AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #1001 Del Skrevet 14. september 2014 Jeg drømte faktisk i natt at det også kom til Mac, og måtte sjekke med en gang jeg våkna. Skuffa! Anonymous poster hash: 44607...3d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 14. september 2014 #1002 Del Skrevet 14. september 2014 Prøvd i 4 dager å få meg årnings jeg, fy flate ting tar tid, lol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lino Skrevet 14. september 2014 #1003 Del Skrevet 14. september 2014 Prøvd i 4 dager å få meg årnings jeg, fy flate ting tar tid, lol. Samme her! Blir voldsomt seksuelt frustrert på simmens vegne... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 14. september 2014 #1004 Del Skrevet 14. september 2014 Simmene skal liksom være så følelsestyrt, hvorfor kan da simmen min stå inne på rommet mens mannen hennes har årnings med kjæresten sin og fortsatt være glad? De sto å flørta å kyssa mens ho deltok i samtalen, og ho brydde seg ikke i det hele tatt :S Det er dårlig syns jeg.. Er det bare en feil hos meg, eller er det sånn? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BrienneOfTarth Skrevet 14. september 2014 #1005 Del Skrevet 14. september 2014 Ops! Er meg btw! Lurer også på om det finnes ting man kan laste ned til spillet? Klær, møbler etc? Jeg liker denne siden: https://thesimsresource.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 14. september 2014 #1006 Del Skrevet 14. september 2014 Simmene skal liksom være så følelsestyrt, hvorfor kan da simmen min stå inne på rommet mens mannen hennes har årnings med kjæresten sin og fortsatt være glad? De sto å flørta å kyssa mens ho deltok i samtalen, og ho brydde seg ikke i det hele tatt :S Det er dårlig syns jeg.. Er det bare en feil hos meg, eller er det sånn?kanskje de er blitt enige om åpent forhold:p 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pomelo Skrevet 14. september 2014 #1007 Del Skrevet 14. september 2014 Hvordan er klokken/tiden i sims 4? Når jeg spilte sims 3 så brukte simmen min blant annet 2 timer på å ta heis opp til leiligheten.. og det tok så lang tid for å avbryte noe de ville gjøre osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 14. september 2014 #1008 Del Skrevet 14. september 2014 Jeg liker denne siden: https://thesimsresource.com/ Men er det for sims 4 da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smilefjeset87 Skrevet 14. september 2014 #1009 Del Skrevet 14. september 2014 Jeg liker denne siden: https://thesimsresource.com/ Har du lastet ned til sims 4? Prøvde å laste ned klær, men det kom ikke frem i simskaperen. Det eneste som kom frem var andre farger på klær som "følger" med spillet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 14. september 2014 #1010 Del Skrevet 14. september 2014 Har du lastet ned til sims 4? Prøvde å laste ned klær, men det kom ikke frem i simskaperen. Det eneste som kom frem var andre farger på klær som "følger" med spillet. Inntil videre er det kun det som er å finne, hus og ting som allerede er der med andre farger bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 14. september 2014 #1011 Del Skrevet 14. september 2014 (endret) kanskje de er blitt enige om åpent forhold:p Haha, kanskje det er det det er Endret 14. september 2014 av Bruden2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 14. september 2014 #1012 Del Skrevet 14. september 2014 Er det forresten mulig å bygge en helt ny by? Syns det begynner å bli litt ensidig å spille på en sim på et av de to byene og ja... spesielt nå som det er søndag har jeg et par timer å slå ihjel og da kunne jeg tenkt meg å lage puber og park o.l. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 14. september 2014 #1013 Del Skrevet 14. september 2014 I dag har the sims 4 klikket hos meg.. Etter å ha spilt i mange timer og heldigivs (!!!!) lagret, så ble pc skjermen min plutselig svart. Men pc'n slo seg ikke av. Den fortsatte å gå, akkurat som at den er på, bortsett fra at skjermen er svart.. Trodde først den ble strømtom men det var den ikke.. Skjedde igjen nå når jeg hadde spilt 20 min ut i spillet.. Så skulle jeg gå inn å se om det hadde blitt lagret.. Og det hadde det ikke. Så gikk jeg for å kikke litt i nettfellesskapet og da kom det opp "The sims 4 har sluttet å virke". Dette skjedde 2 ganger... JIPPI... :dry: Nå har det gått strålende å spille helt fra jeg kjøpte spillet og til i dag. HVA SKJER??? Kjenner jeg blir mektig frustrert.. Ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BrienneOfTarth Skrevet 14. september 2014 #1014 Del Skrevet 14. september 2014 Men er det for sims 4 da? Ja, er for sims 4, men de har til de gamle spillene og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BrienneOfTarth Skrevet 14. september 2014 #1015 Del Skrevet 14. september 2014 (endret) Har du lastet ned til sims 4? Prøvde å laste ned klær, men det kom ikke frem i simskaperen. Det eneste som kom frem var andre farger på klær som "følger" med spillet. Edit: Åja, så ikke hva Bruden2015 hadde skrevet, men hun har rett ja. Håper de lager andre typer klær osv etter hvert da. Endret 14. september 2014 av BrienneOfTarth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 14. september 2014 #1016 Del Skrevet 14. september 2014 Hvordan vet jeg at min tenåringssim møter andre tenåringer? Eller finner man det ikke ut? Jeg sendte henne til parken for å prøve å møte noen hun kan date. Men vet ikke om de hun faktisk snakker med er tenåringer, ung voksen eller voksen?? Er det noen måte å finne det ut på? Hun kunne ikke være romantisk med noen av de jeg snakka med. Men hun kunne spørre om forhold og gi råd om forhold når hun var flørtete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 14. september 2014 #1017 Del Skrevet 14. september 2014 Jeg liker denne siden: https://thesimsresource.com/ Hvordan får man lasta ned f.eks hus og frisyrer inn i the sims 4? Jeg har trykka på download, men så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre etter det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 14. september 2014 #1018 Del Skrevet 14. september 2014 Hvordan vet jeg at min tenåringssim møter andre tenåringer? Eller finner man det ikke ut? Jeg sendte henne til parken for å prøve å møte noen hun kan date. Men vet ikke om de hun faktisk snakker med er tenåringer, ung voksen eller voksen?? Er det noen måte å finne det ut på? Hun kunne ikke være romantisk med noen av de jeg snakka med. Men hun kunne spørre om forhold og gi råd om forhold når hun var flørtete Kan ho ikke være romantisk med de, så er de ikke samme alder Hvordan får man lasta ned f.eks hus og frisyrer inn i the sims 4? Jeg har trykka på download, men så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre etter det Har du WinRar? Det er det eneste jeg kan, så om du ikke har det kan jeg ikke hjelpe deg På WinRar trykker du hvert fall på filen, høyreklikker på alle filene inni programmet og velger "extract to" også finner du The Sims 4 mappen, trykker inn på den og legger til i mappen som heter "tray" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 14. september 2014 #1019 Del Skrevet 14. september 2014 Kan ho ikke være romantisk med de, så er de ikke samme alder Har du WinRar? Det er det eneste jeg kan, så om du ikke har det kan jeg ikke hjelpe deg På WinRar trykker du hvert fall på filen, høyreklikker på alle filene inni programmet og velger "extract to" også finner du The Sims 4 mappen, trykker inn på den og legger til i mappen som heter "tray" Okei, da får jeg fortsette å lete etter en på samme alder Nei har ikke WinRar, men kan man laste det ned? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 14. september 2014 #1020 Del Skrevet 14. september 2014 Det er desverre kjempevanskelig å finne andre tenåringer syns jeg Og da jg endelig fant en tenåringsgutt som tenåringen min ble sammen med, så plutselig forsvant han bare man kunne ikke ringe han eller se han i forholdspanelet. Ellers fant jg noen tenåringsjenter, så gjorde tenåringen min nesten lesbisk. Nå er hun voksen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå