Gå til innhold

Oppdrag:mamma

Cielo

Anbefalte innlegg

Madden og Hulderjenta: :klem:

Hvordan gjøre en dårlig dag til en slett ikke så verst en:

*ta lang varm dusj.

*lage superfrokost med nymalt kaffe, eggerøre, hjemmebakt brød og yoghurt.

*få telefon av venninne, gå tur på St.Hanshaugen

*få telefon fra foreldre, bli invitert på middag senere på dagen.

*spise hyggelig middag hos foreldre og se på bilder fra bryllupet.

*gå hele veien hjem, og det er så varmt at man kan gå i t-skjorte!

*komme hjem, ta på pysj, få telefon fra mannen som sier at han elsker meg :hjerte:

*logge seg på på KG og se hyggelige hilsener.

Det ble en fin dag likevel, jo! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den oppskriften på en flott søndag tror jeg at jeg bruker neste gang... :wink: . Min søndager har en tendens til å bli fylt av mye latskap og tiltaksløshet.. :oops:

Håper du får en flott uke, Cielo. :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en fin dag, ja, Hulderjenta, sirka, Madden og Moonchild!

Takk for kryssing, Moonchild, men det nytter nok ikke...

I morges hadde temperaturen sunket, og da kommer mensen i morgen eller på onsdag, akkurat som forventet. :(

Hvis det ikke klaffer i neste pp, og det har jeg nå skjønt at jeg ikke kan regne med, må jeg og mannen ha en ordentlig prat om hva jeg skal gjøre med studiene. Da må jeg nemlig utsette avsluttende eksamen et semester.

Og et semester utsatt + en eventuell svangerskapspermisjon= tre semestre forsinket. Spørsmålet er om jeg da får ettergitt av Lånekassen de 50 000 man får når man avlegger eksamen på hovedfagsnivå... Må ta telefon til Lånekassen!

Ellers går det fint for oss økonomisk, og det gjør meg ingenting å vente med å jobbe, jeg er så ung i dette yrket likevel.

Hvis det ikke klaffer raskt, og jeg ikke bestemmer meg for å utsette eksamen, må jeg altså ta avsluttende eksamen , få jobb og jobbe en stund først. I mitt yrke er det ikke bare å jobbe litt og så slutte, det kommer til å gå ut over mange mennesker, så jeg bør helst være i jobben litt. Vi snakker altså om å utsette prøvingen godt over et år. Det er lenge!

Heldigvis er jeg ung, så den mue omtalte biologiske klokken tikker ikke så voldsomt høyt ennå, men mentalt tror jeg det kan bli vanskelig å omstille seg.

Jeg og mannen bør nok finne ut av dette snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff...hvorfor må det alltid være så mange biter i disse puslespillene våre..det er så kjedelig når en ikke får bitene til å passe helt...Håper dere finner ut av det uansett...og at det klaffer raskt!! :) Skal krysse fingre for dere iallefall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Madden! :klem2:

Vi finner nok ut av det.

Jeg har begynte å skjønne at dette er det naturen som bestemmer, ikke vi, og det er uvant.

Når det gjelder andre viktige ting i livet mitt, har det stort sett vært sånn at jeg har bestemt meg for noe, og så har det blitt sånn. Jeg bestemte meg for hva jeg ville ha som yrke, jobbet kjempehardt og kom inn på den vanskelige utdannelsen.

Jeg og mannen møtte hverandre, fant ut at vi bare måtte være sammen og satset på hverandre.

Vi kjøpte drømmeleiligheten i favorittområdet i Oslo.

Men dette med barnelagingen har vi faktisk ikke full kontroll over og det er vel bare å avfinne seg med.

I dag er dag 31. Temperatur akkurat den samme som i går. Det har bare sunket bittelitt, men det er nok til at jeg skjønner hva som kommer til å skje. Denne tempingen korter ihvertfall ned tiden mellom EL og IKM med to dager, hvis jeg skal prøve å finne noe positivt. Tipper idiotmensen kommer i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper det ikke gjør noe at jeg fortsatt krysser fingrene for deg... :sjenert: Håp i hengende snøre er det alltids.... :roll:

Ønsker deg en flott dag i morgen uansett...det skal klaffe for oss..om det er denne mnd eller neste..det får nesten tiden vise! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Madden og Veronal, men jeg tror ikke det er mulig å være gravid når temperaturen har sunket sånn. :(

Regner med at det blir dag 1 i løpet av dagen eller i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Bizzy!

Dag 1, ja.

Ingen tvil om det... :evil:

I kveld skal det ihvertfall drikkes vin! Dyr og god vin!

Kanskje spise fersk tunfisk også? En kombinasjon gravide bør holde seg unna, men som jeg nå kan nyte så mye jeg vil. Mager trøst... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som en veldig god plan :Nikke:

Viktig å kose seg litt ekstra når verden ellers virker urettferdig :klem:

Den planlagte middagen hørtes utrolig deilig ut altså :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 1, ja.

Ingen tvil om det... :evil:

:klem:

I kveld skal det ihvertfall drikkes vin! Dyr og god vin!

Kanskje spise fersk tunfisk også? En kombinasjon gravide bør holde seg unna, men som jeg nå kan nyte så mye jeg vil. Mager trøst... :(

Mager trøst, men definitivt en trøst! :sjarmor:

*savne-savne*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, dumme tante. Skjønner at du blir frustert. Men denne måneden kommer det til å klaffe, det bare VET jeg. :Nikke:

... Dessuten er fersk tunfisk og vin veldig deilig...

Forresten skulle det bare mangle! Man må jo "passe på" jentene her inne. :wink:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:evil: Tanter er uvelkommen!!

Synes du hadde en fin plan for kvelden jeg!

Ta godt vare på deg selv og være litt sint og sur i dag. Det er lov! Det synes jeg i alle fall!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bizzy, Veronal, Moonchild og Magnhild: takk for oppmuntringer! :klem2:

Mye å gjøre i dag, har ikke tid til mer enn å redde meg opp fra side 2...

Nå må det da blli en inndeling av dagbøkene her snart??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be den idiotiske tanta dra dit peppern gror!! Tenk å komme på besøk når hun ikke har noe hos deg å gjøre!! Be om besøksforbud..det har jeg vurdert....

Håper du får en fin helg tross alt... :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj! Kast den dumme tanta på dør!

Makan til frekkhet og komme slik når hun ikke er ønsket!

Håper du får en fin-fin helg, uansett!

Drikk masse rødvin og kos deg, du.

:blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...