Gå til innhold

Oppdrag:mamma


Cielo

Anbefalte innlegg

:hjerter: Små nye nurk er jo så koselig. Og i aller høyeste grad eggstokkrykkingsfrembringene. :ler: Jeg tror at når noen har slitt lenge med å få det til, så er det nesten umulig å ikke være glad på deres vegne. Ikke minst siden de da symboliserer at det går an selv om det kan være vannskelig.

Også syns jeg godt de kunne delt oppbøkene i to... Sånn at man ikke forsvant over på side 2 før man fikk sukk for seg... Men moderatorene ville ikke høre må meg. *sukk*

Ha en fortsatt fin og spennende uke!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Også syns jeg godt de kunne delt oppbøkene i to... Sånn at man ikke forsvant over på side 2 før man fikk sukk for seg... Men moderatorene ville ikke høre må meg. *sukk*

Hva med at vi sier fra en gang til, alle sammen?

Det er ganske uoversiktlig sånn som det er nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med at vi sier fra en gang til, alle sammen?

Det er ganske uoversiktlig sånn som det er nå...

Da setter jeg igang.. Så får vi se hva som skjer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære dagboknabo! Vi er mange som skriver nesten hver dag, men vi fyker likevel over på side 2 temmelig kjapt. Jeg har dessuten observert at dette er det flere av oss som syns er litt dumt. Derfor prøver jeg meg på et lite opprop på ”ris og ros” for å se om moderatorene vurderer å revurdere litt – og i det minste dele ”oss” i to. (Som vel egentlig er tilstrekkelig?)

Er du enig med meg, skriv gjerne under på mitt lille innlegg, som du finner her --> http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=96556

Ha en fin dag! :klem: fra Månebarnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen i dagboken min :)

Så koslig å fare på barselbesøk da.... de er jo bare så skjønne disse små nurkene :)

Ønsker deg lykke til med prøvingen Cielo, håper det snart en dag blir deres tur til å få en positiv test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for at du er så skriveferdig! Du klarte å sette bokstavene sammen, til meningsfulle argumenter, som vi andre ikke har klart å sette ord på før...

(i tråden om oppdeling)

Sitter og godter meg over det du sa om pergo-babyer :Hehe: Det var det jeg skjønte! Den som venter på noe vakkert... :wink:

Håper du får en fin kveld og en helg med litt mindre stress og arbeid... :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Madden, Moonchild og lillen. :sjenert:

Jeg mener virkelig det jeg skrev om den fine kulturen her inne, hvor alle blir ønsket velkommen og fulgt med på, og jeg tror det blir lettere å ta vare på hvis vi deles opp.

Mest takk skal Moonchild ha, som startet det hele! :klem2:

Nå logger jeg av, skal ha en fullstendig arbeids- og stressfri kveld med mannen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du koser deg masse med mannen i kveld! (Og jammen ble vi ikke delt, gitt, om enn på et litt annet sted en forventet... Men man skal ikke klage.)

Ikke glem meg helt, da. Selv om jeg henger i "den andre" gjengen... (Nesten som å få klassen delt i to på barneskolen, dette. Og oppdage at halvparten av veninnene har havnet i den andre klassen... :ler: Veldig bra for miljøet, men litt rart i begynnelsen.) :-)

(Forresten så ville det ikke falt meg inn å tror at du kjente til noen her uten å gi deg til kjenne - du virker alt for real til det! :Nikke:)

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe: for innlegget på dagbokdebatten på Prøvere og ufr.barnløse!! Blir litt provosert jeg..så jeg klarte ikke å være like saklig!! :roll:

Uansett! ha en strålende helg!! :vinke::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsenene, Moonchild, Madden, sirka og Veronal!

Moonchild: jeg glemmer selvsagt ikke deg! Du får være en av mine faste inne på M-Å!

sirka: god helg til deg og!

Madden: takk. Jeg synes ikke du var spesielt usaklig, jeg!

Veronal: det spøker for vinmessen... Mannen har et prosjekt som skal legges fram på mandag, og må jobbe hele søndag. Søndagsovertid er så bra betalt at han ikke kan si nei... Men jeg vil på vinmesse! :sur: Jeg skal prøve å få med noen andre, men det ser ikke så lovende ut. :(

Dagen i dag går nok med til skriving av takkekort.

Nå er det snart to måneder siden vi giftet oss, og jeg vil gjerne ha alle ut snart. Men det tar tid, særlig når vi gjerne vil skrive noe litt mer personlig enn "tusen takk for gaven og at du delte dagen med oss". Været i Oslo i dag er imidlertid skikkelig høsttrist, så det gjør ikke så mye å sitte inne, drikke god kaffe, høre på fin musikk og skrive takke kort.

Og i kveld skal vi på konsert!

Dag 11 i dag, forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt å lese. Og skulle du slumpe til å glemme meg bort, så kommer jeg nok å maser litt i boka di, skal du se. :ler:

Ser vi har samme vinmesseproblem i morgen. *sukk* Og jeg som har rabattert inngang og greier... Men jeg jobber fortsatt med saken. Håpet er nemlig ikke ute før messen er over! Menn som må jobbe på søndager (og lørdager og ukekvelder) er innimellom temmelig håpløse greier. Spesielt når det går ut over noe jeg har lyst til å gjøre. :tunge1: Men det ordner seg alltids! Og forhåpentligvis kommer det andre muligheter senere, om jeg ikke får gått i morgen.

Håper du fikk unna masse takkekort i dag. (Jeg var ikke like flink - giftet meg i august, sendte takkekort som "julekort"... :oops:) Men det er nå en ganske trivelig syssel å sitte inne med en kopp varm drikke og skrive kort i det UTROLIG triste Oslo-været.

Ha en fin søndag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:oops: Nå blir jeg skikkelig flau...vi giftet oss i fjor i juli...og har enda ikke fått ut absolutt alle kortene... :oops:

Jaja...de overlever vel!! Godt at du koser deg inne i høstværet! håper konserten svarte til forventningene!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Oi - der gjorde jeg en feil... :sjenert:

Da jeg skrev trodde jeg plutselig av en eller anne grunn at jeg var i Moonchild sin dagbok - sikkert fordi hun hadde skrevet sist... :sjenert:

Men du fikk bare litt ekstra ros, og det skader jo ikke! :ler2:

Beklager at jeg trodde jeg var et annet sted... :oops: :klaske:

Men ønsket om en finfin søndag står ved lag, Cielo!!

Håper du har det bra!!

:D

*tusler litt flau ut igjen...*

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...