Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!

Adele

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hjelp meg å velge en expansion pack! Get Famous eller University? Jeg eier alle expansion bortsett fra de to, snowy escape og eco lifestyle (og de to siste interesserer meg ikke), Tenkte å plukke opp en bundle med Realm of Magic og en stuffpack.

Anonymkode: cba65...83e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hjelp meg å velge en expansion pack! Get Famous eller University? Jeg eier alle expansion bortsett fra de to, snowy escape og eco lifestyle (og de to siste interesserer meg ikke), Tenkte å plukke opp en bundle med Realm of Magic og en stuffpack.

(Jeg er ikke interessert i hestepakka som kommer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

University. Kommer selvsagt an på spillestilen din og hva du liker best, men det kjendisgreiene er kjedelige saker😂

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smilefjeset87 skrev (6 timer siden):

Noen flere som sliter med WickedWhims etter den nye oppdateringen?

WW blir alltid oppdatert ved oppdateringer av spillet. Har du lasta ned den nyeste versjonen av WW som kom idag 19.07? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Millaz skrev (17 timer siden):

https://www.systemrequirementslab.com/cyri/requirements/the-sims-4/12305

Ser ut som at det ikke skal være noe problem 😊

Anonymkode: d1709...ff4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Matas skrev (13 timer siden):

University. Kommer selvsagt an på spillestilen din og hva du liker best, men det kjendisgreiene er kjedelige saker😂

Var det jeg endte opp med 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Kaffeskål! skrev (6 timer siden):

Har en sim som skal gjøre karriere innen spion, men hva vil det si når det står vennlige handlinger? 

Alt innunder vennlige sosiale interaksjoner vil jeg tro? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Alt innunder vennlige sosiale interaksjoner vil jeg tro? 

Ja fant det ut, takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen som har bra gameplay idéer? 🙂 Synes alt plutselig er så kjedelig, men kommer ikke på noe som fenger meg. 

Anonymkode: 0c7db...95b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går mye i sims 4 for Meg😄 vet noen hvordan man plassere bildene simen tar med kameraet inn i huset eller på veggen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leeenge siden jeg har spilt nå og derfor ikke fått installert den nye EA-appen før nå. Vil det fremdeles være salg på spillene sånn som hos origin? 

Anonymkode: ca29a...777

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Er "Parenthood" en bra spillepakke? Vil den komme på tilbud snart? Nå koster den 199 kroner hos EA. 

Anonymkode: 8cec5...df5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
On 8/9/2023 at 1:52 PM, AnonymBruker said:

Noen som har bra gameplay idéer? 🙂 Synes alt plutselig er så kjedelig, men kommer ikke på noe som fenger meg. 

Anonymkode: 0c7db...95b

Har du sjekket Random Legacy Challenge? Jeg bruker https://simsrandom.com for å rulle.
Hvis ikke du har spilt den før, så er det linket til regler nederst på sida

Anonymkode: c5325...cc9

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Mulig det er noe som har vært sånn lenge, men jeg opplevde noe rart i går da jeg spilte Sims 4; simmen min skulle pusse opp leiligheten til en sims som bodde i toppleilighet i San Myshuno. Spillet glitchet litt ut og simmen ble bare stående utenfor på gata. Da jeg klikket på døra til bygningen fikk jeg opp valget "sjekk inn". Er dette vanlig, eller er det et hint om at vi snart får hotell-pakke?
Prøver å ikke bli for optimistisk, men jeg håper virkelig hoteller kommer snart til spillet, for det å eie og drive (eller i det minste bygge) hoteller er noe av det jeg savner mest i Sims 4! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ardwinna skrev (59 minutter siden):

Mulig det er noe som har vært sånn lenge, men jeg opplevde noe rart i går da jeg spilte Sims 4; simmen min skulle pusse opp leiligheten til en sims som bodde i toppleilighet i San Myshuno. Spillet glitchet litt ut og simmen ble bare stående utenfor på gata. Da jeg klikket på døra til bygningen fikk jeg opp valget "sjekk inn". Er dette vanlig, eller er det et hint om at vi snart får hotell-pakke?
Prøver å ikke bli for optimistisk, men jeg håper virkelig hoteller kommer snart til spillet, for det å eie og drive (eller i det minste bygge) hoteller er noe av det jeg savner mest i Sims 4! :)

hørte rykter på tiktok at hotell er det neste

Anonymkode: bceb6...86a

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...