Polly Ester Skrevet 30. april 2014 #161 Skrevet 30. april 2014 Jeg tror det var teppefall rett før klokka 11 i kveld.
Gjest Elisabeta Skrevet 1. mai 2014 #162 Skrevet 1. mai 2014 Så si meg mer!! Beklager, sovna Jeg kan desverre ikke det uten å røpe for mye. Det er hemmelig. Og vil jo ikke avsløre identiteten min. Men du var spot on både på første og andre. Forelsker meg sjelden, ja Hva mente du med å holde min egen bank-konto åpen?
Gjest Elisabeta Skrevet 1. mai 2014 #163 Skrevet 1. mai 2014 Beklager, sovna Jeg kan desverre ikke det uten å røpe for mye. Det er hemmelig. Og vil jo ikke avsløre identiteten min. Men du var spot on både på første og andre. Forelsker meg sjelden, ja Hva mente du med å holde min egen bank-konto åpen? ...og har jeg møtt denne staute kar'n? (nå ble det mye mas her)
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2014 #165 Skrevet 1. mai 2014 Jeg tror det var teppefall rett før klokka 11 i kveld. Åt nok litt for lite igår kveld og tålte ikke så mye alkohol som jeg vanligvis gjør.
Polly Ester Skrevet 1. mai 2014 #166 Skrevet 1. mai 2014 Åt nok litt for lite igår kveld og tålte ikke så mye alkohol som jeg vanligvis gjør. Det er sånn som skjer... Og jeg tenker nok at du kommer sterkere tilbake en annen gang. ps. jeg skrev et lite innlegg til deg under "personlig melding"...
cascadas Skrevet 1. mai 2014 #167 Skrevet 1. mai 2014 Har vært singel i 6 år nå, og er klar for et forhold. Møter jeg drømmemannen i sommer?
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2014 #168 Skrevet 1. mai 2014 Det er sånn som skjer... Og jeg tenker nok at du kommer sterkere tilbake en annen gang. ps. jeg skrev et lite innlegg til deg under "personlig melding"... Lest og svart.
kills Skrevet 1. mai 2014 #169 Skrevet 1. mai 2014 Er det for sent? Synes det traff ganske greit forrige gang, hadde vært greit å høre hvordan mai ser ut.
Tullehøna Skrevet 1. mai 2014 #170 Skrevet 1. mai 2014 8/Staver. Nei, du vil treffe noen om en åtte ukers tid, men om det blir en samboer som sådan, aner jeg ikke. Lykke til. Takk! Krysset fingrene da lei av singel livet. Haha.
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2014 #171 Skrevet 1. mai 2014 Er det for sent? Synes det traff ganske greit forrige gang, hadde vært greit å høre hvordan mai ser ut. Er for seint ja, beklager.
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2014 #172 Skrevet 2. mai 2014 Kan min drømmemann være en jeg allerede kjenner? Vognen. Niks, du skal reise bort for å ha mulighet til å treffe på ham. For alt vi vet kan han ha initialene VT.
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2014 #173 Skrevet 2. mai 2014 Hvis du har tid, trekker du et kort til for kjærligheten for meg og ser om det fortsatt er han fra i sted som er "den rette"? For jeg har nemlig en anelse om at ting er i ferd med å endre seg? Pleease så skal jeg ikke mase mer og heller sponse deg med noen grønne i denne vanskelige måneden sin Sverddronningen. Saken er vel mer sånn at du er rette damen for ham pga du kan sette ham på plass og han har respekt for deg, men om han er den rette personen for deg, gjenstår egentlig å se. Veldig real fyr på bunnen da, men lar seg nok fremdeles styre av sånne mektige følelser som usikkerhet og pga det blir litt praleræv som vi kaller det på danskt.
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2014 #174 Skrevet 2. mai 2014 Eg slenger på eit til eg Vil denne "floken" me er oppi no ordne seg? 5/Mynter. Jo, men du må være streng med deg selv sånn at ting ikke gjentar seg.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 2. mai 2014 #175 Skrevet 2. mai 2014 5/Mynter. Jo, men du må være streng med deg selv sånn at ting ikke gjentar seg. Tenk at ein liten varsel på KG kunne gjera dagen min så mykje betre! Tusen takk, Gjest og eg lover å oppdatere (om det vert noko å oppdater då...)
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2014 #176 Skrevet 2. mai 2014 Hvordan ser kjærligheten ut for meg framover? Skjebnehjulet og så datt Begeresset ut. Vel, hjulet ruller jo fremover så jeg tolker de her kortene ilag som at du må reise for å treffe den rette fyren.
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2014 #177 Skrevet 2. mai 2014 Tenk at ein liten varsel på KG kunne gjera dagen min så mykje betre! Tusen takk, Gjest og eg lover å oppdatere (om det vert noko å oppdater då...) Kult.
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2014 #178 Skrevet 2. mai 2014 Vil jeg finne kjærligheten i 2014, og blir det i så fall med han jeg tror? Myntdronningen. Hvis han du tror er en sanselig type som er glade i mat, sex og duft og en estetiker så har du rett.
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2014 #179 Skrevet 2. mai 2014 Håper du rekker meg Gjest Er drømmemannen langt unna for meg? Yppersteprestinnen. Nja, er ikke sikker, dog tror jeg du vet hvem han er, men at du ikke ser på ham som drømmemannen ennå.
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2014 #180 Skrevet 2. mai 2014 Er jeg for sen? Vet egentlig ikke hva jeg skal spørre om...Treffer jeg en jeg finner interessant i løpet av sommeren? Jeg er visst veldig kresen (selv om jeg gjerne kan bo i campingvogn sammen med den rette), samtidig som jeg føler jeg ikke har noe å tilby etter å ha lest for mye på KG, så jeg har liksom ikke noe hastverk... :D Vognen. Hmm, du også må visst på tur for å treffe noen, hvertfall en interessant en. Spørs om det blir campingferie da. På vei nordover...?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå