Gå til innhold

Oppdrag:mamma


Cielo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for alle hilsener!

I dag er det dag 1. Og det er helt greit.

Du har sikkert rett i at det ikke er så dumt å ikke være gravid på bryllupet, Moonchild, man vet jo aldri hvordan formen blir. Nå blir det definitivt champagne og vin på meg, både under utdrikkingslaget og på bryllupet!

Og ja, vi liker menn som skriver fine taler! :hjerte:

Så det var det du mente med hmmmmet ditt, Veronal! Du tippet ihvertfall ganske riktig. :wink:

Men det er ikke det jeg driver med på jobben jeg kommer til å jobbe med når jeg blir ferdig, jeg skal over i en annen gren av faget. Jeg har fått inntrykk av at du er realist, jeg, men nå er det kanskje jeg som har tippet galt? I så fall har vi nok ulik fagbakgrunn.

Det ble ikke noe utdrikkingslag denne helgen, så det var ikke lureri. Da blir det nok neste lørdag. Spennende!

Jeg har ingen anelse om hva som skal foregå, men kjæresten min mente at det hørtes ambisiøst ut (han har blitt innviet i planene, men er irriterende god til å holde på hemmeligheter...)

Bra at du har prøvd ut Ariel for meg, så trenger jeg ikke å kaste bort penger på den! :ler:

Siden jeg temper visste jeg allerede for to dager siden at mensen kom til å komme, så jeg og kjæresten delte en flaske Chablis i går. Det er saker!

Hei glossy!

Jeg skal stikke innom hos deg også og legge igjen hilsen.

Gratulerer med overstått bryllup og spire i magen!

Alt står bra til, Siam, takk for at du sjekket innom!

I går var det to uker igjen til bryllupet.

Det er jo ingenting! Det er så rart at tiden snart er inne.

Det har så lenge vært en stor, fin begivenhet som har ligget langt inne i framtiden, men nå er det snakk om dager...

Men jeg bare gleder meg,

det kommer nok til å bli en utrolig stor og viktig dag. :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får drikke en Alsace for meg også i løpet av uken. Tør jeg foreslå en Gewürztraminer? *namnam*

Jeg er realist, ja - så da tok jeg feil igjen. :wink: Akk, ja.

God ustabilt-vær mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å få drukket en Alsace for deg, Veronal, hvis du kan prøve å sende meg noen befruktning-på-bryllupsreisen-blå-vibber! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal åpne telepati-kanalen 24-7 mens du er på bryllupsreise' date=' jeg. :wink:[/quote']

Takk, takk!

Regner med at det gjør susen...

Jeg regner med at denne dagboken først og fremst blir en bryllupsdagbok fram til vi drar på bryllupsreise.

Neste IKM er den 11 august, da er vi fortsatt bortreist.

Vi kommer hjem en uke etter det, det hadde vært herlig å komme hjem fra bryllupsreisen med så gode nyheter.

I dag skal jeg begynne å pakke til reisen. Jeg elsker å pakke til ferier, og at jeg har klart å vente så lenge er uvanlig. :ler:

Vi skal ha en kombinasjon av storby (en uke) og strand (to uker), så jeg har god grunn til å pakke masse forskjellige klær. Masse!

Jeg gleder meg sånn til den ferien, til å gå rundt i et fremmed land med mannen, vite at vi akkurat har blitt gift, tenke tilbake på den fine dagen vår og vite at vi forsøker å lage et barn sammen... :hjerter:

Mannen er forøvrig litt sliten i dag, han ble nemlig drukket ut i går. Men det hørtes ut som et hyggelig utdrikkingslag og han var strålende fornøyd, selv om han er litt blek og sa at jeg nok fikk drikke vin alene i kveld. :ler:

Mitt blir på fredag og lørdag! Det skal visst gå over to daager Jeg gleder meg veldig.

Alt jeg vet er at vi kommer til å bli temmelig mange venninner, ellers vet jeg ingenting.

Jeg håper det blir en bra dag. Men det kan vel nesten ikke ikke bli det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil bare ønske deg lykke til med utdrikkingslag, bryllup og bryllupsreise, for nå tar jeg ferie! Gleder meg til å lese referater!

God sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk fod det Veronal og Engel!

Venninnene mine er både siviliserte og kule, så jeg gruer meg ikke, men jeg er utroligspent på hva de har funnet på!

Nå sitter jeg bare og venter og venter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lørdagen var strålende! Og søndagen.

Det varte i to hele dager!

Jeg tror jeg må ha blant verdens beste venninner...

* fortsatt rørt*.

I dag har jeg masse å ordne, så det er bare å komme seg ut, men jeg skal prøve å komme med et fyldigere referat senere.

Tankene om babylaging er helt fraværende, men de dukker vel opp på bryllupsreisen, regner jeg med... :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner at du hadde et flott utdrikkingslag! :)

Gleder meg til å høre mer om det. I mellomtiden hjelper jeg deg å telle ned:

4 dager til Cielo gifter seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i dag er det bare tre... :o

Nok en travel dag, men jeg satser på å få litt tid til å skrive i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med bryllupet som nærmer seg med stormskritt! Tenker sommerfuglene begynner å melde sin ankomst?

Lykke til! Håper dere får en strålende dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for lykkeønsknigene alle sammen!

Det har vært så mye å gjøre de siste dagene at jeg ikke har hatt tid til noe utdrikkingslagsreferat.

Nå er det bare et døgn igjen til jeg gifter meg! :hoppe:

Jeg gleder meg helt utrolig mye. Jeg og kjæresten snakket i går om hvor rart det var at dette som vi har gledet oss til så lenge endelig skjer. Håper det blir en skikkelig bra dag!

EL er forresten forventet et par dager etter bryllupet.

Bra timing... :sjarmor:

Fortsatt god sommer alle sammen! :)

Jeg er tilbake i midten av august, hvs jeg klarer å hode meg unna så lenge, da. Jeg må kanskje sjekke innom en tur.. .:oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...