Gå til innhold

Oppdrag:mamma


Cielo

Anbefalte innlegg

Nå har jeg sitti og lest igjennom hele dagboken din.. koselig bok du har.. :Nikke:

Så nå må jeg jo bare følge med her inne til du tester positivt.. :wink:

Har tro på denne prøvperioden her jeg.. :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for alle hilsnene Sandra, Moonchild, Madden, Hulderjenta, Moonchild (igjen :) ) og Salamandra!

God helg til deg og Sandra!

Jeg kom meg aldri på vinmessen, Moonchild, så det får bli en annen gang. Men jeg fikk unna ganske mange takkekort!

Madden: :ler: De overlever sikkert!

Hulderjenta: ektra ros er bare hyggelig! :)

Moonchild: Takk! :klem2:

Salamandra: Har du lest hele? Så hyggelig! Jeg får stikke innom din bok også.

I dag: Framlegging for medstudenter om et par timer. Jeg er godt forberedt, så det bør gå bra.

Middag hos foreldrene min etterpå.

Ordning i album i kveld? Å lage album er en aktivitet som er så hyggelig å holde på med når man har kommet i gang, men som er utrolig lett å bare utsette.

Ellers er jeg på dag 14, og siden annenhver-dag-metoden fortsatt praktiseres blir det nok litt :kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cielo!

Tenkte å legge igjen litt spor i boken din :)

Album er kjempegøy! Det er så morro å kunne se på det i etterkant :) Og vise familie og venner, vel de som er interesserte i allefall.

Jeg begynte på min gravidalbum igår og det var noe av det morsomte jeg kommer til å fikle med fremover. Anbefales sterkt når du om noen dager tester + :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cielo!

Tenkte å legge igjen litt spor i boken din :)

Album er kjempegøy! Det er så morro å kunne se på det i etterkant :) Og vise familie og venner, vel de som er interesserte i allefall.

Jeg begynte på min gravidalbum igår og det var noe av det morsomte jeg kommer til å fikle med fremover. Anbefales sterkt når du om noen dager tester + :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle bare innom og si hei, men så leste jeg om at du holdt på med bryllupsalbumet, og da fikk jeg dårlig samvittighet, gitt!! :roll:

Jeg får sette meg ned i kveld, det er jo veldig koselig når jeg bare kommer igang...

Vel, vel...

Ha en fin dag! Kos deg med kosen og lykke til denne måneden. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, fikk litt dårlig samvittighet jeg også.... har ikke sortert og satt i album på et par år..... :roll:

Håper du har en flott dag!

Lykke til på fremleggingen for de andre studentene :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sa jo at jeg kom til å komme å mase i boken din for ikke å bli glemt, jo. :tunge1::wink::ler: Har du forresten bestemt deg for om du utsetter innlevering av oppgaven eller ikke?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen grunn til å ha dårlig sammvittighet, jenter! :ler:

Jeg ble bare så inspirert av Cappo, men har jeg begynt... Nei!

Jeg tror ikke det blir noe i kveld heller. Jeg er så sliten.

Har hatt en lang dag (men framføringen gikk bra).

Moonchild: jeg har ikke tatt en endelig avgjørelse, men det må gjøres snart, ellers må prøvingen stanses. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre humør i dag, heldigvis.

Nok en lang dag på studiet, med framlegginger å høre på, seminarundervisning (hvor man må delta siden vi er så få, ikke mulig å sette seg bak og late som om man følger med) og planlegging av et foredrag min gruppe skal holde.

Etterpå, ballett.

Det blir vanskeligere og vanskeligere å få til å gå to eller flere ganger i uken, siden det er trening til faster tider, ikke bare å stikke innom. Men jeg vil danse! :sur:

Jeg har gjort det i så mange år og er så glad i det og vil så gjerne fortsette, men oftere og oftere krasjer timene med obligatoriske undervisningsting.

Enda senere i kveld: mannen skal lage middag og har lovet at det blir noe ekstra godt.

