Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2014 #261 Skrevet 3. mai 2014 når vil jeg møte mannen i mitt liv? Døden. ikke godt å si faktisk fordi Døden er ikke noe godt kort for kjærlighet, men hvis jeg skal ta en spansk en for å tolke kortet så vil jeg faktisk si at en begravelse vil være plassen, men når?? Det kan jeg faktisk ikke si.
.Askepott. Skrevet 3. mai 2014 #262 Skrevet 3. mai 2014 Hm, nei ikke som jeg vet om enda. Men da får jeg hvertfall holde alle dører åpene. Gleder meg!
Julebrus Skrevet 3. mai 2014 #263 Skrevet 3. mai 2014 Kan jeg spørre nå? Vil jeg noengang møte min gamle flamme igjen?
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2014 #264 Skrevet 3. mai 2014 Kan jeg spørre nå? Vil jeg noengang møte min gamle flamme igjen? 3/Staver. Ja, men vedkommende vil ha kommet seg videre, så det blir ikke så artig som du tror.
Julebrus Skrevet 3. mai 2014 #265 Skrevet 3. mai 2014 3/Staver. Ja, men vedkommende vil ha kommet seg videre, så det blir ikke så artig som du tror. Det var trist. Ser du noe i hvilken sammenheng jeg møter han, og om det er lenge til?
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2014 #266 Skrevet 3. mai 2014 Det var trist. Ser du noe i hvilken sammenheng jeg møter han, og om det er lenge til? Nu har du vel fått nok ja.
Julebrus Skrevet 3. mai 2014 #267 Skrevet 3. mai 2014 Nu har du vel fått nok ja. Kan du være så snill å bare ta den så skal jeg ikke mase mer. Er en slags spesiell dag for oss i dag, så jeg blir litt emosjonell av det, så vil gjerne vite. Setter pris på dine svar, de hjelper mye.
.Askepott. Skrevet 3. mai 2014 #268 Skrevet 3. mai 2014 Dette var gøy, er det lov å stille flere spørsmål?
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2014 #269 Skrevet 3. mai 2014 (endret) Kan du være så snill å bare ta den så skal jeg ikke mase mer. Er en slags spesiell dag for oss i dag, så jeg blir litt emosjonell av det, så vil gjerne vite. Setter pris på dine svar, de hjelper mye. Nei. Endret 3. mai 2014 av Gjest 1
Gjest Tris Skrevet 3. mai 2014 #271 Skrevet 3. mai 2014 Nei, skal jeg avikle den her tråden og lage en ny hvor jeg prøver ut et nytt legg da... tenker høyt. Det er lov det. Jeg kom egentlig innom her for å si at nå er jeg imponert over deg!
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2014 #272 Skrevet 3. mai 2014 Det er lov det. Jeg kom egentlig innom her for å si at nå er jeg imponert over deg! Takk.
Gjest Clavel Skrevet 3. mai 2014 #273 Skrevet 3. mai 2014 prøve jeg og Finner jeg en ny og bedre jobb snart?
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2014 #274 Skrevet 3. mai 2014 (endret) prøve jeg og Finner jeg en ny og bedre jobb snart? 7/Sverd. Ja, men du blir nødt til å være litt slu og kanskje også en sniklars for å få den, jeg vil si "gjør det", for jeg synes ikke man er et rassholl bare fordi man passer sine økonomiske og karrieremessige interesser, særlig i de her tider hvor fast jobb har blitt luksus. Vil vel skje innen 90 dager dvs i ferieaviklingen. Endret 3. mai 2014 av Gjest
Gjest 82girl Skrevet 3. mai 2014 #275 Skrevet 3. mai 2014 (endret) Gjest! kan det bety at jeg ikke vil få en mann i mitt liv? når vil jeg møte mannen i mitt liv? Døden. ikke godt å si faktisk fordi Døden er ikke noe godt kort for kjærlighet, men hvis jeg skal ta en spansk en for å tolke kortet så vil jeg faktisk si at en begravelse vil være plassen, men når?? Det kan jeg faktisk ikke si. Endret 3. mai 2014 av 82girl
Gjest Clavel Skrevet 3. mai 2014 #276 Skrevet 3. mai 2014 7/Sverd. Ja, men du blir nødt til å være litt slu og kanskje også en sniklars for å få den, jeg vil si "gjør det", for jeg synes ikke man er et rassholl bare fordi man passer sine økonomiske og karrieremessige interesser, særlig i de her tider hvor fast jobb har blitt luksus. Vil vel skje innen 90 dager dvs i ferieaviklingen. Tusen takk for svar! Spennende, det stemmer iallefall at jeg innser at jeg må være mer aggressiv og stå opp for meg selv i jobbsammenheng.. håper å kunne gjøre det på redelig vis da håper det stemmer at jeg finner noe nytt ila de neste 3 mnd, hadde vært ideelt!
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2014 #277 Skrevet 3. mai 2014 Gjest! kan det bety at jeg ikke vil få en mann i mitt liv? Nei, egentlig ikke.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2014 #278 Skrevet 3. mai 2014 Tusen takk for svar! Spennende, det stemmer iallefall at jeg innser at jeg må være mer aggressiv og stå opp for meg selv i jobbsammenheng.. håper å kunne gjøre det på redelig vis da håper det stemmer at jeg finner noe nytt ila de neste 3 mnd, hadde vært ideelt! Jeg har for lengst kommet frem til at man må bruke litt albuer for å komme seg frem.
Polly Ester Skrevet 3. mai 2014 #279 Skrevet 3. mai 2014 5/Mynter. Det kommer an på hvordan man ser det, men jeg tolker kortet sånn at du kan finne deg noe likere enn det der ja. Takk. Jeg skal si ifra hva som evt skjer videre, jeg er veldig i tenkeboksen for å si det sånn... Har ikke noe særlig å gå ut i fra om han er ok eller ikke, men får nå bare se litt de nærmeste dagene.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2014 #280 Skrevet 3. mai 2014 Takk. Jeg skal si ifra hva som evt skjer videre, jeg er veldig i tenkeboksen for å si det sånn... Har ikke noe særlig å gå ut i fra om han er ok eller ikke, men får nå bare se litt de nærmeste dagene. Oki.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå