Gå til innhold

Oppdrag:mamma


Cielo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jammen godt å høre!! Kos deg med vin i dag også du Cielo!! med god samvittighet!!

Jeg og mamma har kjøpt en flaske god rødvin som vi skal kose oss med i kveld...og det skal jammen bli godt!!:D

Håper du får ei fin helg Cielo!! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikk vin!

Neste søndag er det forresten vinmesse i Oslo spektrum som jeg kan anbefale på det varmeste. Det kræsjer ikke med EL, eller?

Jeg gleder meg storveis til å sniffe meg gjennom sortimentet, om ikke annet. :Nikke:

Fortsatt god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, damer, jeg følger oppfordringene deres og drikker vin! :ler:

Jeg har hatt en fin helg så langt.

I går var vi på åpningen av kunstutstillingen til en venninne av meg. Mye hvitvin, mingling og høy se-og-bli-sett-faktor. Litt slitsomt miljø, synes jeg. Man er liksom ikke interessant hvis man ikke driver med kunst eller har et annet såkalt spennende yrke. Mitt passerer tydeligvis nåløyet og gjør meg verdig å snakke med, mens en annen venninnne jeg kom sammen med har en "kjedelig" jobb, og ble glatt ignorert hver gang hun fortalte noen hva hun drev med. Jeg misliker sånne folk! :evil:

Nå har jeg nylig kommet hjem fra trening og er sliten!

Jeg har danset ballett siden jeg var liten og gjør det fortsatt, selv om jeg har kuttet ned til to ganger i uken nå og danser andre former enn bare klassisk.

I kveld skal vi en tur ut med noen venner, vi har ikke helt bestemt oss hvor ennå.

Den vinmessen så bra ut, Veronal!

Det skal jeg få med mannen på.

Jeg tror ikke det krasjer med EL, og om det hadde gjort det tror jeg vi hadde dratt likevel. Vi må jo ta litt pause i befruktningen! :ler:

Jeg tipper jeg kommer til å gå rundt og lure på hvem som er deg... :sjenert:

I hodet mitt ser du jo ut som på avataren din, men det gjør du vel ikke i virkeligheten?

Fortsatt god helg til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så det er Ani Di Franco du har bilde av.

Jeg kjente henne ikke igjen jeg! :oops:

Liker henne godt jeg også, men har ikke hørt på henne på lenge.

Nå fikk jeg lyst til å gå og sette på en plate. "Ani Di Franco" eller "Not a pretty girl", kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varmer mitt hjerte å vite at det er kvinner der ute med god musikksmak! :ler:

Selvsagt! :enig_animasjon:

Musikk er kjempeviktig for meg. God musikk! Har altfor mange plater og går mye på konserter.

:danse:

Bildet er fra "Little plastic castle"-albumet.

Det har jeg ikke.

*notere seg bak øret, tigge bestevenninne som jobber i plateselskapet som distribuerer Anis plater i Norge (tror jeg ihvertfall)*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

*aner ikke hvem Ani De Franco er, bortsett fra at jeg nettopp har funnet ut at det er den rare damen på Veronal sin avatar, så jeg tusler ut igjen uten å si så mye mer enn det*

*jo, jeg ville hilse på Cielo og ønske henne en god uke i uken som kommer*

*tusler ut...*

*:ler2:*

*poff*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, Madden!

Dette ligger an til å bli en jobbeuke av dimensjoner... :o

Både studiejobbing og mye å gjøre på ved-siden-av-studiene-jobben.

Men det er greit, ingen prøving å forholde seg til før ut i neste uke, så det gjør ingenting å være litt sliten.

Nå har jeg sittet på jobb siden åtte i morges, og har fortsatt noen timer igjen. Jeg har hatt flere møter med juristene på jobben i dag og det har vært så spennende. Det blir virkelig bra det vi jobber med nå, og da gjør det ingenting å sitte lenge! :)

Oj, sjef i anmarsj. Må løpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke deilig med en dag som er morsom.

... Nå ble jeg skikkelig nyskjerrig på hva det er du jobber med siden det også er jurister inne i bildet. Men jeg skjønner jo også at du ikke har lyst til å fortelle det. :wink: Håper resten av den hektiske uken blir like spennende!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke deilig med en dag som er morsom.

... Nå ble jeg skikkelig nyskjerrig på hva det er du jobber med siden det også er jurister inne i bildet. Men jeg skjønner jo også at du ikke har lyst til å fortelle det.  :wink: Håper resten av den hektiske uken blir like spennende!

:klem:

Jeg har ikke noe i mot å fortelle hva jeg driver med på en liten pm! Jeg har egentlig ikke noe imot å fortelle mye til alle her inne, det er tanken på at noen jeg kjenner kan lese boken min uten at jeg vet det jeg ikke liker...

Jeg sender deg en pm, Moonchild!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er vi, Moonchild! :enig_animasjon:

Travleuken fortsetter, og jeg er nok dårlig både til å lese og legge igjen spor i mine og andres dagbøker, men jeg kommer sterkere tilbake!

I kveld skal jeg og mannen dra på barselbesøk til en helt ny baby, født i går! :hjerter:

Det er mannens kamerat som har blitt pappa, og jeg syntes det var litt tidlig å komme og besøke dem så raskt.

Jeg ba mannen om å forsikre seg om at det var greit for den nybakte moren også, ikke bare for den stolte pappaen. Det var det, hun hadde hatt en veldig lett fødsel og siden familiene deres bor langt unna, var de veldig selskapssyke. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Side 2 igjen! Hva må man gjøre for å holde seg flytende her inne? :klø:

Jeg har vært og sett på verdens skjønneste nyfødte baby! :hjerter: Et døgn gammel. Smelt...

Hun var virkelig en av de søteste babyene jeg har sett. Og en ekte Pergo-baby, fortalte foreldrene. De er visst særlig søte, hører dere det, dere Pergo-babes her inne? :ler:

Foreldrene hennes har slitt lenge for å få barn, og også mistet før, så jeg er bare glad på deres vegne. Det var litt deilig å merke.

Da jeg holdt henne i armene mine, var noe av det første hun gjorde å vende ansiktet mot puppen min og lage sugebevegelser med munnen! Beklager, babyen, ikke mye å hente der ennå! :ler:

Mannen ble om mulig enda mer verpsjuk etter besøket. :-?

Dag 8 i dag, ca. en uke til EL, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅ!!! det var det jeg visste at det å ta pergo har sine fordeler!!! Har også hørt at hvis du spiser mye sterk mat blir ungene spesielt vakre...så med både pergo og en avhengighet til sterk mat..så må det bare bli verdens vakreste barn på oss!! :ler:

Koselig med barselbesøk..men så setter det igang utrolig mye hormoner hos oss også da..jeg blir helt på tuppa av det!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...