Gå til innhold

Tarot for mai (2014)

Fremhevede innlegg

Gjest Lille-pus
Skrevet

Hvor lang er tiden vi får i hverandres selskap investoren 'min' og jeg?

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Får jeg meg kjæreste iløpet av sommeren?

Skrevet

6/Mynter.

69.jpg

Regnskapet ditt kommer til å være ubalansert ut året, du kan ikke bruke penger uten å ha i bakhodet at du har nok, nei, beklager at jeg ikke har bedre nyheter.

Takk for svar. Det var ikke så overraskende egentlig, siden vikariatet på jobben gikk ut og jeg ikke har noe nytt foreløbig.

Hvis jeg kan spørre en gang til ang. kjærlighet allikevel? Om jeg i hvert fall møter en hyggelig fyr i løpet av sommeren/året? Sånn kjæreste-hyggelig?

Skrevet

Hei Gjest!

Jeg lurer på om det blir (relevant) jobb på meg snart?

Vognen.

7.jpg

Ja, men det fordrer at du må flytte på deg.

Skrevet

Er det lenge til min nye kjærlighet kommer inn i livet mitt?

Skrevet

Hei :)

Vil det bli nåkka kjærleik når jeg treffer ham igjen i mai?

På forhånd takk!

3/Staver.

24.jpg

Nja, virker ikke her som du er så storfornøyd med ham i år, du snur deg og kikker deg rundt og drar. Beklager at jeg ikke kan komme med bedre nyheter.

Skrevet

Får jeg meg kjæreste iløpet av sommeren?

Eneboeren.

9.jpg

ser ikke slik ut, men du vil være søkende og reisende fremdeles.

Skrevet

Nå har jeg mange baller i luften (bokstavlig talt) så da lurer jeg på om en av de er "the one" eller om jeg fortsatt ikke har møtt han. Og eventuelt når dukker han opp hvis det ikke er en av dem?

Skrevet

Hvor lang er tiden vi får i hverandres selskap investoren 'min' og jeg?

2/Beger.

37.jpg

Ser ut som at det blir lenge, lenge. Begge er forelsket i den hverandre og bare kikker inn i den andres øyne og venter på det ultimate svar.

Skrevet

Går jeg en fin sommer i møte og vil det hende noe spesielt/uforutsett?

Tenker ikke på været, etc.

Skrevet

Er det lenge til min nye kjærlighet kommer inn i livet mitt?

Sverddronningen.

62.jpg

Blir nok høst ja, du vil kjenne vedkommende igjen på de gjennomtrengende øynene.

Skrevet

Nå har jeg mange baller i luften (bokstavlig talt) så da lurer jeg på om en av de er "the one" eller om jeg fortsatt ikke har møtt han. Og eventuelt når dukker han opp hvis det ikke er en av dem?

9/Staver.

30.jpg

Han som er den rette ser på seg selv som en som sloss og vant. Det virker som at det er bare skryt på ham, men det er noe mer der hvis du ser nøyere etter.

Skrevet

Sverddronningen.

62.jpg

Blir nok høst ja, du vil kjenne vedkommende igjen på de gjennomtrengende øynene.

Da blir det en singel sommer da, deilig det :) gleder meg til høsten, skal følge med på de øynene!!

Skrevet

Går jeg en fin sommer i møte og vil det hende noe spesielt/uforutsett?

Tenker ikke på været, etc.

7/Mynter.

70.jpg

Ser ut til at det blir mye jobb i sommer, så du vil kanskje være mye sliten, så husk da på at du er ung og har rett til å ha det artig også.

Gjest Lille-pus
Skrevet

2/Beger.

37.jpg

Ser ut som at det blir lenge, lenge. Begge er forelsket i den hverandre og bare kikker inn i den andres øyne og venter på det ultimate svar.

Mulig du er inne på noe her, Gjest...

Noen spørsmål relatert til min jobb, og dens bruksområde innen et av hans firma, ble spurt i helgen.

- det var ikke jeg som spurte for å si det slik.

Jeg tolker svaret som gode signaler, legger inn tidligere tilbakemelding om 'tid', takker og smiler.

Angret meg litt for å stille et slikt spørsmål, for det er jo ikke sikkert man egentlig vil vite noe slikt, men ser lyst fremover.

Skrevet

7/Mynter.

70.jpg

Ser ut til at det blir mye jobb i sommer, så du vil kanskje være mye sliten, så husk da på at du er ung og har rett til å ha det artig også.

Spørs hva definisjon "jobb" er. Jeg skal ikke jobbe i sommer, men det er en del ting som skal skje som krever mye av psyken min. Så det blir nok litt slitsomt til tider.

Takk for svar!

Skrevet

9/Staver.

30.jpg

Han som er den rette ser på seg selv som en som sloss og vant. Det virker som at det er bare skryt på ham, men det er noe mer der hvis du ser nøyere etter.

Hm.. kunne du utdype det med sloss og vant? Meg eller generelt med livet..?

Skrevet

Blir det drama om jeg drar på ferie med eksen?

:blomst:

Skrevet

Ok, da er det siste dag i april måned og vi må naturligvis ha oss en tarottråd her på singelforumet. Reglene er som følger:

1. Du er singel.

2. Du elsker Carlsberg øl.

3. Du rekker tråden min.

4. Du poster et innlegg hvor du stiller et spørsmål.

5. Venter på svar.

6. Som kommer.

7. Gi tilbakemelding.

Under nick.

Jeg tar meg også friheten til å sette et minimum på antall innlegg på folk som kan legge inn spørsmål og det blir 200, det her pga jeg vil slippe maset av folk som vi ellers aldri ser utpå forumet.

Stokken vi skal bruke er som vanlig Vanessa Tarot.

Artig, bie ja.

Hei. Jeg lurer på om jeg kommer til å få meg en kjæreste / finne mannen i mitt liv?

Gjest Carousel
Skrevet

Vognen.

Ja, men det fordrer at du må flytte på deg.

Takk for at du tok deg tid! Flytting er faktisk veldig aktuelt om dagen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...