra folk jeg ikke kjenner. :fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...