Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!

Adele

Anbefalte innlegg

Okei, da får jeg fortsette å lete etter en på samme alder :fnise:

Nei har ikke WinRar, men kan man laste det ned? :)

Jepp. det kan en. http://www.rarlab.com/download.htm

Bare last ned, installer. Last deretter ned det du vil fra den der sims 4 siden, og bare putt innholdet i rar mappen du lastet ned der hun ovenfor sa.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BrienneOfTarth

Hvordan får man lasta ned f.eks hus og frisyrer inn i the sims 4? Jeg har trykka på download, men så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre etter det :P

Her står det hvordan du skal gjøre det: http://thesimsresource.com/helpcenter/view-post/post/26847/Installing%20The%20Sims%204%20Downloads

Jeg trengte ikke Winrar,men kanskje det er annerledes med hus og sånn. Bare kopierte filene inn i mappen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det ann å legge inn egen musikk som man kan høre på på musikkanlegget? Er så få sanger i spillet og er skikkelig lei av dem :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det ann å legge inn egen musikk som man kan høre på på musikkanlegget? Er så få sanger i spillet og er skikkelig lei av dem :P

Jeg vet ikke hvordan, men vil tro det er en mappe i sims-mappa du kan legge det i. Man kunne i hvert fall det i sims 2 :) 3'ern prøvde jeg det ikke med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du går i Sims 4 mappa, som ligger i f.eks "Dokumenter -> Electronic Arts -> The sims 4" så ligger det en mappe som heter Custom music. Der kan man legge filer inn under sjangrene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ho ikke være romantisk med de, så er de ikke samme alder :)

Har du WinRar? Det er det eneste jeg kan, så om du ikke har det kan jeg ikke hjelpe deg :P På WinRar trykker du hvert fall på filen, høyreklikker på alle filene inni programmet og velger "extract to" også finner du The Sims 4 mappen, trykker inn på den og legger til i mappen som heter "tray" :)

Prøvde dette jeg å, men tingene kom ikke inn i spillet likevel... :vetikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde dette jeg å, men tingene kom ikke inn i spillet likevel... :vetikke:

Hmm, rart. Er det hus du har lastet ned? Det ligger isåfall på galleri når du er ute i byredigering :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, rart. Er det hus du har lastet ned? Det ligger isåfall på galleri når du er ute i byredigering :)

Litt av alt. Hus, klær og sminke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller nei... altså, får beskjed om at det har kommet inn modifikasjoner i spillet og så står det en liste over det jeg har lastet ned. Jeg trykker OK og går inn på simskaper for å se om klærne og sånt er der, men finner de ikke... blah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BrienneOfTarth

Eller nei... altså, får beskjed om at det har kommet inn modifikasjoner i spillet og så står det en liste over det jeg har lastet ned. Jeg trykker OK og går inn på simskaper for å se om klærne og sånt er der, men finner de ikke... blah

Klærne som er tilgjengelig nå er jo bare de samme klærne som allerede er i spillet, men med andre farger eller mønster. Altsåmå man inn og se på fargene for å se om det har kommet inn.

Eneste som la seg som nytt hos meg var en øyeskygge og en lipgloss.

Alt det andre var bare en recolor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hår og klær skal i mods mappen (package filer) og hus og simmer skal i tray mappen. Står i linken jeg postet lenger oppe :)

Åja :) Får prøve igjen senere :laugh:

Nå har tenåringssimmen min endelig fått seg kjæreste. Jeg lagde en kjekkas til henne :lur: Så nå ble det roting i foreldrene sin seng. Trykte på tenåringen sin seng men nei, dit skulle de ikke :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg endelig skjønt spillet, og har spilt to kvelder på rad. Mannen spiller også, og det er fullt drama! Min sim hadde 5 kjærester og skulle gifte seg med den ene, han var bråsint. I bryllupet traff simmen min simmen til mannen og de begynte å rote. Han simmen min i utgangspunktet skulle gifte seg med så dette og gikk bananas, de gjorde det slutt og han døde av hjerteeksplosjon :sjokkert:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...