Quakecry Skrevet 14. september 2014 #1021 Del Skrevet 14. september 2014 Okei, da får jeg fortsette å lete etter en på samme alder Nei har ikke WinRar, men kan man laste det ned? Jepp. det kan en. http://www.rarlab.com/download.htm Bare last ned, installer. Last deretter ned det du vil fra den der sims 4 siden, og bare putt innholdet i rar mappen du lastet ned der hun ovenfor sa. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BrienneOfTarth Skrevet 14. september 2014 #1022 Del Skrevet 14. september 2014 Hvordan får man lasta ned f.eks hus og frisyrer inn i the sims 4? Jeg har trykka på download, men så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre etter det Her står det hvordan du skal gjøre det: http://thesimsresource.com/helpcenter/view-post/post/26847/Installing%20The%20Sims%204%20Downloads Jeg trengte ikke Winrar,men kanskje det er annerledes med hus og sånn. Bare kopierte filene inn i mappen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 14. september 2014 #1023 Del Skrevet 14. september 2014 Går det ann å legge inn egen musikk som man kan høre på på musikkanlegget? Er så få sanger i spillet og er skikkelig lei av dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smilefjeset87 Skrevet 14. september 2014 #1024 Del Skrevet 14. september 2014 Nå klikker spillet mitt også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 14. september 2014 #1025 Del Skrevet 14. september 2014 Går det ann å legge inn egen musikk som man kan høre på på musikkanlegget? Er så få sanger i spillet og er skikkelig lei av dem Jeg vet ikke hvordan, men vil tro det er en mappe i sims-mappa du kan legge det i. Man kunne i hvert fall det i sims 2 3'ern prøvde jeg det ikke med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 14. september 2014 #1026 Del Skrevet 14. september 2014 Det gikk ann i sims 3, men da ble musikken veldig lav skal spille litt snart, så skal se om jeg får det til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Claptrap Skrevet 14. september 2014 #1027 Del Skrevet 14. september 2014 Går det ann å legge inn egen musikk som man kan høre på på musikkanlegget? Er så få sanger i spillet og er skikkelig lei av dem Om du går i Sims 4 mappa, som ligger i f.eks "Dokumenter -> Electronic Arts -> The sims 4" så ligger det en mappe som heter Custom music. Der kan man legge filer inn under sjangrene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 14. september 2014 #1028 Del Skrevet 14. september 2014 Kan ho ikke være romantisk med de, så er de ikke samme alder Har du WinRar? Det er det eneste jeg kan, så om du ikke har det kan jeg ikke hjelpe deg På WinRar trykker du hvert fall på filen, høyreklikker på alle filene inni programmet og velger "extract to" også finner du The Sims 4 mappen, trykker inn på den og legger til i mappen som heter "tray" Prøvde dette jeg å, men tingene kom ikke inn i spillet likevel... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 14. september 2014 #1029 Del Skrevet 14. september 2014 Prøvde dette jeg å, men tingene kom ikke inn i spillet likevel... Hmm, rart. Er det hus du har lastet ned? Det ligger isåfall på galleri når du er ute i byredigering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 14. september 2014 #1030 Del Skrevet 14. september 2014 Mitt spill klikket og i dag, bare slo seg av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 14. september 2014 #1031 Del Skrevet 14. september 2014 Hmm, rart. Er det hus du har lastet ned? Det ligger isåfall på galleri når du er ute i byredigering Litt av alt. Hus, klær og sminke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 14. september 2014 #1032 Del Skrevet 14. september 2014 Fant ut! Ikke legg inn tingene på Tray men på Mods!! Da kommer klærne og alt sånn fram :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 14. september 2014 #1033 Del Skrevet 14. september 2014 Eller nei... altså, får beskjed om at det har kommet inn modifikasjoner i spillet og så står det en liste over det jeg har lastet ned. Jeg trykker OK og går inn på simskaper for å se om klærne og sånt er der, men finner de ikke... blah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 14. september 2014 #1034 Del Skrevet 14. september 2014 Sliter med å få ting inn i spillet jeg også.. Enenste 1 hus jeg lastet ned.. Har gitt opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BrienneOfTarth Skrevet 14. september 2014 #1035 Del Skrevet 14. september 2014 Hår og klær skal i mods mappen (package filer) og hus og simmer skal i tray mappen. Står i linken jeg postet lenger oppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BrienneOfTarth Skrevet 14. september 2014 #1036 Del Skrevet 14. september 2014 Eller nei... altså, får beskjed om at det har kommet inn modifikasjoner i spillet og så står det en liste over det jeg har lastet ned. Jeg trykker OK og går inn på simskaper for å se om klærne og sånt er der, men finner de ikke... blah Klærne som er tilgjengelig nå er jo bare de samme klærne som allerede er i spillet, men med andre farger eller mønster. Altsåmå man inn og se på fargene for å se om det har kommet inn. Eneste som la seg som nytt hos meg var en øyeskygge og en lipgloss. Alt det andre var bare en recolor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 14. september 2014 #1037 Del Skrevet 14. september 2014 Kan man forlove seg og gifte seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 14. september 2014 #1038 Del Skrevet 14. september 2014 Kan man forlove seg og gifte seg?Ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 14. september 2014 #1039 Del Skrevet 14. september 2014 Hår og klær skal i mods mappen (package filer) og hus og simmer skal i tray mappen. Står i linken jeg postet lenger oppe Åja Får prøve igjen senere Nå har tenåringssimmen min endelig fått seg kjæreste. Jeg lagde en kjekkas til henne Så nå ble det roting i foreldrene sin seng. Trykte på tenåringen sin seng men nei, dit skulle de ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Longgone Skrevet 14. september 2014 #1040 Del Skrevet 14. september 2014 Nå har jeg endelig skjønt spillet, og har spilt to kvelder på rad. Mannen spiller også, og det er fullt drama! Min sim hadde 5 kjærester og skulle gifte seg med den ene, han var bråsint. I bryllupet traff simmen min simmen til mannen og de begynte å rote. Han simmen min i utgangspunktet skulle gifte seg med så dette og gikk bananas, de gjorde det slutt og han døde av hjerteeksplosjon 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå