Gjest Gjest Skrevet 30. april 2014 #121 Skrevet 30. april 2014 Jeg drister meg til et spørsmål til, helt ok hvis du ikke gidder . Hvordan vil økonomien min se ut fremover? 2/Mynter. OK, men du må sjonglere med budsjettet, antageligvis skaffe deg en ekstrainntekt i tillegg for å leve så bekvemt som du vil ha det.
Alfa Skrevet 30. april 2014 #122 Skrevet 30. april 2014 Spørsmål: Vil jeg klare å ha bli selvsikker nok for å finne kjærligheten i nærmeste fremtid?
Gjest Elisabeta Skrevet 30. april 2014 #123 Skrevet 30. april 2014 Bare sånn for morro skyld: bare trekk ett kort......
Nettinettet Skrevet 30. april 2014 #124 Skrevet 30. april 2014 Myntkongen. Han er selvdreven på noe vis, aner ikke hva, men han har godt med penger. Takk du er en knupp! Hvis du får tid, og ikke har noen andre kan jeg spørre om en ting til da? Om dette er han du snakket om i fjor? Som jeg ikke hadde møtt enda? Eler er det en returnerende mann?
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2014 #125 Skrevet 30. april 2014 Planen min er å reise å studer i utlandet i år,men det er endel utfordringer.. Kommer jeg til å dra? Styrken. Hvis planen for ferden er Sør Afrika og den der regionen så sier jeg ja. Du blir å dra.
Wonder Skrevet 30. april 2014 #127 Skrevet 30. april 2014 Hunden min har vært veldig slapp og vi finner ikke ut hva som feiler den, kan du trekke et kort å se?
Kanderehjelpe Skrevet 30. april 2014 #128 Skrevet 30. april 2014 Kommer jeg over eksen snart, og kommer jeg til å møte en annen? Fortvila!
Sapree Skrevet 30. april 2014 #129 Skrevet 30. april 2014 Styrken. Hvis planen for ferden er Sør Afrika og den der regionen så sier jeg ja. Du blir å dra. Tusen takk! Kan si at det er masse ville dyr der ja så da satser jeg stort :D
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2014 #130 Skrevet 30. april 2014 Du har ikke svart på det. Spørsmålet er: Vil min flørt fra 2013 ta kontakt med meg i mai? Vi har en halv-avtale nemlig. 5/Staver. Hmm, det gjør han nok, men du har uansett konkurranse siden den her fyren er kalkulerende, han setter diverse damer som han mener "kan passe ham" opp mot hverandre. Det her er ikke kjærlighet, kun egoisme.
Lennhy Skrevet 30. april 2014 #131 Skrevet 30. april 2014 Ny flørt i livet, hvordan vil det utvikle seg?
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2014 #132 Skrevet 30. april 2014 Spørsmål: Vil jeg klare å ha bli selvsikker nok for å finne kjærligheten i nærmeste fremtid? Magikeren. Når du stoler på dine egne egenskaper og personlighet så vil du finne ut av å finne en kjæreste i stedet for et påheng. Klem og lykke til.
2ne2 Skrevet 30. april 2014 #133 Skrevet 30. april 2014 Jeg skulle ønske at du kunne ta en for alle, også de som ikke er single! Du traff forresten blink forrige gang jeg spurte deg om noe
Dolly-Duck Skrevet 30. april 2014 #134 Skrevet 30. april 2014 Ahr, prøver meg jeg. Selv om jeg ikke kvalifiserer, har en kjæreste. Men carlsberg er til gjengjeld min store lidenskap:P Jeg sitter nå med bachelor oppgaven som skal leveres øyeblikk. Jeg har brukt lengre tid en vanlig på utdannelsen min og nå føler jeg at dette rett og slett ikke går. Føler meg så dum og utslitt. Vil jeg få utdannelsen min i sommer?
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2014 #135 Skrevet 30. april 2014 Bare sånn for morro skyld: bare trekk ett kort...... Narren. Hvis det er noe der du har lyst til å oppleve/kaste deg ut i, så gjør det nu. Gjør det beste ut av det. Lykke til.
Alfa Skrevet 30. april 2014 #136 Skrevet 30. april 2014 Magikeren. Når du stoler på dine egne egenskaper og personlighet så vil du finne ut av å finne en kjæreste i stedet for et påheng. Klem og lykke til. Takk Har følt at selvtilliten bare har dalt og dalt dette året, mer enn noen gang. Jeg går på medisiner som sikker har noe med det å gjøre...Det er jo jeg som må forandre tankegangen, men det er vanskelig når man tror tankene er fakta og ikke nettopp tanker. Takk
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2014 #137 Skrevet 30. april 2014 Jeg skulle ønske at du kunne ta en for alle, også de som ikke er single! Du traff forresten blink forrige gang jeg spurte deg om noe Jeg er ikke helt der enno.
Sophie-Ann Skrevet 30. april 2014 #138 Skrevet 30. april 2014 2/Mynter. OK, men du må sjonglere med budsjettet, antageligvis skaffe deg en ekstrainntekt i tillegg for å leve så bekvemt som du vil ha det. Hmmm, ikke overrasket! Tusen takk
Polly Ester Skrevet 30. april 2014 #139 Skrevet 30. april 2014 Vil du trekke et kort for kjærlighet på meg i kveld også? Om det ser ut som jeg får meg en kjæreste i løpet av 2014, og evt. når? (selv om jeg i utgangspunktet spurte om økonomi og fikk svar i stad...)
Gjest Elisabeta Skrevet 30. april 2014 #140 Skrevet 30. april 2014 Narren. Hvis det er noe der du har lyst til å oppleve/kaste deg ut i, så gjør det nu. Gjør det beste ut av det. Lykke til. Wow!! Hadde jeg kunne fortalt deg mer rundt dette hadde du nok sagt wow selv! Akkurat nå er jeg helt målløs! :) Tusen tusen takk. Du kan for morro skyld trekke ett på kjærleik og, men kun hvis du har tid Ha en vidunderlig aften
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå