esmer Skrevet 3. mai 2014 #281 Skrevet 3. mai 2014 Håper jeg rekker det Gjest, kommer jeg og flørten min til å bli et par før skolesemesteret er over og vi går hvert til vårt ?
wasa Skrevet 3. mai 2014 #282 Skrevet 3. mai 2014 Kommer jeg til å få meg nye venner i den nye byen her?
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2014 #284 Skrevet 3. mai 2014 Håper jeg rekker det Gjest, kommer jeg og flørten min til å bli et par før skolesemesteret er over og vi går hvert til vårt ? 5/Beger. Det ser ikke slik ut nei, beklager.
esmer Skrevet 3. mai 2014 #285 Skrevet 3. mai 2014 5/Beger. Det ser ikke slik ut nei, beklager. Shit au.. Men tusen takk for at du tok deg tiden hvertfall
SoMuchWater Skrevet 3. mai 2014 #286 Skrevet 3. mai 2014 Har ikke nok innlegg, men håper kanskje du vil trekke et kort for meg likevel. Hvordan ser kjærlighetslivet ut for meg nå fremover? Er i et forhold, men lurer på om du ser om det blir oss to.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2014 #287 Skrevet 3. mai 2014 Har ikke nok innlegg, men håper kanskje du vil trekke et kort for meg likevel. Hvordan ser kjærlighetslivet ut for meg nå fremover? Er i et forhold, men lurer på om du ser om det blir oss to. Hva er det med : 1. Du er singel. 2. Du elsker Carlsberg øl. 3. Du rekker tråden min. 4. Du poster et innlegg hvor du stiller et spørsmål. 5. Venter på svar. 6. Som kommer. 7. Gi tilbakemelding. Du ikke forstår????? 1
SoMuchWater Skrevet 3. mai 2014 #289 Skrevet 3. mai 2014 Hva er det med : Du ikke forstår????? Jøss, beklager så meget....
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2014 #290 Skrevet 3. mai 2014 Jøss, beklager så meget.... unnskyldningen din er godtatt.
makkapakka Skrevet 3. mai 2014 #291 Skrevet 3. mai 2014 skjer det noe morsomt snart? (jeg har det veldig travelt om dagen men morsomt er det ikke alltid)
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2014 #292 Skrevet 3. mai 2014 skjer det noe morsomt snart? (jeg har det veldig travelt om dagen men morsomt er det ikke alltid) Måtehold. Vel, du kan jo ta med noen venninner ut for noen drinker og se hva som skjer...
BCW Skrevet 3. mai 2014 #293 Skrevet 3. mai 2014 Usikker på jeg har nok innlegg, men håper på det beste og spør likevel jeg .. Han gutten jeg har i tankene, men som jeg ikke helt skjønner meg på - hva skjer der egentlig? Eller, kommer det til å skje noe i det hele tatt fremover?
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2014 #295 Skrevet 3. mai 2014 Usikker på jeg har nok innlegg, men håper på det beste og spør likevel jeg .. Han gutten jeg har i tankene, men som jeg ikke helt skjønner meg på - hva skjer der egentlig? Eller, kommer det til å skje noe i det hele tatt fremover? 2/Mynter. Den her fyren prøver å gjøre to ting samtidig og han gjør det ikke så bra han klarer ikke å holde fokus, antageligvis sjonglerer han to damer samtidig. Så det gjør han opptatt og ikke tilgjengelig for deg i vendingene. Beklager.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2014 #296 Skrevet 3. mai 2014 Hei! Kommer jeg til å nå målet mitt? Narren. Ja.
Gjest BettyBoop Skrevet 3. mai 2014 #297 Skrevet 3. mai 2014 2/Staver. Ser ut som det skal bli en travel mai måned for deg også. hva vil det igrunn si? At jeg har det for travelt til å møte noen da eller at jeg blir omsverma? hehe
katyperry Skrevet 3. mai 2014 #298 Skrevet 3. mai 2014 Narren. Ja. Takk! Da skal jeg holde på litt til
BCW Skrevet 3. mai 2014 #299 Skrevet 3. mai 2014 2/Mynter. Den her fyren prøver å gjøre to ting samtidig og han gjør det ikke så bra han klarer ikke å holde fokus, antageligvis sjonglerer han to damer samtidig. Så det gjør han opptatt og ikke tilgjengelig for deg i vendingene. Beklager. Er nok like greit det Tusentakk!
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2014 #300 Skrevet 3. mai 2014 hva vil det igrunn si? At jeg har det for travelt til å møte noen da eller at jeg blir omsverma? hehe Vet ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå