Neket Skrevet 4. mai 2014 #322 Skrevet 4. mai 2014 Takk Gjest!! To timer etter svaret ditt ble det bablet på trøndersk via internettet. Jeg trodde han var fra Rogaland.... Et spm til om du gidder: Vil jeg få gode nyheter etter avtalen min på mandag?
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #323 Skrevet 4. mai 2014 Tror dere virkelig på detta her? For no forbanna tull!!!! Anonymous poster hash: d0be0...c15
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2014 #324 Skrevet 4. mai 2014 Da sier jeg meg ferdig her. Håper det var like artig for dere som for meg. 1
.Askepott. Skrevet 4. mai 2014 #325 Skrevet 4. mai 2014 Da sier jeg meg ferdig her. Håper det var like artig for dere som for meg. Ok, takk for nå, jeg synes det var artig!
Apehjerne Skrevet 4. mai 2014 #326 Skrevet 4. mai 2014 Tror dere virkelig på detta her? For no forbanna tull!!!! Anonymous poster hash: d0be0...c15 Åh hjelpes!!! Kan ikke folk få ha det litt gøy? Er skeptiker selv til tarot men kunne godt blitt spådd just for the fun of it! Og kan ikke folk tro hva de vil uten at du skal legge deg opp i det? 1
OppNedPåAlt Skrevet 4. mai 2014 #327 Skrevet 4. mai 2014 Vel, men hva er spørsmålet? Lurer på om jeg noen gang får treffe han kjekkasen fra Bømlo?
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2014 #328 Skrevet 4. mai 2014 Lurer på om jeg noen gang får treffe han kjekkasen fra Bømlo? Du, jeg beklager, men jeg er ferdig her nu.
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2014 #329 Skrevet 4. mai 2014 Ellers da så blir jeg nødt til å finne ut av en bedre løsning om hvem som skal bli spådd og ikke, for det her med at folk registrerer seg kun for å få gratis tarotlesning og vi ikke ser dem ellers i forumet er ikke greit, var mye godt de som maste på meg også. Jeg skal tenke på det til neste gang vi kjører en runde. Jeg er åpen for forslag på hva vi skal gjøre med den her problemstillingen.
Silfen Skrevet 4. mai 2014 #330 Skrevet 4. mai 2014 Det er jo bare å gjøre som du gjør nå. Ingen AB, ingen innlegg under 200. Dersom folk virkelig ønsker å få kort, så kan de bare skrive de jævla innleggene til neste gang. Det tar tross alt ikke lang tid. Men de er vel så redd for å få innlegg knyttet til brukeren sin at de ikke tør ...
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2014 #331 Skrevet 4. mai 2014 Det er jo bare å gjøre som du gjør nå. Ingen AB, ingen innlegg under 200. Dersom folk virkelig ønsker å få kort, så kan de bare skrive de jævla innleggene til neste gang. Det tar tross alt ikke lang tid. Men de er vel så redd for å få innlegg knyttet til brukeren sin at de ikke tør ... Den redselen har ikke vi to.
Lennhy Skrevet 4. mai 2014 #334 Skrevet 4. mai 2014 Noen flere? Jeg har spurt tidligere om utsikten til meg og den nye kjekke flammen i livet mitt
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2014 #335 Skrevet 4. mai 2014 Jeg har spurt tidligere om utsikten til meg og den nye kjekke flammen i livet mitt Les innlegg #328, 329 du
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. mai 2014 #336 Skrevet 4. mai 2014 Ellers da så blir jeg nødt til å finne ut av en bedre løsning om hvem som skal bli spådd og ikke, for det her med at folk registrerer seg kun for å få gratis tarotlesning og vi ikke ser dem ellers i forumet er ikke greit, var mye godt de som maste på meg også. Jeg skal tenke på det til neste gang vi kjører en runde. Jeg er åpen for forslag på hva vi skal gjøre med den her problemstillingen. Det er du som bestemmer reglane. Trur det er viktig at du står fast ved dei. Altså ingen under 200 innlegg og ingen AB.
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2014 #337 Skrevet 4. mai 2014 Det er du som bestemmer reglane. Trur det er viktig at du står fast ved dei. Altså ingen under 200 innlegg og ingen AB. Får folk lillefingeren så tar de hele hånden, så det var et godt poeng.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. mai 2014 #338 Skrevet 4. mai 2014 Får folk lillefingeren så tar de hele hånden, så det var et godt poeng. Eg bør vel sjå at eg har ein tendens til å ta heile handa . Det er så spanande at eg ikkje klarar å styre meg Men stå fast ved dei reglane du set i HI.
Annie70 Skrevet 4. mai 2014 #339 Skrevet 4. mai 2014 Da sier jeg meg ferdig her. Håper det var like artig for dere som for meg. Syns det er morsomt at du tar deg tid til dette og jeg leser nesten samtlige innlegg i trådene. Honnør til deg Gjest
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2014 #340 Skrevet 4. mai 2014 Eg bør vel sjå at eg har ein tendens til å ta heile handa . Det er så spanande at eg ikkje klarar å styre meg Men stå fast ved dei reglane du set i HI. At du gjør det gjør ikke så meget, det er mer de der nye brukerne som når jeg sjekker innleggene deres bare har fra tidligere tarottråder og intet annet jeg vil til livs. For det blir for latterlig av voksne mennesker å registrere seg her og bare logge på når vi skal kose oss med tarot og øl. Det bør ringe ei bjelle når det kommer til folkeskikk da. Jmf mitt innlegg #240. De må bli med på å trekke lasset i debatten de også, ikke bare komme for å få gratis tjenester.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå