Smilefjeset87 Skrevet 19. juli 2023 #7201 Del Skrevet 19. juli 2023 Noen flere som sliter med WickedWhims etter den nye oppdateringen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #7202 Del Skrevet 19. juli 2023 Hjelp meg å velge en expansion pack! Get Famous eller University? Jeg eier alle expansion bortsett fra de to, snowy escape og eco lifestyle (og de to siste interesserer meg ikke), Tenkte å plukke opp en bundle med Realm of Magic og en stuffpack. Anonymkode: cba65...83e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #7203 Del Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hjelp meg å velge en expansion pack! Get Famous eller University? Jeg eier alle expansion bortsett fra de to, snowy escape og eco lifestyle (og de to siste interesserer meg ikke), Tenkte å plukke opp en bundle med Realm of Magic og en stuffpack. Anonymkode: cba65...83e (Jeg er ikke interessert i hestepakka som kommer) Anonymkode: cba65...83e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 19. juli 2023 #7204 Del Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hjelp meg å velge en expansion pack! Get Famous eller University? Jeg eier alle expansion bortsett fra de to, snowy escape og eco lifestyle (og de to siste interesserer meg ikke), Tenkte å plukke opp en bundle med Realm of Magic og en stuffpack. Anonymkode: cba65...83e University. Kommer selvsagt an på spillestilen din og hva du liker best, men det kjendisgreiene er kjedelige saker😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 19. juli 2023 #7205 Del Skrevet 19. juli 2023 Smilefjeset87 skrev (6 timer siden): Noen flere som sliter med WickedWhims etter den nye oppdateringen? WW blir alltid oppdatert ved oppdateringer av spillet. Har du lasta ned den nyeste versjonen av WW som kom idag 19.07? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #7206 Del Skrevet 20. juli 2023 Millaz skrev (17 timer siden): https://www.komplett.no/product/1242906/gaming/gaming-pc/gaming-laptop/acer-aspire-7-a715-43g-156-fhd-144-hz# Kan man spille sims 4 på denne? Kan så lite om pc 😅 https://www.systemrequirementslab.com/cyri/requirements/the-sims-4/12305 Ser ut som at det ikke skal være noe problem 😊 Anonymkode: d1709...ff4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millaz Skrevet 20. juli 2023 #7207 Del Skrevet 20. juli 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): https://www.systemrequirementslab.com/cyri/requirements/the-sims-4/12305 Ser ut som at det ikke skal være noe problem 😊 Anonymkode: d1709...ff4 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #7208 Del Skrevet 20. juli 2023 Matas skrev (13 timer siden): University. Kommer selvsagt an på spillestilen din og hva du liker best, men det kjendisgreiene er kjedelige saker😂 Var det jeg endte opp med 😊 Anonymkode: cba65...83e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffeskål! Skrevet 3. august 2023 #7209 Del Skrevet 3. august 2023 Har en sim som skal gjøre karriere innen spion, men hva vil det si når det står vennlige handlinger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #7210 Del Skrevet 3. august 2023 Kaffeskål! skrev (6 timer siden): Har en sim som skal gjøre karriere innen spion, men hva vil det si når det står vennlige handlinger? Alt innunder vennlige sosiale interaksjoner vil jeg tro? Anonymkode: cba65...83e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffeskål! Skrevet 4. august 2023 #7211 Del Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Alt innunder vennlige sosiale interaksjoner vil jeg tro? Anonymkode: cba65...83e Ja fant det ut, takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #7212 Del Skrevet 9. august 2023 Noen som har bra gameplay idéer? 🙂 Synes alt plutselig er så kjedelig, men kommer ikke på noe som fenger meg. Anonymkode: 0c7db...95b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Månedame Skrevet 11. august 2023 #7213 Del Skrevet 11. august 2023 Det går mye i sims 4 for Meg😄 vet noen hvordan man plassere bildene simen tar med kameraet inn i huset eller på veggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #7214 Del Skrevet 13. august 2023 Leeenge siden jeg har spilt nå og derfor ikke fått installert den nye EA-appen før nå. Vil det fremdeles være salg på spillene sånn som hos origin? Anonymkode: ca29a...777 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 16. august 2023 #7215 Del Skrevet 16. august 2023 Tråden er slått sammen med ett tilsvarende emne. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #7216 Del Skrevet 28. august 2023 Er "Parenthood" en bra spillepakke? Vil den komme på tilbud snart? Nå koster den 199 kroner hos EA. Anonymkode: 8cec5...df5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #7217 Del Skrevet 29. august 2023 On 8/9/2023 at 1:52 PM, AnonymBruker said: Noen som har bra gameplay idéer? 🙂 Synes alt plutselig er så kjedelig, men kommer ikke på noe som fenger meg. Anonymkode: 0c7db...95b Har du sjekket Random Legacy Challenge? Jeg bruker https://simsrandom.com for å rulle. Hvis ikke du har spilt den før, så er det linket til regler nederst på sida Anonymkode: c5325...cc9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 10. september 2023 #7218 Del Skrevet 10. september 2023 Mulig det er noe som har vært sånn lenge, men jeg opplevde noe rart i går da jeg spilte Sims 4; simmen min skulle pusse opp leiligheten til en sims som bodde i toppleilighet i San Myshuno. Spillet glitchet litt ut og simmen ble bare stående utenfor på gata. Da jeg klikket på døra til bygningen fikk jeg opp valget "sjekk inn". Er dette vanlig, eller er det et hint om at vi snart får hotell-pakke? Prøver å ikke bli for optimistisk, men jeg håper virkelig hoteller kommer snart til spillet, for det å eie og drive (eller i det minste bygge) hoteller er noe av det jeg savner mest i Sims 4! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #7219 Del Skrevet 10. september 2023 Ardwinna skrev (59 minutter siden): Mulig det er noe som har vært sånn lenge, men jeg opplevde noe rart i går da jeg spilte Sims 4; simmen min skulle pusse opp leiligheten til en sims som bodde i toppleilighet i San Myshuno. Spillet glitchet litt ut og simmen ble bare stående utenfor på gata. Da jeg klikket på døra til bygningen fikk jeg opp valget "sjekk inn". Er dette vanlig, eller er det et hint om at vi snart får hotell-pakke? Prøver å ikke bli for optimistisk, men jeg håper virkelig hoteller kommer snart til spillet, for det å eie og drive (eller i det minste bygge) hoteller er noe av det jeg savner mest i Sims 4! hørte rykter på tiktok at hotell er det neste Anonymkode: bceb6...86a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #7220 Del Skrevet 14. september 2023 https://www.gamer.no/artikler/the-sims-5-blir-gratis-a-spille/516632 Anonymkode: d1709...ff4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå