wasa Skrevet 3. mai 2014 #301 Skrevet 3. mai 2014 Gjest jeg spurte ett spørsmål men fikk ikke svar på det men kan jeg spørre ett annet som jeg vil ha mer svar på? Det gjelde en fyr som jeg ikke klarer å glemme etter 4 år. Kommer jeg noen gang til å se han igjen nå som vi bor i den samme byen eller blir det med det?
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2014 #302 Skrevet 3. mai 2014 Åherregud noen som tror på dette her? Pinadø passe deg mann, ellers spår jeg deg også.
Gjest BettyBoop Skrevet 3. mai 2014 #303 Skrevet 3. mai 2014 Vet ikke. hmm interessant. Får se hva som skjer. kan jo være det betyr jeg blir opptatt med eksamen.. Håper ikke det er det det betyr
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2014 #305 Skrevet 3. mai 2014 Gjest jeg spurte ett spørsmål men fikk ikke svar på det men kan jeg spørre ett annet som jeg vil ha mer svar på? Det gjelde en fyr som jeg ikke klarer å glemme etter 4 år. Kommer jeg noen gang til å se han igjen nå som vi bor i den samme byen eller blir det med det? Du fikk ikke svar på det forrige spørsmålet du stilte og tok ikke et hint, men kommer med enda et spørsmål...
Haribo24 Skrevet 3. mai 2014 #306 Skrevet 3. mai 2014 Pinadø passe deg mann, ellers spår jeg deg også. Blir en investering jeg har gjort å gå bra i mai måned?
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2014 #307 Skrevet 3. mai 2014 I'm in! Hvor blir det av drømmemannen? 7/Mynter. Drømmemannen lar vente på seg pga han har en jobb han er opptatt av, noen prosjekter som er "work in progress" og det tar all hans tid og han har pr i dag ikke tid til kvinnfolk.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2014 #309 Skrevet 3. mai 2014 Blir en investering jeg har gjort å gå bra i mai måned? Elskerne. Ja, det virker slik ja. 1
uret Skrevet 3. mai 2014 #311 Skrevet 3. mai 2014 kan jeg versåsnill å prøve? skjønner hvis jeg ikke får, poster alltid i disse tarot trådene men synes det er så utrolig spennende!
Haribo24 Skrevet 3. mai 2014 #312 Skrevet 3. mai 2014 kommer mine eksamener til å gå bra? Du fikk djevelkortet. Ser ut som det ikke blir å gå så bra
niccoline Skrevet 3. mai 2014 #313 Skrevet 3. mai 2014 Yppersteprestinnen. Nja, er ikke sikker, dog tror jeg du vet hvem han er, men at du ikke ser på ham som drømmemannen ennå. Jeg så denne veldig sent, da jeg ikke fikk varslet. Tusen takk gjest! Var veldig til hjelp dette Klem
Solbærsaft Skrevet 3. mai 2014 #314 Skrevet 3. mai 2014 7/Mynter. Drømmemannen lar vente på seg pga han har en jobb han er opptatt av, noen prosjekter som er "work in progress" og det tar all hans tid og han har pr i dag ikke tid til kvinnfolk. Bah! Han "har ikke tid til kvinnfolk" fordi han ikke har møtt meg ennå! Krysser fingrene for at han stikker frem nesa si i løpet av sommeren
summerrain Skrevet 3. mai 2014 #315 Skrevet 3. mai 2014 Tusen takk gjest det var litt morsomt, for det kortet passet godt til meg som person! Håper du har rett du traff foresten spot on sist du spådde! gleder meg til neste gang, skal få tenkt ut noe lurt til da...
Haribo24 Skrevet 3. mai 2014 #316 Skrevet 3. mai 2014 Elskerne. Ja, det virker slik ja. Flotte greier, det er stor sjanse for det så vi får se
wasa Skrevet 3. mai 2014 #317 Skrevet 3. mai 2014 Du fikk ikke svar på det forrige spørsmålet du stilte og tok ikke et hint, men kommer med enda et spørsmål... hva har jeg gjort galt ? uansett hva takk for tidligere lesninger du er nå hyggelig som gidder uansett om jeg ikke fikk denne gangen
Brumm70 Skrevet 3. mai 2014 #318 Skrevet 3. mai 2014 Hei , om du er her enda. Jeg har desverre ikke 200 innlegg....men håper desperat at du tar et kort for meg... Jeg er i en familiekrise og vi har flyttet fra hverandre for en periode. Har det tøft og klarer ikke å finne ut av hva jeg vil. Mye tanker og kaos i hodet. Sliter meg snart ut.... Kan du trekke et kort for meg og se hva den sier om veien videre??? Please.....-))))
Kolibrii Skrevet 3. mai 2014 #319 Skrevet 3. mai 2014 Om du fortsatt holder på, kunne du svart på mitt som er litt lengre bak i tråden? Jeg greier ikke forstå daten min, hva er det han egentlig vil?
Gjest BettyBoop Skrevet 3. mai 2014 #320 Skrevet 3. mai 2014 Du fikk djevelkortet. Ser ut som det ikke blir å gå så bra er ikke du som leser korta. Er gjest
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå