Gå til innhold

Oppdrag:mamma


Cielo

Anbefalte innlegg

Jeg skal kose meg Bizzy!

Jeg kan ikke helt tro at det er bare seks uker igjen.

Tiden fra kjæresten min fridde ifjor sommer har gått så utrolig fort. Jeg gleder meg vilt! :hoppe:

Alt unntatt endel småting er ordnet, så jeg tror ikke det blir mye stress i den siste tiden, selv om både jeg og kjæresten min tenker masse på bryllupet og snakker om det hver dag.

Sånn i forhold til prøving er det nok ikke så dumt å ha et bryllup å planlegge. Jeg har ikke tid til å tenke så altof mye på prøvingen, men jeg er veldig klar over hvilken dag i syklusen jeg er på og når det er sjans for å lykkes...

Dag 5 i dag.

Personaen pleier å lyse rødt fra dag 13, det blir den 23 juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:(

Vi har planer om å gå på utendørskonserten p3 arrangerer på St. Hanshaugen i ettermiddag med Euroboys, Jim Stark og Minor Majority+ hemmelig band (som jeg vet hvem er...),

men nå har det begynt å småregne utenfor her på jobben. :(

Mulig det ikke blir noen picknic nå, nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strålende sol igjen!

Veldig til skiftende vær da...

Da er det mulig at det blir picknic likevel, det blir ihvertfall konsert!

Og etter i dag har jeg bare ni arbeidsdager igjen før jeg tar ferie! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med bare 9 dager til ferie! Hva skal du finne på da utenom bryllupsplanlegging og prøveproduksjon? :sjarmor: Er du ferdig med hovedfaget ditt da eller blir det studier igjen til høsten? *nysgjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal du finne på da utenom bryllupsplanlegging og prøveproduksjon? :sjarmor: Er du ferdig med hovedfaget ditt da eller blir det studier igjen til høsten? *nysgjerrig*

Hei!

Det er greit å være nysgjerrig Veronal!

Jeg er ikke ferdig før neste høst,

men det jeg håper på nå er jo at det skal bli en liten svangerskapspermisjon innimellom, sånn at jeg blir ferdig om to år.

På en måte kan jeg nesten ikke vente med å bli ferdig (dette er et veldig langt studium), men samtidig gjør det meg ingenting å være litt eldre når jeg begynner å jobbe.

Det jeg har funnet ut er at vi ikke har så veldig mange prøveperioder på oss hvis jeg skal rekke å føde mens jeg fortsatt er student...

Hvis man faller midt imellom jobb og studier får man ingen penger omtrent!

Men jeg er redd at det vil bli veldig vanskelig å slutte å prøve når vi først har begynt!

Det som går an er å utsette eksamen mens man er gravid, eller si at man er forsinket med hovedoppgaven, det vet jeg om flere som har gjort, så det får nok bli løsningen.

I så fall kan det bli en stund til jeg begynner å jobbe, men det er ingen hast.

Jeg har følt meg så ung når jeg har vært i praksis nå, så jeg har ingenting imot å bli litt eldre før jeg begynner for fullt!

Utekonserten var meget vellykket!

Litt regn og litt sol om hverandre, men 4-5000 mennesker pakket sammen oppe på St. Hanshaugen, masse kjente og veldig hyggelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det an å spørre hva du studerer? :sjenert:

Så kult med konsert! Jeg er bare sliten og lengter etter ferie. Hjernen er liksom full av ull, så jeg klarer ikke tenke engang!

Snart fere for oss begge nå!!!! HURRA!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får håpe det klaffer for dere sånn rimelig kjapt slik at du fortstatt er student! Har selv studert i maaange år, og etter avsluttede studier syntes jeg det var greit å jobbe litt før en eventuell permisjon. Byttet jobb også, men nå har jeg jobbet i 1,5 år i drømmejobben så nå må det være lov til å bli gravid.

Ellers kan jeg hjelpe deg litt med nedtellingen:

1 uke til Cielos ferie!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Tyttebæret: er det ok at jeg ikke forteller hva jeg studerer? Jeg tenkte mye på det før jeg bestemte meg for å starte denne dagboken, på hvor mye jeg skulle fortelle om meg selv. Det er lett at det blir ganske mye, det merker jeg allerede nå.

Jeg føler at man blir ganske sårbar når man skriver om noe så privat som det man gjør i disse dagbøkene, så jeg vil ihvertfall prøve å unngå at jeg legger ut altfor mange opplysninger om meg selv, også av hensyn til mannen som er med på denne prøvingen og som ikke har bedt om at jeg skriver detaljer om vårt privatliv.

Kanskje jeg er litt paranoid nå?

:oops:

Veronal: Tusen takk for hjelp med nedtelling til ferie! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta
Kanskje jeg er litt paranoid nå?

:oops:  

:riste: Nei, det er du ikke.

Føl deg fram til hvor mye du vil skrive, og om hva. Jeg har hatt dagbok på KG før, og ble altfor personlig og fortalte alt for mye, følte hvem som helst kunne kjent meg igjen... :oops: Så den slettet jeg til slutt... Prøverdagboken min handler mest om prøving, og jeg blir ikke så "gjenkjenbar" i og med at (nesten) ingen vet at vi prøver :wink:

Ha en god helg! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du skjønner hva jeg mener Hulderjenta! :klem:

Du har forresten verdens søteste avatar! :)

Det minner meg på at jeg må finne meg en selv...

Men jeg finner jo ingen bilder som er små nok, og vet ikke hvordan man forminsker bilder.

Er ikke god på data. :oops:

Må finne ut av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler at man blir ganske sårbar når man skriver om noe så privat som det man gjør i disse dagbøkene, så jeg vil ihvertfall prøve å unngå at jeg legger ut altfor mange opplysninger om meg selv, også av hensyn til mannen som er med på denne prøvingen og som ikke har bedt om at jeg skriver detaljer om vårt privatliv.

Kanskje jeg er litt paranoid nå?

:oops:

Overhode ikke! :klem:

Sjekker selv innom egen dagbok til tider for å sjekke hvor lett gjenkjennelig jeg er. Jeg håper at det er kun nær familie som kjenner meg og livet mitt godt nok til å kjenne meg igjen på detaljer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, nå har det blitt endret!

Fint at det er flere som forstår. :klem:

Jeg er spent på det pilotforsøket ditt, jeg... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 11 og Persona lyser fortsatt grønt dagene nå!

Travelt, travelt på jobben disse siste dagene og ikke mye tid til å henge her inne. Det er utrolig mye som skal gjøres og avsluttes før jeg er ferdig i denne jobben.

Jeg jobber ut denne uken, men hvis jeg ikke blir ferdig med alt jeg skal ha gjort må jeg bruke et par dager i neste uke også.

Det frister ikke....

Jeg får pelle meg tilbake og jobbe litt!

Fra neste uke blir det bare baby- og bryllupsplanlegging! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh.

Jeg kommer ikke til å bli ferdig denne uken, jeg bare vet det! :evil:

Saksbunkene ligger meterhøye på skrivebordet mitt, jeg overdriver ikke. Nesten...

Jeg er overarbeidet og underbetalt. Faktisk får jeg ikke betalt i det hele tatt. :cry:

Men innen en liten halvtime er supersamboer her og henter meg og vi skal til foreldrene mine og spise middag før vi drar hjem og tar vår oppgave som prøvere på alvor! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dag 12 og fortsatt grønt lys.

Det røde pleier erfaringsmessig å komme fra dag 13, så det nærmer seg...

Men vi :kline: uansett vi!

En god dag til alle!

Jeg psyker meg opp til å grave meg ned i arbeid. :(

Bare noen dager igjen nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare ha en liten pause og tenke på noe annet enn jobben.

Jeg har hatt to vellykkete avslutninger i dag, men har en vanskelig sak foran meg. Jeg gruer meg...

Heldigvis har jeg noen flinke folk her med meg.

Dessuten har jeg fått en stor blomsterbukett i dag!

Seksjonslederen hadde misforstått og trodde at jeg skulle slutte i morgen og at i dag var siste dag jeg var på morgenmøtet, men det er det jo ikke. Dessverre.

Nå ser det definitivt ut som om jeg må bli ihvertfall til tirsdag.

Men jeg har ihvertfall hatt to saker som vi har løst veldig bra og med fornøyde parter på alle sider! Så får jeg se hvordan det går med den saken etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med nær forestående rødt lys og med avslutningen av den vanskelige saken!

Ikke lenge til ferien nå! Da kan du konsentrere deg om kjekkere ting som :kline: og :bryllup:

:Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Veronal!

Den vanskelige saken gikk helt fint!

Deilig å være ferdig med den.

I dag er det dag 13 og Persona lyste rødt. EL er nok ikke før om noen dager, den legger alltid inn noen røde dager før og etter, siden den egentlig er et prevensjonsmiddel, men de røde dagene har ihvertfall begynt! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...