Nå: pausen over... Allerede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om ting går bedre i dag ja..!! Du har jo en hyggelig overraskelse som venter på deg senere.. alltid moro når mannen lager mat synes jeg!

Ønsker deg en flott kveld!!:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har hatt en fantastisk hyggelig kveld sammen med mannen din! Det finnes ikke noe bedre å komme hjem til ferdiglaget middag. :Nikke: (Bortsett fra å lage middagen sammen, fra bunnen av, men det har man jo ikke så ofte tid til i en travel hverdag.)

Det kan faktisk hende at "prinsessen" vokser av seg sine uspiselige sider. Det skjer faktisk med noen. På den andre siden MÅ man jo ikke nødvendigvis like noen, bare fordi dere er søsken. Spesielt ikke når dere er flere. Det viktigste er vel at det ikke er åpen krig, og at dere kan omgås i familiesammenheng. Så er det ikke så farlig om man ikke henger sammen på fritiden.

Hørtes lurt ut å utsette oppgaven ett semester. Av alle de nevnte årsakene. Jeg kan nemlig skrive under på at det ikke er så lett å sette seg selv på vent når man først har begynt. Selv ikke i kortere perioder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Madden og Moonchild!

Det er absolutt ikke sånn at det er krig mellom oss altså, stort sett er det bare jeg som irriterer meg mer eller mindre, det er sjelden vi krangler. Som oftest går vi godt overens.

Jeg skal på en liten spontanferie! :hoppe:

Mannen skal til Paris med jobben fra i kveld til søndag.

Jeg tenkte at der røk den prøvingen (EL forventet i løpet av helgen), men mannen sa at jeg kunne jo bare bli med!

Han kommer til å jobbe litt på dagen på fredag og lørdag, men har kveldene og hele søndag fri og han ville veldig gjerne ha meg med.

Jeg bor gratis på hotellrommet hans, og vi kjøpte min billett på bonuspoeng, så bortsett fra den uunngåelige shoppingen blir dette en gratis-ferie!

Jeg digger Paris! Jeg og mannen hadde en av våre første ferier der og jeg har vært der mye med familien da jeg var yngre og også på andre ferier i løpet av årene. Jeg skal nok klare meg helt utmerket alene på dagtid i to dager.

Jeg må skulke en hel dag med undervisning i morgen, men det bør gå bra.

Håper alle får en fin helg. Er tilbake på mandag, tipper jeg.

Au revoir, les filles!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss, jeg blir imponert hvis du leser hele, Camelia! Jeg har lest hele din, tror jeg, men det har jo vært etterhvert som du har skrevet.

Nå drar jeg til Gardermoen om en halv time!

Kryss fingrene for at jeg kommer tilbake med en liten Made-in-Paris-spire i magen, da! :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kryss fingrene for at jeg kommer tilbake med en liten Made-in-Paris-spire i magen, da! :enig_animasjon:

Det høres ut som en plan! :Hehe:

Ha en fin tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så heldig du er som er i verdens mest fantastiske by! :hjerte:

J'espère que vous avez un séjour merveilleux à Paris, et que vous utilisez la chance pour faire un(e) petit(e) bébé beau/belle! (Selv uten pergo... ;-) )

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....krysser...og krysser....og krysser.... :tommelsmil:

Nå håper jeg dere har hatt en super-romantisk helg i Paris....(heldiggrisene....)og at dere hadde med en liten spire hjem!! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Jeg er tilbake etter en helt fantastisk langhelg! :hjerter:

Skal skrive mer senere, nå har jeg for mye å gjøre.

Om det blir klaff denne syklusen, så blir det uansett ikke Made i Paris.

Jeg har nemlig ikke hatt EL ennå, enda jeg er på dag 20. Meget mystisk, men både Persona og temperaturmålinger viser at det ikke har skjedd noe ennå. Håper det ikke er en av de fryktede syklusene uten EL... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...