lmv Skrevet 2. mai 2014 #201 Skrevet 2. mai 2014 Om jeg ikke er for sent ute(?) så lurer jeg veldig på om jeg kommer til å møte min fremtidige kjæreste nå i Mai? :-)
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2014 #202 Skrevet 3. mai 2014 Om jeg ikke er for sent ute(?) så lurer jeg veldig på om jeg kommer til å møte min fremtidige kjæreste nå i Mai? :-) 7/sverd. Niks, din virkelige kjæreste vil du ikke treffe noe før til høsten.
Gjest BettyBoop Skrevet 3. mai 2014 #203 Skrevet 3. mai 2014 (endret) Hvordan ser mai ut for meg da? Lurer og på om fremtidig kjæreste om jeg vil møte han i mai om jeg ikke er for sent ute Endret 3. mai 2014 av BettyBoop
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2014 #204 Skrevet 3. mai 2014 Oi, er det ikke for sent!? :D Kommer ting til å ende godt mellom meg og han jeg er forelsket i? 4/Beger. Du vil ikke være fornøyd med din lytterrolle etterhvert.
Stueloff Skrevet 3. mai 2014 #205 Skrevet 3. mai 2014 Skjebnehjulet og så datt Begeresset ut. Vel, hjulet ruller jo fremover så jeg tolker de her kortene ilag som at du må reise for å treffe den rette fyren. Oi! Spennende! Er du sikker på at det er en fyr? Var jo i Oslo og besøkte ei i påska, men i ettertid tror jeg nok ikke hun er den rette. Så kanskje jeg treffer noen som er helt ny Tusen takk for kort!
OppNedPåAlt Skrevet 3. mai 2014 #206 Skrevet 3. mai 2014 ååå begynte du igjen? Er du ferdig nå, eller rekker du et kort til meg?
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2014 #207 Skrevet 3. mai 2014 Oi! Spennende! Er du sikker på at det er en fyr? Var jo i Oslo og besøkte ei i påska, men i ettertid tror jeg nok ikke hun er den rette. Så kanskje jeg treffer noen som er helt ny Tusen takk for kort! Nei, ikke sikker nei.
lmv Skrevet 3. mai 2014 #208 Skrevet 3. mai 2014 7/sverd. Niks, din virkelige kjæreste vil du ikke treffe noe før til høsten. Tusen takk for svar :-)
Polly Ester Skrevet 3. mai 2014 #209 Skrevet 3. mai 2014 Oi, hvis det er sånn at tråden fortsatt er åpen, så maser jeg enda en gang, jeg... (Å få kort av deg stoler jeg på en måte mer på enn å legge kort på meg selv. Legger du kort på deg selv og klarer du å være objektiv?) Har nettopp nå begynt såvidt - veeeeldig såvidt - å bli kjent med en mann. Kan han bli den rette for meg?
summerrain Skrevet 3. mai 2014 #210 Skrevet 3. mai 2014 Satser på at jeg ikke er for sen hvor lenge må jeg forbli singel?
Faina Skrevet 3. mai 2014 #211 Skrevet 3. mai 2014 Tar du flere? Jeg har nå gått glipp av trådene dine flere ganger. Lurer fortsatt på denne kjærligheten. Hva er det vi driver med nå, har vi noen framtid sammen?
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2014 #212 Skrevet 3. mai 2014 Hvordan ser mai ut for meg da? Lurer og på om fremtidig kjæreste om jeg vil møte han i mai om jeg ikke er for sent ute 2/Staver. Ser ut som det skal bli en travel mai måned for deg også.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2014 #213 Skrevet 3. mai 2014 ååå begynte du igjen? Er du ferdig nå, eller rekker du et kort til meg? Vel, men hva er spørsmålet?
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2014 #214 Skrevet 3. mai 2014 Oi, hvis det er sånn at tråden fortsatt er åpen, så maser jeg enda en gang, jeg... (Å få kort av deg stoler jeg på en måte mer på enn å legge kort på meg selv. Legger du kort på deg selv og klarer du å være objektiv?) Har nettopp nå begynt såvidt - veeeeldig såvidt - å bli kjent med en mann. Kan han bli den rette for meg? 5/Mynter. Det kommer an på hvordan man ser det, men jeg tolker kortet sånn at du kan finne deg noe likere enn det der ja.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2014 #215 Skrevet 3. mai 2014 Satser på at jeg ikke er for sen hvor lenge må jeg forbli singel? Myntknekten. Jeg må på forhånd si at jeg er ikke god på å spå tid og å tolke Myntknekten som tid kan bli vanskelig pga det her er en fyr som er omstendelig og etterettelig og som skynder seg langsomt. Han trenger tid til å tenke som om han skal være impulsiv. Men jeg prøver, jeg vil si at du vil få en kjæreste, men det blir ikke iløpet av mai nei, ut fra fargene i kortet vil jeg si i høst en gang. Håper jeg har vært til litt hjelp.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2014 #216 Skrevet 3. mai 2014 Tar du flere? Jeg har nå gått glipp av trådene dine flere ganger. Lurer fortsatt på denne kjærligheten. Hva er det vi driver med nå, har vi noen framtid sammen? Sverdpasjen. To uerfarne kommunikatører som gnager på hverandre... Er det dere driver med for tiden`?? Isåfall burde dere slutte med det og heller sitte dere ned for å snakke om hva dere egentlig vil med hverandre.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2014 #217 Skrevet 3. mai 2014 Legger du kort på deg selv og klarer du å være objektiv?) Ja.
Purple Diamond Skrevet 3. mai 2014 #218 Skrevet 3. mai 2014 Myntdronningen. Hvis han du tror er en sanselig type som er glade i mat, sex og duft og en estetiker så har du rett. Takk for svar! Nå ble jeg litt usikker... Blir spennende å se!
Alfa Skrevet 3. mai 2014 #219 Skrevet 3. mai 2014 Jeg har fått svar før i tråden, så skjønner det hvis du ikke tar meg igjen - men jeg lurer på hvordan sommeren min ser ut? Jeg er så stressa for fremtiden :/
Gjest Lille-pus Skrevet 3. mai 2014 #220 Skrevet 3. mai 2014 Jeg ble visst opptatt av en sms som kom fra en viss investor her om kvelden, og som utviklet seg til en l-a-n-g og verm samtale Drister meg til en oppfølger: Hvordan kan jeg gi ham den beste støtten til å håndtere de utfordringer som ligger foran ham?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå